ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
David Meerman Scott
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Druk:
oprawa miękka
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Książka

49,00 zł
41,07 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

49,00 zł
38,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!
David Meerman Scott

Zamknij

Wybierz metodę płatności