ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach (22)

55

2017-10-07
Katarzyna Bieleniewicz
Świetna merytoryczna, konkretna książka. W prosty i jasny sposób prowadzi za rękę, step by step od pomysłu do realizacji.
2017-12-30
Sebastian Moskalski , Personal Branding Specjalist
Świetna książka, zdecydowanie polecam. Mnóstwo rad i przydatnych narzędzi w jednym miejscu. Po przeczytaniu czuję się jakbym ukończył bardzo dobry kurs. Polecam każdemu, kto myśli o własnych produktach i projektach w internecie.
2017-10-11
Katarzyna Głąb (Po Sukces Na Szpilkach)
Rzeczowa, świetnie napisana książka omawiająca wszystkie aspekty dotyczące przygotowania, promocji i sprzedaży kursów online. Doskonała nie tylko dla osób początkujących, ale także dla tych, które pierwsze tego typu produkty mają już na swoim koncie. Ilość przydatnych informacji i wskazówek tam zawartych jest po prostu ogromna! Gorąco polecam!
2019-11-23
bez podpisu
Nie ma co się rozpisywać. Świetna pozycja. Dosłownie samo mięcho!
2017-12-31
Bartosz Konarski , Trener osobisty / Dietetyk
Naprawdę dobra i konkretna książka o marketingu internetowym.
2017-12-22
Izabela Kozarska , Dentysta
Najbardziej wartościowa książka , jaka spotkałam. Pani Magda jest profesjonalistka bez dwóch zdań. Trafiłam przypadkowo na stronę Pani Magdy z propozycja tej książki. I bardzo cieszę się ze tak sie stało, polecam każdej osobie która zastanawia się czy warto. Zdecydowanie warto!!!!
2018-09-04
Radosław Mentel - Converslab.com
Magda napisała w sposób bardzo fajny i klarowny cały proces wprowadzania produktu na rynek. Krok po kroku prowadzi czytelnika scieżką, która pomoże mu osiągnać sukces. Nie ma dużo takich książek na rynku, szczególnie jeśli chodzi podejście do biznesu w naszym kraju. Wiele sprawdzonych metod i duża piguła wiedzy, za co Magdzie bardzo dziękuję i oczywiście polecam tę książkę!
2018-08-11
LK , IT
Kupiłem książkę i polecam każdemu kto myśli o stworzeniu a właściwie o promowaniu produktu. Książka zawiera gotowe rozwiązania gotowe szablony, które wystarczy zastosować i one działają bo sam napotykam takie strony ale nigdy nie zastanawiałem się dlaczego to działa. Teraz już wiem. Książka pozwoliła mi zaoszczędzić pieniądze. Moim błędem było to, że z reklamy np w bing czy google kierowałem prosto do mojego produktu, który chciałem sprzedać. Magdalena dała by klapsa chyba każdemu za tak głupi pomysł. Reklama ma kierować do strony, która wyjaśni potencjalnemu klientowi czym jest produkt, dlaczego jest mu on potrzebny i jakie problemy pozwoli mu rozwiązać. Kierując reklamę do produktu na przykład ręcznego lasera do usuwania włosów wiemy, że jest to takie urządzenie. Ale uświadamiając klientowi, że dzięki temu zaoszczędzi 30 minut co 3 dni na goleniu, że nie będzie musiała się martwić już o odrastające włosy, że będzie czuć się świeżo a zaoszczędzony czas wykorzysta na swoje potrzeby na rodzinę na zakupy to tak na prawdę oferujemy mu korzyść.  Natomiast jak to wszystko zrobić ? Jak nakręcić filmy i co w nich mówić, kiedy i gdzie przeprowadzić taką promocję i wiele wiele innych rzeczy tego dowiesz się właśnie z tej książki. Czyta się ją lekko ale nad każdą stroną trzeba pomyśleć i dużo zaznaczać spisywać robić notatki. Jest to śmietanka tego co najważniejsze. Polecam gorąco.  To tylko moja opinia z którym nie każdy musi się zgadzać w każdym razie ja dziękuję Magdaleno za tę książkę i porady.
2018-07-06
bez podpisu
Książka warta zakupu. Oprócz przeprowadzenia samej kampanii, dowiesz się jeszcze o wielu innych sposobach na promowaniu oraz zarabianiu online.
2017-11-01
Magda , bloger
Książka Magdy, to coś, czego szukałam od dawna. Napisana w przystępnym języku, pełna konkretów, motywującej treści, która skłania do przemyślenia dotychczasowych metod promocji swojej marki i swoich produktów. Co więcej, Magda podpowiada, w jaki sposób osiągnąć to, o czym marzy tak wielu z nas. O wolności w biznesie. Zdecydowanie polecam!
2017-12-19
Karolina Kaszubowska , biegły rewident i szkoleniowiec z zakresu rachunkowości
Książka Magdy stała się bestsellerem, więc bardzo dziwi mnie tak niewielka liczba opinii. Zdaje się, że chętniej oceniamy jeśli możemy coś skrytykować. A według mnie w tej książce nie ma się do czego przyczepić. Nawiązując do jednej z opinii, że książka zawiera za mało konkretów - o tym, jak prowadzić reklamę na portalach społecznościowych czy jak budować lejki sprzedażowe informuje wiele dostępnych kursów. Choćby jeden z kursów Magdy, o ile wiem, tego uczy. A ta książka pokazuje jak zbudować strategię krok po kroku. Trudno znaleźć podobną publikację na rynku polskim. Gdyby miała zawierać szczegóły budowy reklam online, musiałaby stanowić kilkutomowe dzieło. Większość poradników, które przeczytałam była wartościowa, ale później nie bardzo było wiadomo co dalej, jak wdrożyć w życie cenne wskazówki ? Magda nie daje nam szansy aby odłożyć jej książkę na półkę, aby pokryta kurzem zdobiła regał :-) Tę książkę się czyta, wertuje, pracuje z nią i ... zużywa. Zaskoczeniem był dla mnie tzw. zeszyt ćwiczeń, który okazał się bardzo obszernym "dokumentem", nad którym trzeba było solidnie popracować. Podczas tej właśnie pracy urodziło się sporo pomysłów, zarówno na kampanię, jak i na produkt-szkolenie online. Jego wypełnianie obnażyło braki i niedociągnięcia planowanych działań i niejako zmusiło do ich naprawienia. Zeszyt ćwiczeń odwołuje się do konkretnych zagadnień w książce, trzeba do nich wrócić, ponownie przejrzeć, przemyśleć i zaplanować realizację opisanych kroków. Widać, że autorka włożyła serce w jego tworzenie. To samo dotyczy książki. Czyta się ją bardzo dobrze, wręcz chłonie. Widać wykształcenie psychologiczne Magdy - często motywuje, wręcz "zagrzewa" do działania, zaraża optymizmem. A jednocześnie uświadamia, że jedna kampania do wolności to ogrom pracy, zaangażowania, bardzo kompleksowego podejścia zarówno do marketingu, jak i do tworzenia produktu, przemyślenia i zaplanowania każdego szczegółu. Podkreśla jak ważne jest etyczne postępowanie z klientem, bez reklamowej "ściemy". No cóż, chyba trudno mieć wątpliwości, że jeśli przyłożymy się solidnie do pracy wg wskazówek zawartych w książce, to efekt musi być spektakularny! Życzę wszystkim autorom poradników tak świetnych publikacji a czytelnikom wdrożenia w życie strategii i osiągnięcia finansowej wolności!
2017-12-31
Bartosz Konarski , Trener osobisty / Dietetyk
Książka konkretna i pomocna w biznesie internetowym. Polecam !!
2017-12-22
bez podpisu
Książka jest po porostu fenomenalna, to jak strzał w 10 i drogowskaz dla każdego, kto chce wypuścić produkt online i żyć na własnych warunkach. Ja czytałam z wypiekami na twarzy i nawet się wzruszyłam. Takie emocje towarzyszyły mi podczas czytania. Ogromna dawka wiedzy świetnie upakowana w książkę. Szczerze polecam!
2017-10-22
Magdalena Kołucka , Marketer
Książka jest napisana w sposób bardzo przyjemny dla czytelnika - zrozumiale i konkretnie, tzw. "samo mięcho" :) Pomogła mi poukładać posiadaną wiedzę w całość. Autorka pokazuje, jak przejść cały proces tworzenia produktu on-line - od pomysłu do efektywnej sprzedaży i automatyzacji biznesu. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy XXI wieku!
2020-03-25
Damian Kozyra
Kawał dobrej roboty. Świetna pozycja dla ludzi chcących stworzyć własny kurs online. Skondensowana wiedza. Uważam, że świetna cena za taką jakość.
2017-12-22
Julia Danielewicz , trener głosu
Jedna z niewielu pozycji tak kompleksowo traktująca o tworzeniu produktu - tu online, ale wiedza jest absolutnie uniwersalna i do użycia w przypadku biznesów "analogowych". Jestem zauroczona lekkością tej pozycji, w której wiedza merytoryczna jest w y p u n k t o w a n a w taki sposób, że zawsze mogę powrócić do tych elementów, których aktualnie potrzebuję w swojej kampanii. Jedno, wielkie, WOW!
2017-12-22
Agata M , Psycholog / copywriter
Jedna z lepszych inwestycji w edukację marketingową. "Must have" każdego kto zajmuje się lub planuje rozwój biznesu online. Bardzo konkretnie i zrozumiale podana niezbędna wiedza (i dużo więcej). Czytelnik ma wrażenie jakby ekspertka towarzyszyła mu i krok po kroku przekazywała wskazówki. Mając książkę można zacząć działać od razu! Jestem bardzo zadowolona i zostałam fanką pani Magdy :)
2017-10-30
bez podpisu
Czytelna i wyczerpująca temat. Mnóstwo bardzo konkretnych wskazówek. Nie mogę się doczekać, aż wdrożę je do promocji własnego kursu. Warto!
2017-12-22
Kuba G.
Książkę "Jedna kampania do wolności.." czyta się jednym tchem. Bardzo fajnie opisane są poszczególne etapy przygotowujące nas do uruchomienia kampanii, dzięki czemu po jej lekturze człowiek aż rwie się do pracy. Dzięki niej udało mi się pozyskać pierwszych klientów. Teraz czekam na pierwszy milion złotych:)
2018-03-12
Łyks , marketer, ekonomista
Konkretna! Otwiera oczy na strategię kampanii marketingu internetowego - krok po kroku omawia każdy jej etap i pokazuje konkretne rozwiązania. Uniwersalna, mimo że głównie dotyczy szkoleń video. Mnie pomogła bardzo, choć nie jestem nowy w marketingu. Polecam. JK
2019-12-06
bez podpisu
Spodziewałem się czegoś lepszego. Książka nie wniosła wiele w moje umiejętności sprzedażowe. Jednak lekka i godna polecenia.
2017-11-05
bez podpisu , dziennikarz, trener
Temat potraktowany bardzo powierzchownie. Nie odpowiada na pytania, jakie pojawiają się przed sięgnięciem książki. Autorka składa obietnicę, ale tak naprawdę wolność nie zaczyna się od jednej kampanii - jak brzmi tytuł - ale od wielu, wielu miesięcy przygotować, poświęceń... Według mnie ocena mierna.