2016-03-13
Tomasz Kaczmarczyk
, specjalista ds. marketingu
Zgrabnie zebrane i napisane bardzo fajnym językiem o social mediach. Polecam marketingowcom i nie tylko.
2016-10-03
bez podpisu
Polecam dla każdego zielonego. Doskonale opisuje korzyści, wady i zalety każdego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych
2017-05-09
Ola
Bardzo przydatny poradnik. Polecam!
2016-04-12
Anna Kamińska
, PR Manager
Przystępnie napisana, zebrane dużo informacji w jednym miejscu. Dobra dla osób początkujących i średniozaawansowanych w temacie. Od tego należy zaczynać działania w social media.
2017-01-03
Maciej Kozubik
, coach i trener biznesu
Pozycja opisująca jakie działania powinien wykonywać przedsiębiorca zainteresowany zaistnieniem w mediach społecznościowych. Na początek wystarczy, z czasem trzeba będzie zaopatrzyć się w bardziej szczegółową literaturę. Książka otwiera oczy i ukazuje jak wiele pracy wymaga marketing internetowy.
2017-07-06
Maciej W
, informatyk
Ksiazka napisana naprawde przystepnie oraz przyjemnie. Mozna powiedziec - ot takie podstawy, wprowadzenie, do swiata social media. W Polsce istnieje multum firm, ktore nie istnieja w Internecie -a szkoda, bowiem Internet to teraz najwieksze pole do podbicia i do reklamy - swojej firmy, uslug itp. Jednak aby w tym zaistniec - trzeba albo samemu zdecydowac sie np na prowadzenie profilu na FB, G+ itp albo zlecic to jakims specjalistom. Jednak uwaga - specjalista specjaliscie nie rowny, takze jesli chodzi o koszta uslugi - a te mozna w miare prosto wycenic w kalkulatorze: http://kalkulatordlafirm.pl/
Odnosnie ksiazki - sadze, ze to powinna byc obowiazkowa pozycja dla kazdego, kto ma lub pracuje w firmie.
2017-05-05
Martyna Kieliszek
, trener rozwoju
Napisana w sposób czytelny dla osób nie obytych z tematem. Powierzchownie prezentuje poszczególne kanały komunikacji. Można potraktować ją jako wstęp do aktywności w social mediach.
2017-05-24
Szymon
, przedsiębiorca
Bardzo, baaardzo podstawowa wiedza przekazana w książce. Wiem, że nic nie wiem a po przeczytaniu książki okazało się, że niczego nowego się nie dowiedziałem. Szukałem zaś książki która przekaże mi wiedzę jak zaistnieć w mediach, tu jej nie znalazłem. Przydatna osobom 50+ czyli
2017-04-23
Hubert
, Mikroprzedsiębiorca
Książka jest bardzo niepraktyczna, a określa się mianem podręcznika. 95% treści to dywagacje autora albo stawianie tez o Polskim rynku i próba używania zgrabnych anegdot do wypełniania pustych rozdziałów.
Bardziej esej niż podręcznik. Przegadana, niekonkretna. Szczerze nie polecam.
5