ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw (12)

5

2020-06-06
bez podpisu
Pozycja warta uwagi dla osób rozpoczynających lub już znudzonych swoimi działaniami contentowymi, czy to w swoim sklepie internetowym, blogu, czy firmie. Konkretna wiedza od teoretyka i praktyka.
2020-06-07
Kate
Olbrzymia dawka wiedzy o conetnt marketingu i nie tylko. Polecam gorąco!
2020-06-03
Łukasz
Niech Cię widzą w sieci! jest pozycją, która w sposób jasny i bezsprzeczny strukturyzuje zagadnienia związane z prowadzeniem bloga branżowego. Zdecydowanie polecam lekturę tym, którzy piszą - bo będą robić to z większą rozwagą. A tym którzy nie piszą - polecam również, bo content marketing ma moc! Z jednej strony bardzo poważna książka - jednak autor napisał ją w taki sposób, żeby czytało się ją lekko i z pełnym zrozumieniem. Jak dla mnie Must have!
2020-06-01
Lukasz
Kompaktowa, ale konkretna ksiażka. Najwazniejsze podstawy dla początkujących. Zdecydowanie polecam!
2020-05-22
Krzysztof M.
Jeśli chcesz poznać podstawy założenia bloga firmowego to jest to idealna pozycja dla Ciebie!
2020-06-13
Weronika
Dostałam tę książkę w prezencie od przyjaciółki, niedługo po tym, jak w kwietniu straciłam pracę. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej, jaką miałam kilka dni temu temat dotknął firmowego bloga, którego prowadzeniem miałabym się zająć, jeżeli zostanę przyjęta. Podczas rozmowy wykorzystałam wiedzę i porady, które autor zawarł w tej pozycji i UDAŁO SIĘ, dostałam tę pracę. Dziękuję bardzo za tonę przydatnej wiedzy!!!!! <3
2020-06-08
Maja
Dobra pozycja dla osoby rozpoczynającej pracę w content marketingu - polecam ze względu na szerokie ujęcie różnych aspektów.
2020-10-01
bez podpisu
Bardzo wartościowa pozycja! Pierwsze tak szczegółowe ujęcie technicznych aspektów content marketingu, o których wiele osób zapomina. Idealna książka dla początkujących content managerów
2020-05-15
Anna
Bardzo fajna książka dla początkujących. Konkretne podstawy, wiem wreszcie, od czego zacząć :)
2020-05-21
bez podpisu
wartościowa pozycja
2020-06-02
Piotr Stasiak
Książka zdecydowanie nie dla osób mających cokolwiek wspólnego z projektowaniem i/lub marketingiem. To poradnik dla początkujących adresowany do właścicieli firm, którzy jeszcze nie są aktywni w sieci. Jest to pean promocyjny na cześć agencji ContentHouse, której właścicielem jest Grzegorz Miłkowski. Wszystkie przykłady opisane i screenshoty wykorzystane w książce pochodzą z własnej stajni blogów i klientów. Brakuje obiektywizmu i szerszego spojrzenia. Jedynym narzędziem polecanym w książce do zbudowania bloga jest WordPress. Nie ma ani słowa wzmianki o innych opcjach typu Webflow czy Squarspace. A skoro pan Miłkowski przez pół książki sugeruje skorzystanie z pomocy developera, to równie dobrze, można zbudować dedykowany blog na Webflow bez bawienia się w przypadkowe szablony niedopasowane do marki. Ja rozumiem, że porady tutaj zawarte dotyczą marketingu i budowania listy mailingowej. Ale w tym wszystkim bardzo ważny jest UX. A niestety część rozwiązań sugerowanych jest na granicy czarnego UX. Na szczęście książka nie jest gruba i tylko dlatego zmęczyłem ją do końca. Dwie gwiazdki za chęci i fakt, że Grzegorz Miłkowski książkę popełnił (nawet jeśli część treści pochodzi z bloga jego agencji ContentHosue)
2020-05-09
Krzysztof
Kompletna pomyłka. To był chybiony zakup. Książka bardzo powierzchownie opisuje temat i nie warta jest swojej ceny. Dla mnie ta pozycja to wielkie oszustki czytelników Onepress. Zdecydowanie nie polecam