Obiekcje klienta (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Anna Syrek-Kosowska
Okładka książki Obiekcje klienta
Okładka książki Obiekcje klienta

Tył okładki książki Obiekcje klienta

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
9
     PDF

Ebook

14,90 zł
11,62 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Handlowcy często reagują na zastrzeżenia, obiekcje i krytykę ze strony klientów złością i chęcią udowodnienia swoich racji. Taka postawa z pewnością nie przyczyni się do uwieńczenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródło informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić swoją działalność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz się m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu oraz poznasz model przełamywania obiekcji (MPO) klienta i strategię perswazyjną (OPIA)._x000D_
Anna Syrek-Kosowska

Zamknij

Wybierz metodę płatności