ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Turek Sławomir
Okładka książki/ebooka Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Okładka książki Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Okładka książki Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Okładka książki Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
319
Druk:
oprawa miękka

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.

Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.

Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.



Turek Sławomir

Zamknij

Wybierz metodę płatności