ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy (15)

5

2020-03-15
bez podpisu
Warto przeczytać!
2020-10-14
bez podpisu
W końcu wyszła książka, która wymienia i opisuje narzędzia wykorzystywane w firmach SEO. Dzięki za odkrycie rąbka tajemnicy ;)
2020-10-17
bez podpisu
Treść książki napisana bardzo przystępnym językiem, co pozwala z łatwością przyswoić wiedzę na temat pozycjonowania. Moim zdaniem książka mogłaby być ciut dłuższa, ale jeśli tak jak ja jesteś na początku swojej drogi w SEO, to wiedza zawarta w książce pomoże zrozumieć Ci wiele aspektów związanych z pozycjonowaniem.
2020-10-17
bez podpisu
Tematy poruszone w książce mogę podzielić na te, które są mi znane i potwierdziły moją wiedzę w zakresie pozycjonowania stron oraz na te, które nauczyły mnie czegoś nowego. Kolejna fajna książka w mojej biblioteczce!
2020-07-07
bez podpisu
SEO to podstawa w każdej liczącej się firmie!!!
2020-07-07
bez podpisu
SEO to obecnie podstawa każdej strategi e-marketingowej. Im szybciej to zrozumiemy, tym lepiej!
2020-10-17
bez podpisu
Miałam pewne obawy, że treść książki będzie dla mnie niezrozumiała - zupełnie niepotrzebnie :) Sytuacja życiowa zmusiła mnie do rozkręcenia własnego biznesu, który muszę wypromować. Choć nie jestem specjalistą w tej branży, dzięki informacjom zaczerpniętym z książki czuję, że mogę więcej i umiem więcej :) polecam!
2020-10-16
bez podpisu
Merytorycznie i rzeczowo, jak dla mnie super
2020-10-13
bez podpisu
Kupiłem książkę z zamiarem przygotowania mojej strony firmowej pod pozycjonowanie, ale wydaję mi się, że dzięki tej książce pójdę o krok dalej i spróbuję własnych sił w prowadzeniu kampanii SEO ;)
2020-11-18
Emilia Świątek-Serwach/ https://www.kosmetycznie-dietetycznie.pl/
Każdy przedsiębiorca, który chce zadbać o swoją firmę i zaistnieć w internecie, powinien zagłębić się w temat SEO, czyli działań zmierzających do optymalizacji wyszukiwarek internetowych. Dobre SEO to szersze grono potencjalnych klientów, a co za tym idzie większe szanse na przychód. Dla kogo jest ta książka? Po książkę Pawła Cengiela sięgnęłam po obejrzeniu transmisji dla Wydawnictwa Helion. Pozycja zainteresowała mnie jeszcze przed wywiadem, ale to właśnie jego obejrzenie upewniło mnie w tym, że chcę ją przeczytać. Zamiast tradycyjnej, drukowanej książki wybrałam ebook. Lubię wydrukować treść i czytając, zakreślać w niej ważniejsze fragmenty, a nawet robić notatki. Okładka tej pozycji idealnie wpisuje się w moje gusta estetyczne: przejrzysta, jasna ze złotym kluczem otwierającym ?bramę SEO?. ?SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy? to moim zdaniem książka dla każdego przedsiębiorcy, nawet dla tego, któremu marketing prowadzi odrębna firma. A szczególnie dla tych, którzy są na początku drogi i chcą rozeznać się w temacie SEO, tworzyć własne treści, wpisy i mieć kontrolę nad internetową reklamą działalności. Nawet jeśli masz swojego specjalistę od SEO to chyba warto orientować się w tym, co się dzieje wokół Twojej strony internetowej. Pierwsze wrażenie O tym, że uwiodła mnie przejrzysta okładka już wspomniałam. Spis treści oraz fragment książki, który można przeczytać w internecie zdecydowały o jej zakupie. Autor zaczyna od przybliżenia czytelnikowi podstawowych pojęć i terminów, bez których zrozumienie dalszej części byłoby trudne. Są to pojęcia związane z wyszukiwarką, pozycjonowaniem i widocznością firmy w internecie. Kolejne kwestie, jakie porusza Paweł Cengiel to analiza własnej strony i stworzenie profilu klienta. Wszystko jest opatrzone obrazami, które bardzo pomagają zrozumieć treść. Każdy nowy temat rozpoczyna się od wprowadzenia, w którym autor wyjaśnia zupełne podstawy, np. czym są słowa kluczowe, aby przejść do konkretnych informacji, czyli podania (i pokazania na ilustracjach) narzędzi do określania tych fraz. Dzięki temu zrozumienie sensu SEO i działań, jakie trzeba podjąć, by zwiększyć swoją widoczność w internecie jest naturalne i proste nawet dla żółtodzioba. Od początku do końca Pozycję przeczytałam od samego początku do końca. Nie było w niej przynudzaczy, które chciałabym ominąć. Konkretna wiedza, dużo przejrzystych rysunków i przyjazne dla oka formatowanie sprawiły, że pochłonęłam ją w kilka dni. Jednak nie jest to publikacja, którą raz przeczytaną można odłożyć na półkę lub odsprzedać. To swego rodzaju poradnik - pigułka wiedzy, po którą warto sięgać podczas różnych działań w internecie. Czy to prowadzenia blogu, tworzenia treści na stronę firmy lub postów w serwisach społecznościowych. Książka pomaga poznać zamysł potencjalnego klienta, by potem dotrzeć do sedna. A celem jest to, by ten potencjalny klient trafił do naszej wizytówki, zainteresował się nią i podjął dalsze działanie. Polecam.
2022-05-03
bez podpisu
Dla mnie super. Brakuje tylko wyjaśnienia technicznych aspektów książki, ale dla kogoś korzystającego z internetu nie będzie większych problemów ze zrozumieniem tematu i wprowadzeniu na stronie.
2021-01-19
bez podpisu
Ksiązka jest dobra dla osób, które nie mają żadnego pojęcia o SEO ani marketingu internetowym. Mówi o podstawach w prosty i przystępny sposób. Osobiście byłem ciekaw co się tam kryje, jednak zabrakło mi jakichkolwiek konkretów. Przeczytałem sumiennie 1/3 resztę już kartkowałem i czytałem urywki. Dużo grafik, omówienia co do czego jest i jakie mamy narzędzia w Digital marketingu.
2020-10-14
Kamil BISKUPski
Straszny zawód! Książka do przeczytania w maksymalnie 2-3 godziny, dla kompletnych laików seo. Dla ludzi mających podstawowe pojęcie o optymalizacji nie wnosi zupełnie niczego nowego. Dodatkowo spora ilość obrazków, tak więc samych treści przy 180 stronach bardzo mało. Bardzo chaotycznie napisana, czasami przeskoczenie z jednego tematu do drugiego zupełnie niezrozumiałe. Do tego pewne części książki można znaleźć ZA DARMO na blogu firmy autora książki. Wg mnie cena nieadekwatna do posiadanej treści - myślę, że spokojnie można by to rozbić na 2,3 mniejsze części i rozdawać za darmo. W książce nie ma niczego, czego nie można znaleźć w internecie! Raczej odradzam!
2021-01-17
bez podpisu
Autor mógł na początku opisu przynajmniej w sklepie napisać, że są to absolutne podstawy do wyklikania w google w kilka minut i ogarnięcia pierwszych 10 blogów. Dwie gwiazdki, tylko i wyłącznie za to, że to z tych blogów poskładał. Jeśli ktoś na podstawy SEO to nawet nie kupuje, zbędny zakup.
2021-09-06
Michał Terry
Po książce kosztującej niemal 50 zł w cenie regularnej można by spodziewać się dużej pigułki wiedzy. Tymczasem dostajemy treści, które kilkoma kliknięciami możemy znaleźć w Google i na stronie firmowej Pana Autora. Dodatkowo rysunki (grafiki) są tak słabej jakosci ze trzeba było uzywac lupy, zeby cokolwiek zobaczyć. Pozycja dobra dla laikow, ale bym rekomendował skorzystanie z wujka google albo zakup porządnego kursu.