ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (29)

6

2021-05-21
bez podpisu
Świetna książka. Na pewno przyda się wszystkim tym, którzy mają blokadę przed pisaniem. Znajdziemy w niej wskazówki do tego jak tworzyć wartościowe treści. Serdecznie polecam.
2020-03-26
Tomasz
Skondensowane i konkretne metody...
2021-03-14
bez podpisu
Piszesz teksty na portale social media? Ta pozycja jest skierowana do Ciebie. Dzięki niej Twoje teksty będą napisane w sposób ciekawy i łatwy do przyswojenia przez przeciętnego czytelnika. Polecam!
2023-12-13
Karol Salawa
Klasa i to bez akademickich bredni. POLECAM
2022-04-24
bez podpisu
Jak to się czyta! Przed zakupem słyszałem o różnych, często mieszanych opiniach, ale tę książkę się chłonie! I trudno przestać. Błyskotliwie napisana, człowiek nie nudzi się ani na sekundę. Miłe zaskoczenie. Więcej takich poproszę.
2019-11-05
bez podpisu
Ciekawe i praktyczne.
2019-11-05
bez podpisu
To jest książka, która pełna konkretnych i przydatnych przykładów. Czyta się ją jak dobrą powieść i płynie się po tym morzu wiedzy razem z autorem. Ani przez chwilę nie ma fragmentu, który usypia. Praktyka dla praktyków podana przez Mistrza słowa pisanego. #8UrodzinyEbookpointKonkurs
2020-07-07
bez podpisu
Nieporozumienie. Ktoś nazwał to "biblią" więc miałem nadzieje że będę miał do czynienia z rzetelną i fachową wiedzą. Zawartość ma się nijak do tytułu. Kogoś mocno poniosła wyobraźnia. Jest kilka ciekawych akapitów, ale cała konkretna wiedza i naprawdę przydatne informacje to 1/20 całej treści tej książki. Reszta to zapchaj-tresc po której ma się odczucie że całość jest bardzo słaba i nadęta.
2017-03-20
Tomasz Paczkowski , Właściciel Interbiz
Zdziwiłem się, że Biblia copywritingu liczy tylko 200 stron. Po przeczytaniu okazało się, że Darek w niecałych 200 stronach zawarł samo mięso! Bez rozwadniania i lania wody. Jak dla mnie jest to narzędzie, które będę wykorzystywał w codziennej pracy. Bo tego mi brakowało. Przepisu, by krok po kroku za każdym razem stworzyć cholernie skuteczny tekst sprzedażowy.
2017-04-04
Marek Jankowski , autor bloga i podcastu Mała Wielka Firma
W copywritingu nie chodzi o literackie fajerwerki. Zapomnij o misternych konstrukcjach gramatycznych, zaskakujacych zwrotach akcji czy rozśmieszaniu czytelnika. Czytelnik nie ma zachwycać się twoim tekstem. Ma go przeczytać i kupić. Darek Puzyrkiewicz w „Biblii copywritingu” wyjaśnia krok po kroku, jak taki tekst napisać. Copywriting to gra mentalna – to zdanie często powtarza się w książce. Co to znaczy? Żeby stworzyć skuteczną ofertę, musisz zajrzeć do głowy klienta. Dowiedzieć się, czego potrzebuje i z czym ma problem. Musisz też uwierzyć, że opisywany produkt może temu klientowi pomóc. Jak każda gra, copywriting ma też swoje reguły. Autor wyjaśnia szczegółowo całą procedurę tworzenia skutecznej oferty i wiele konkretnych technik, które pomagają osiągnąć optymalny efekt. Po przeczytaniu „Biblii copywritingu” odkryjesz, jak wiele trzeba poprawić w twoich ofertach, żeby faktycznie były skuteczne. Zrób to, a zakup tej książki będzie jedną z najlepszych biznesowych inwestycji.
2021-04-04
Przemek
Ta książka nie jest książką do czytania. To nie jest książka na miły wieczór przy herbacie. Nie czyta się jej przed snem by spokojnie spać. Ta książka to uderzenie adrenaliny podczas sprintu, to porażenie prądem w najczulszą część nas czyli Ego. To gotowy przepis jak działać. Czytanie to tylko część tego co oferuje ta książka. To podręcznik w którym jest gotowy zestaw ćwiczeń. Ta książka zmusi cię do działania. Dzięki niej zrozumiesz, że aby zostać copywiterem trzeba wyjść ze strefy komfortu i zmierzyć się z własnymi ograniczeniami. Ta książka uwolni twoją głowę, nastawi ją na nowy właściwy kurs jakim są teksty sprzedażowe - skuteczne teksty sprzedażowe i praca nad nimi. Praca to jest właściwa definicja tej książki. Tak więc jeśli szukasz czegoś "do poczytania" to źle trafiłeś.
2017-11-05
bez podpisu
Ta książka jest świetna, jestem freelancerem i uważam, że ta pozycja znacznie przydała mi się w mojej pracy. Moje newslettery są znacznie lepsze i chętniej klikane!
2019-06-23
Adam_S
Świetny, a wręcz rewelacyjny ebook. Wiele samego "mięsa", aż sobie go wydrukowałem. Do tego książka pt. "Fast Text" i mamy wszystko czego nam potrzeba do pisania bardzo dobrych tekstów np. ofertowych, produktowych, art. do internetu itp. Szczególnie polecam.
2017-08-09
Krzysztof Rynkiewicz
Świetna jako podsumowanie lub przypomnienie tego wszystkiego, co w copywritingu najważniejsze. Lekkie pióro, wiele technik ułatwiających czytelnikowi zapamiętanie informacji, trafiające w sedno i serce przykłady - słowem doskonały przykład dobrego copywritingu.
2019-04-23
Robert
Przydatna pozycja! Zdecydowanie warto przeczytać.
2019-09-18
bez podpisu
Przydatna pozycja, którą każdy pracujący z tekstem powinien przeczytać :)
2017-05-09
bez podpisu
Polecam! Twoje teksty będą o wiele lepsze, nie mówię już o zarobkach ;)
2020-08-20
bez podpisu
Mam sporo doświadczenia w sprzedaży i dużo czytam ale ta książka zrobiła na mnie wrażenie. Konkrety bez lania wody. Nie piszę opinii ale ta książka to prawdziwa biblia
2018-02-18
Michał Kowalczyk , Analityk
Książka 10/10. Jeśli chcesz napisać swoją pierwszą ofertę sprzedażową - obowiązkowa do przeczytania. To jest podręcznik copywritingu - manual - instrukcja krok po kroku. Kupuj, czytaj i sprzedawaj!
2019-03-27
bez podpisu
Kopalnia wiedzy.
2017-03-17
Bartek Krawczyk
Jestem po lekturze Biblii Copywritingu. Tego mi brakowało. Przypomniała mi, że tak właśnie krok po kroku tworzyłem swoje najlepsze teksty z Dynatextem pod ręką. Pytanie po pytaniu, a tekst sam się pisał i świetnie sprzedawał. Taki copywriterski kompas w druku :)
2017-06-21
Marcin , scenarzysta
Doskonała! Pracuję słowami, lecz Darek pokazał ich całkiem nową stronę. Jak najbardziej polecam!
2019-04-05
Aleksander
doskonala książka naszpikowana konkretami
2017-03-17
Lucyna Wiewiórska , Doradca biznesowy branży beauty, kosmetolog, przedsiębiorca
Dobry tekst sprzedaje, napisał o tej książce Paweł Tkaczyk. To powinno wystarczyć, żeby każdy, kto pracuje z klientem, kto prowadzi jakikolwiek biznes poznał zasady budowania relacji z klientem na długo i skutecznie. Uwielbiam teksty Darka, czytam go od dawna, od nie uczyłam się komunikacji mailowej. Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać musisz tę książkę mieć. Przyszła dzisiaj, cieplutka z wydawnictwa. Zrobiłam malutka przerwę na zrobienie kawy i napisanie recenzji. Nie mogę dłużej czekać, bo wiem, że TY tej książki potrzebujesz. Przykłady, pomysły, genialna wiedza, jasny język. Nie czekaj, kupuj.
2020-08-01
bez podpisu
Czyta się bardzo dobrze. Dużo wartościowej wiedzy.
2017-03-17
Wojciech Bizub , Copywriter
Cholernie dobra książka! Myślałem, że przerobiłem już wszystkie materiały od Darka, ale pisząc Biblię Copywritingu przeszedł sam siebie. Niepublikowane dotąd treści i najistotniejsze wskazówki podane w formie przystępnej pigułki. To lubię.
2018-08-13
Michał Sosna
Autor bez zbędnej teorii wprowadza czytelnika w świat tekstów sprzedażowych. Podaje praktyczne porady, przykłady oraz schematy do wykorzystania w zasadzie "od zaraz". Pokazuje też, że copywriting to nie sielanka, tylko ciężka praca - choć można iść na skróty. W iście perfekcyjny sposób łączy klasyczne techniki sprzedażowe z przekazem tekstowym. Polecam!
2017-12-05
bez podpisu , podcaster, sprzedawca
Jak pisać angażujące teksty? Co robić, by klienci kupowali? Czy jeden tekst może zdziałać więcej niż zawodowy handlowiec? Odpowiedź jest jak zawsze gdzieś po środku. By oszczędzić Ci błądzenia w ciemnościach i niepewności, przygotowałem ten odcinek. Opowiadam w nim o książce Biblia Copywritingu autorstwa Darka Puzyrkiewicza. W przyszłości pojawią się transkrypcje podcastu, jednak chwilowo zapraszam do wysłuchania. Znajdziesz tam informacje o tym: – czym jest copywriting i dlaczego warto ten temat zgłębiać; – kim jest autor i czy można mu zaufać; – dla kogo jest ta książka i czy warto ją czytać; – jakie są najważniejsze lekcje, które możesz z niej wyciągnąć. Więcej o książce w formie audio znajdziesz tutaj: http://www.ksiazkiktoreucza.pl/ksiazki-ktore-ucza-1-biblia-copywritingu/