ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce (3)

6

2022-11-29
bez podpisu
Zdarzyło Ci się kiedyś, iż treść, którą stworzyłeś dla swojej społeczności, przeszła całkowicie bez odzewu? Spotkałeś się z sytuacją, w której powinnaś pisać kolejny tekst, a w Twojej głowie jest kompletna pustka? Książka ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce? to doskonały przewodnik dla Ciebie, dzieki, któremu dowiesz się, co należy wziąć pod uwagę, tworzą tekst sprzedażowy. Autorka daje cenne wskazówki dotyczące tworzenia persony, mapy empatii oraz zdefiniowania potrzeb potencjalnego klienta. Z przyjemnością zapoznałam się z prostą, ale skuteczną techniką badań-leddering, która pozwala poznać wewnętrzną motywację odbiorcy. Bardzo ważnym przekazem z mojego punktu widzenia są następujące zagadnienia: korzyść wiodąca, język straty oraz zasada autorytetu. Książka sprawiła, iż zaczęłam inaczej pisać teksty, a dodatkowo zmodyfikowałam treści na mojej stronie internetowej. ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce? to wartościowa książka, z którą polecam każdej osobie, która nie tylko prowadzi swój biznes, ale która również buduje markę osobistą.
2023-12-22
bez podpisu
polecam
2023-05-02
Adam
Osobiście spodobało mi się że audiobooka przygotowała autorka