Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw
- Autor:
- Marek Różycki
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw
Zbij zwierciadło handlowych złudzeń!
Procesy sprzedaży i zakupu to jedne z tych procesów w biznesie, w których łatwo coś może pójść nie tak. Może zakończyć się dostarczeniem nie tego towaru czy usługi, jakich oczekiwał kupujący, niedotrzymaniem terminów, karami finansowymi dla obu stron. Nie pomogą nam coraz popularniejsze internetowe narzędzia do wyboru dostawcy czy prowadzenia obsługi dostawców. Czy problemy na linii: dział sprzedaży jednej firmy i dział zakupów drugiej, są wpisane w logikę handlowania? I tak, i nie. Tak, ponieważ podczas negocjowania kontraktów odruchowo przestawiamy się na myślenie życzeniowe. Nie, jeśli zdamy sobie sprawę z ograniczeń i schematów, jakim podlega nasza psychika, i nauczymy się omijać te rafy.Kontakty między dostawcą a kupującym przypominają patrzenie przez szybę. Dopóki jest przezroczysta, wszystko dobrze widać, jednak gdy w grze zaczynają pojawiać się pieniądze, szyba matowieje i staje się lustrem. Sprzedający widzi w nim coraz wyraźniejszy obraz, lecz nie obraz ofertowej rzeczywistości, a odbicie swoich oczekiwań, zaś kupujący dostrzega to, co bardzo chce zobaczyć: niską cenę, szybkie terminy, dwudziestoczterogodzinny serwis. Nabywca przestaje zwracać uwagę na inne ważne warunki umowy z dostawcą. Nieporozumienie wyjdzie na jaw w trakcie realizacji kontraktu. „Efekt lustra” ujawni się w całej swojej nieprzyjemnej krasie.
Dobry kupiec potrafi go uniknąć. Niniejsza książka pomoże Ci przeniknąć na drugą stronę zwierciadła własnych projekcji i zacząć handlować naprawdę.
Marek Różycki — z wykształcenia ekonomista i socjolog, zawodowo związany z zarządzaniem ryzykiem, finansami, księgowością i kontrolingiem. Praktyk zarządzania. Trener i wykładowca z dwudziestoletnim stażem, specjalizujący się w tematyce negocjacji, zarządzania, skutecznej komunikacji i praktycznego stosowania prawa. Podczas przygotowywania i prowadzenia szkoleń kładzie szczególny nacisk na to, by wiedzę teoretyczną powiązać z praktyką.
Patron merytoryczny:
Wybrane bestsellery
-
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Ebooka "Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: DobreRecenzje.pl Agata; 2016-08-22Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Co jest ważniejsze zakup czy sprzedaż? Na to pytanie stara się odpowiedzieć w swojej książce Marek Różycki, udowadniając, że zakupy powinny odbywać się strategicznie i wiedza na ten temat jest niezbędna zarówno w organizacji jak i w życiu codziennym.
Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw, to pozycja Wydawnictwa Helion. Książka, która nie przeraża swoja objętością (zaledwie 181 stron) jako jedna z nielicznych na rynku jest poświecona zakupom i ten proces analizuje. Pozornie (jak zauważa autor) zakup jest łatwy – bo kupujący zna swoje preferencje i cele, ale w biznesie ważna jest strategia, polityka zakupów oraz ludzie, którzy często swoje preferencje i przyzwyczajenia przenoszą do firmy. Ale czy każdy potrafi kupować? Jak robić racjonalne zakupy? Jakie strategie negocjacyjne przyjmować przy zakupie? Na co tak naprawdę trzeba zwracać uwagę, aby nie wpaść w pułapki modowe, reklamowe itp.? Na te i inne ciekawe pytania związane z zakupami znajdziemy odpowiedź w prezentowanej książce.
Książka składa się z 10 głównych części podzielonych na mniejsze rozdziały, co powoduje, że zawarta w niej wiedza jest uporządkowana i czytelnik łatwo może sięgać do interesującej go problematyki. Na początku autor wprowadza czytelnika w obszar zakupów i wskazuje na praktyczne sytuacje. Kolejny fragment porusza aspekty etyki i moralności, które wiążą się z transakcją zakupową. W kolejnym prezentowana jest tematyka współpracy z dostawcami i techniki zarządzania. W dalszej części czytelnik ma okazję zapoznać się z technikami negocjacji, które są przedstawione również graficznie w dość ciekawy i oryginalny sposób. W opracowaniu nie pominięto także podstawowego narzędzia w procesie zakupu jakim jest komunikacja, którą autor nie tylko analizuje jako proces, ale omawia ją kontekstowo uwzględniając kulturę czy globalizację oraz nie zapominając o erze cyfrowej. Ostatnia część to omówienie zarządzania łańcuchem dostaw.
Niewątpliwie walorem tej pozycji jest przystępny język, krótkie treściwe komunikaty i praktyczne przykłady, które opisują to, co autor w danym momencie chce nam przekazać. Taka konstrukcja jest atrakcyjna zarówno dla początkujących, poszukujących wiedzy osób jak i dla wtajemniczonych, tych którzy szukają rozwiązania swoich problemów.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2474-9, 9788328324749
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-05-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2772-6, 9788328327726
- Data wydania ebooka:
- 2016-05-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 43454
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.4MB
Spis treści książki
- Kto powiedział, że obie strony muszą wygrać? (14)
- Wypaczony obraz rzeczywistości (15)
- Zawsze masz wybór! (17)
- Przekonanie, które pomaga (17)
- Moda na jeden sezon? (21)
- Moda na długie lata? (22)
- Chcę taniej, czyli o obniżaniu ceny (24)
- Czy stać Cię na "za darmo"? (26)
- Analiza możliwości i zagrożeń (27)
- NIE dla reklamy! (29)
- Czy naprawdę stać nas na wybór najtańszego dostawcy? (30)
- Dostawca z certyfikatem (32)
- Certyfikat potwierdza lojalność wobec systemu (32)
- Rodzaje systemów zarządzania jakością (33)
- Podczas audytu każdy chce dobrze wypaść (33)
- Na co zwracać uwagę? (34)
- System 1. "Cel uświęca środki" (38)
- System 2. "Ważniejsze są wartości" (39)
- Moralność indywidualna (41)
- Polityka moralności (41)
- Nie daj się zwolnić - to na początek (41)
- System, czyli więcej, niż sami możemy (43)
- Jeśli chcesz być doceniony, zostań sprzedawcą! (44)
- Jak połączyć ocenę dostawców z tworzeniem systemu? (49)
- Na co zwracać uwagę? (52)
- Cykl życia dostawcy - podejście standardowe (53)
- Propozycja podejścia do zarządzania dostawcami (59)
- O rzucaniu kulkami... (64)
- Dolna i górna granica kontrolna (64)
- Gdy już wybraliśmy dostawcę... (66)
- Co powinna zawierać polityka zakupowa? (70)
- Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz (73)
- O celach (74)
- Informacja to potęga (80)
- O dostosowaniu formy komunikacji do treści (83)
- Słowa niosą nie tylko informacje, lecz także określony przekaz (85)
- Nie pytaj, jeśli nie chcesz się "dopytać" (90)
- Podsumowanie (96)
- Kilka dodatkowych praktycznych uwag (97)
- Czego możemy się nauczyć od żołnierzy? (102)
- Jak zastosować "taktykę wojenną" w negocjacjach? (108)
- Unikajmy "wojny pozycyjnej" (112)
- Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie (115)
- Złap i wyduś (115)
- Wykorzystaj swoje atuty - kontroluj warunki (117)
- Wojna osobista (122)
- Ostateczna wojna, czyli zatrudniamy specjalistów od jej prowadzenia (123)
- Siła argumentów zamiast argumentów siłowych, czyli wojna, wojna i co dalej? (124)
- Stosunek do zasad komunikacyjnych (129)
- Stosunek do zasad etycznych, prawnych i wynikających ze zobowiązań międzyludzkich (uniwersalizm a partykularyzm) (130)
- Stosunek do jednostki i grupy (indywidualizm a kolektywizm) (131)
- Sposób zachowania (powściągliwość a emocjonalność) (131)
- Sposób postrzegania świata (wycinkowość a całościowość) (132)
- Sposób wyznaczania statusu społecznego (osiąganie a przypisywanie statusu) (132)
- Stosunek do otoczenia (133)
- Stosunek do czasu (133)
- Zaopatrzeniowiec czy menedżer ds. zarządzania dostawami? (146)
- Porównanie cech charakterystycznych modeli (148)
- Dla których procesów dokumentowane są zakupy? (149)
- Model "tradycyjny" (150)
- Co to znaczy, że dostawca jest ważny? (150)
- Proces zawierania transakcji (152)
- Ścieżka kariery, czyli co zrobić, by stać się dostawcą? (153)
- Jaka wiedza powinna wynikać z analizy? (155)
- Odpowiedzialność za środowisko (169)
- Wykaz najpopularniejszych norm (172)
Wprowadzenie (7)
O krok od bankructwa... (13)
Historia najlepszej ceny, czyli o modzie słów kilka... (21)
O moralności (37)
Jak określić nastawienie do dostawcy, czyli o zarządzaniu podejściem do dostawcy (47)
Polityka zakupowa (69)
Jak człowiek z człowiekiem, czyli o rozmowie słów kilka (73)
Gdy argumenty siły zastępują siłę argumentów (101)
O kulturach, czyli globalizacja 4.0 (127)
Czego nauczymy się z tekstów antycznych? (139)
Zarządzanie łańcuchem dostaw (145)
Zakończenie (161)
Podziękowania (167)
Załącznik (169)
Onepress - inne książki
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw Marek Różycki (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.