Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
- Autor:
- Ben Horowitz
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 6
- Stron:
- 320
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi
Półki w księgarniach uginają się od podręczników i poradników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi nam prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie zmuszony sprostać sytuacjom stanowiącym ogromne obciążenie — również emocjonalne.
Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z sytuacji niemożliwej do rozwiązania staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opisuje, jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.
Z tej książki dowiesz się:
- jak walczyć o przetrwanie firmy;
- jak zwalniać i degradować pracowników — również tych, których bardzo się lubi i szanuje;
- jak utrzymać właściwą kulturę pracy w zespole i ograniczyć zakulisowe rozgrywki;
- jak pielęgnować w zespole właściwego rodzaju ambicję;
- jak pielęgnować w sobie najlepsze cechy lidera;
- co zrobić, gdy wartościowi pracownicy zamieniają się w okropne indywidua;
- jak radzić sobie z obciążeniem emocjonalnym;
- kiedy podjąć decyzję o sprzedaży firmy.
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni: przekonaj się, jak naprawdę wygląda pokonywanie trudności w firmie!
Wybrane bestsellery
-
Build Your own Metaverse with Unity is a practical guide for developers to create their own metaverse - a virtual world with infinite possibilities. It empowers you to identify gaps in existing metaverses and improve upon them, enabling you to shape your virtual world.
Build Your Own Metaverse with Unity. A practical guide to developing your own cross-platform Metaverse with Unity3D and Firebase Build Your Own Metaverse with Unity. A practical guide to developing your own cross-platform Metaverse with Unity3D and Firebase
-
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Historie miliardera Elona Muska, autorki Harry'ego Pottera J.K. Rowling, a także Leonarda da Vinci, Billa Gatesa, Sereny i Venus Williams oraz innych ciekawych osobowości zostały przedstawione tak, by zainspirować Cię do zmian i pobudzić Twoją wyobraźnię. Przykłady zaczerpnięte z życia autorki ks...
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Oto książka, dzięki której nauczysz się maksymalnie wykorzystywać potencjał swojego umysłu. Dowiesz się, jak myślą i reagują na rzeczywistość ludzie sukcesu, i przekonasz się, że możesz z łatwością zastosować w praktyce ich metody. Opisano tu sprawdzone sposoby odnajdywania i rozwijania naturalny...
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem ...
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz...
Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy Błyskawiczne przyswajanie umiejętności. Naukowe metody zapamiętywania i doskonalenia wiedzy
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
37.00 zł(-68%)
O autorze książki
Ben HorowitzBen Horowitz — jest współzałożycielem i partnerem generalnym Andreessen Horowitz, firmy venture capital z siedzibą w Dolinie Krzemowej. Był jednym z założycieli oraz dyrektorem wykonawczym Opsware (dawniej Loudcloud), która w 2007 roku została kupiona przez firmę Hewlett-Packard za 1,6 mld dolarów. Zdobył bardzo szerokie doświadczenie zawodowe: pracował jako inżynier oprogramowania, zakładał i prowadził firmy, był też CEO i inwestorem. Prowadzi niezwykle popularnego bloga, a jego historia wielokrotnie pojawiała się w takich pismach, jak Wall Street Journal, New York Times, New Yorker, Fortune, Economist, Bloomberg Businessweek.
Ebooka "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Human; 2016-12-18
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaW każdej księgarni na dziale samorozwoju i psychologii zarządzania, półki uginają się pod ciężarem poradników – jak być bogatym, szczęśliwym, jak odnieść sukces i osiągnąć niezależność finansową.
Autorzy tych przepisów na murowany sukces za cenę swej książki chcą nam zdradzić tajemnicę dzięki której staniemy się idealnym menadżerem czy wzorowym właścicielem wielomilionowej firmy. Wśród tych świetlanych pozycji książka Bena Horowitza wygląda mało obiecująco. Autor otwarcie mówi, że nie ma dla nas żadnego przepisu na łatwy sukces, nie ma złotych rad, ani absolutnych rozwiązań.
W „Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi„, bo o tej książce mowa, Horowitz przedstawia cienie prowadzenia własnej działalności lub bycia CEO. Cały brud jaki inne poradniki przed nami skrywają znajdziemy tutaj. Często w formie tak bezpośredniej, że aż wulgarnej. Ilość trudnych decyzji i związanego z nimi stresu jakie wiążą się z zarządzaniem ludźmi nie są zbyt fotogeniczne, jednak Horowitz potrafi ubrać je w styl który wabi i pozwala wyciągać lekcje z jego własnych doświadczeń.
Autor zabiera nas w podróż po jego własnych doświadczeniach, poprzez najtrudniejsze z trudnych momentów w jego drodze na szczyt branży IT. A ma o czym opowiadać, gdyż już od młodości zaangażowany był w IT, zarządzając setkami ludzi i olbrzymim kapitałem. W wieku 40 lat sprzedał swoje przedsiębiorstwo Opsware firmie Hewlett-Packard za półtora miliarda dolarów. Takie sukcesy dobrze wyglądają na nagłówkach gazet i w notatkach na Wikipedii, jednak ilość problemów z tym związanych, nerwów i kosztów zdrowotnych pozostaje zazwyczaj tajemnicą, którą na szczęście Horowitz się z nami podzielił.
Jeśli przypadnie nam do gustu jego poczucie humoru, bezpośredni, szczery styl przeplatany cytatami jego ulubionych raperów; z historii życia, którą opowiada nam autor możemy wyciągnąć sporo lekcji.
Dowiemy się jakie są najtrudniejsze do opanowania umiejętności CEO. Jak zachować się w sytuacjach skrajnie niekomfortowych, które jednak bywają codziennością dużego biznesu: jak we właściwy sposób zwalniać ludzi (co zawsze jest mniej przyjemne niż informowanie ich o awansie), jak zwalniać ludzi wysokiego szczebla i jak informować o degradacji człowieka, który poprzez swą lojalną pracę w firmie stał się naszym przyjacielem. Jak wyrabiać w sobie trudne nawyki jako CEO, mówić otwarcie o rzeczach niewygodnych, zmniejszyć ilość zakulisowych gierek w firmie i programować kulturę sprzyjającą właściwemu interpretowaniu słów szefa.
Wszystkie te rady przekazywane są nam na żywych przykładach sytuacji z doświadczeń autora, co często w trakcie czytania stanowi ciekawą łamigłówkę – jak ja zachowałbym się w tych okolicznościach? Co zrobiłbym z pracownikiem, który przyczynił się do opóźnienia finalizacji projektu o osiem miesięcy, jednak dzięki temu udało się wytropić kardynalne błędy w architekturze tworzonego oprogramowania? Czy jeśli go ukarzę przyczynię się do tego, że kultura firmy stanie się mniej otwarta i następnym razem żaden z pracowników nie będzie ryzykował opóźnieniem pracy? Czy to sprawi, że firmowe burze mózgów będą mniej porywcze? Premiować u swoich pracowników kreatywność czy odpowiedzialność?
W książce Horowitza znajdziemy wiele przykładów trudnych do rozwiązania sytuacji w biznesie. Autor przy ich rozjaśnianiu zwróci naszą uwagę na drobne czynniki mające ogromny wpływ na kształtowanie atmosfery w firmie, detale decydujące o kształcie całości przedsiębiorstwa. Pozycja ta, wbrew dość trudnej, momentami nieprzyjemnej tematyce, jest bardzo lekka. W trakcie czytania cała lektura zmienia się w rozmowę z dobrym, doświadczonym kumplem (jeśli polubimy Horowitza!). Polecił bym ją stałym bywalcom empikowego stoiska „samorozwój i psychologia biznesu”, a także ambitnym pnącym się po szczeblach kariery z marzeniami o zostaniu pewnego dnia CEO. Jak pisze Horowitz:
„Ogólnie rzecz biorąc, mało kto chce zostać CEO, chyba że ma wysokie poczucie celu i nieprzeciętnie intensywnie przejmuje się swoją praca”
Dla tych nielicznych pozycja ta może okazać się niezwykle pomocna, po to by nie mogli nigdy powiedzieć, że nikt ich nie ostrzegał jak trudną rolę na siebie przyjmują.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.pl
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaTo książka dla menadżerów / prezesów lub osób do ich miana aspirujących. Lojalnie ostrzegam, że normalny pracownik niczego tu dla siebie nie znajdzie. Książka pełna jest SZCZEGÓŁOWYCH technik zatrudniania, zarządzania kadrą, procesami w firmie i pokazuje jak twoje wybory - wydawałoby się przecież, że słuszne - potrafią negatywnie wpłynąć na firmę. Autor dzieli się licznymi sytuacjami z własnego doświadczenia. Przykładem może być chwila, gdy pracownik prosi cię o podwyżkę. Ben mówi wprost, że stoisz wtedy przed trudnym wyborem. Jeśli mu ją dasz, to spowodujesz lawinę. Jeśli mu jej nie dasz, to istnieje ryzyko, że zdecyduje się opuścić firmę. Książka jest pełna takich przykładów i uczy zgrabnie z nich wychodzić.
-
Recenzja: Magazyn Think Tank
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaTo nie jest kolejna książka prezentująca zarządzanie firmą przez prymat modelu optymalnego. Jak deklaruje autor, jest ona skierowana do liderów „czasu wojny”. Nie skupia się więc na tym, jak uniknąć błędów w biznesie, ale co zrobić, gdy się je popełniło i wszystko w firmie zaczyna się rozpadać. Według Horowitza, to jak poradzimy sobie w takim momencie, decyduje o naszym długofalowym sukcesie. Oprócz szczerego opisu osobistych doświadczeń autora w książce znajdziemy wiele praktycznych i niebanalnych rad dotyczących zatrudniania, zwalniania czy też zarządzania ludźmi.
-
Recenzja: Rzeczpospolita Antoni Kowalikl; 2016-06-21
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaCzym różni się praca w dobrej i złej firmie? W dobrej ludzie mogą się skupić na swoich zadaniach i mają pewność, że jeśli dobrze je wykonają, to zarówno firmę, jak i ich osobiście czeka coś dobrego.
W złej - ludzie spędzają wiele czasu, walcząc z ograniczeniami, lawirując w skomplikowanych procesach, nie wiedząc do końca, czego się od nich oczekuje i czy to wykonali. Jeśli dotyczy cię pierwszy przypadek - budzisz się rano i wiesz, że twój wysiłek nie idzie na marne; w drugim - nie masz pojęcia jak i czy zostanie doceniony i co to oznacza dla twojej kariery. Zbudowanie dobrej firmy jest celem samym w sobie.
- To dlatego przychodzę do pracy. Jest dla mnie ważne, aby ludzie, którzy spędzają w niej większość swego czasu w ciągu dnia, mogli mieć dobre życie -wyznaje w swojej książce Ben Horowitz, m.in. współzałożyciel i dyrektor wykonawczy firmy Opsware, która została kupiona przez Hewlett-Pac-kard za 1,6 mld dolarów. Był inżynierem oprogramowania, inwestorem, zakładał i prowadził firmy m.in. w Dolinie Krzemowej. Doświadczenia, jakie zdobył w swojej karierze, zapisał w książce "Najtrudniejsze w tym co trudne".
To historia autora, którą czyta się jak świetny poradnik, zarówno przez początkujących, jak i doświadczonych menedżerów. Horowitz opisał szczerze problemy i wyzwania, z jakimi musi sobie radzić każdy przedsiębiorca. Książka zawiera przemyślenia, reakcje, dobre rady i błędy, jakie popełniał on i biznesmeni, których znał. Opowiada o emocjach. - Zdejmij maskę. Zmierz się ze swoim strachem i mów ludziom prawdę - radzi.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5958-1, 9788328359581
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-04-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5959-8, 9788328359598
- Data wydania ebooka:
-
2019-08-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 90420
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Zarządzanie
Start-up
Spis treści książki
- Opinie o książce Najtrudniejsze w tym, co trudne
- Wprowadzenie
- Rozdział 1.
- Od komunisty do inwestora kapitału podwyższonego ryzyka
- Oddaj bluzę!
- Randka w ciemno
- Dolina Krzemowa
- Netscape
- Pierwsza własna firma
- Rozdział 2.
- Przetrwać!
- Euforia i przerażenie
- Jeśli musisz wypić to piwo, to zrób to jednym haustem
- Rozdział 3.
- Tym razem z uczuciem!
- Sześćdziesiąt dni życia
- Przetrwa tylko najsilniejszy
- Decyzja finalizacyjna
- Rozdział 4.
- Gdy wszystko się rozpada
- Walka
- O walce
- Coś, co może, ale wcale nie musi Ci pomóc
- Koniec
- Walka
- CEO powinien mówić, jak jest
- Pozytywna iluzja
- Dlaczego trzeba mówić, jak jest?
- Ostatnia myśl
- Właściwy sposób zwalniania ludzi
- Krok 1: Odpowiednie nastawienie
- Krok 2: Niczego nie opóźniaj
- Krok 3: Nie możesz mieć żadnych wątpliwości, dlaczego zwalniasz ludzi
- Krok 4: Doszkalaj swoich menedżerów
- Krok 5: Zwróć się do całej firmy
- Krok 6: Bądź dostępny, bądź obecny
- Przygotowanie do zwolnienia menedżera
- Krok 1: Analiza prawdziwych przyczyn
- Krok 2: Poinformowanie rady nadzorczej
- Krok 3: Przygotowanie do rozmowy
- Krok 4: Przygotowanie przekazu o zmianie na stanowisku
- Ostatnia myśl
- Degradacja lojalnego przyjaciela
- Czy w ogóle powinienem to robić?
- Jak przekazać tę smutną wiadomość?
- Kłamstwa powtarzane przez przegranych
- Często powtarzane kłamstwa
- Ołowiane kule
- Nikogo to nie obchodzi
- Rozdział 5.
- Dbaj o swoich ludzi, produkt i zyski w tej kolejności
- Dobre miejsce do pracy
- Czy to naprawdę było konieczne?
- Różnica między życiem a śmiercią
- Sprawy zawsze idą nie tak, jak trzeba
- Bycie dobrą firmą jest niezależnym celem
- Dobre miejsce do pracy
- Dlaczego startupy powinny szkolić swoich ludzi?
- Dlaczego warto szkolić swoich ludzi?
- O co zadbać w pierwszej kolejności?
- Wdrożenie programu szkolenia
- Dobry/zły menedżer produktu
- Czy jest coś złego w zatrudnianiu ludzi z firmy przyjaciela?
- Ale on i tak szukał nowego pracodawcy!
- To co robić?
- Ostatnia myśl
- Dlaczego tak trudno jest sprawnie wprowadzić wielkie postaci w małej firmie?
- Sześć miesięcy później
- No to co się dzieje?
- Jak się bronić?
- Analiza kandydata pod kątem rozbieżności przyzwyczajeń
- Intensywna integracja nowego pracownika
- Ostatnia myśl
- Zatrudnianie menedżerów wysokiego szczebla: Jeśli nigdy nie wykonywałeś tej pracy, to jak masz znaleźć kogoś odpowiedniego na to stanowisko?
- Krok 1: Zastanów się, czego chcesz
- Krok 2. Rozpocznij proces, który pozwoli Ci przeprowadzić właściwą analizę
- Krok 3: Podejmij autorytarną decyzję
- Kiedy pracownicy niewłaściwie interpretują słowa menedżerów
- Prostowanie kija hokejowego: niewłaściwy cel
- Zbytnia koncentracja na wskaźnikach i liczbach
- Zarządzanie przez suche dane liczbowe jest niczym malowanie cyframi
- Ostatnia myśl
- Dług zarządzania
- Dwóch szefów w jednym dziale
- Przepłacenie kluczowego pracownika, który otrzymał inną ofertę pracy
- Brak systemu zarządzania wydajnością lub brak sprzężenia zwrotnego w komunikacji z pracownikiem
- Ostatnia myśl
- Zapewnienie zarządzania jakością
- Czas życia pracownika
- Wymagania wobec świetnego szefa działu zasobów ludzkich
- Rozdział 6.
- Sprawy bieżące
- Jak zmniejszyć intensywność zakulisowych gierek w firmie?
- Jak to się zaczyna?
- Jak ograniczyć zagrywki polityczne?
- Technika
- Jak zmniejszyć intensywność zakulisowych gierek w firmie?
- Właściwy rodzaj ambicji
- W poszukiwaniu ambicji właściwego rodzaju
- Ostatnia myśl
- Nazwy stanowisk pracy i awans
- Dlaczego nazwy stanowisk pracy się liczą?
- Zagrożenia: zasada Petera i prawo najgorszego
- Proces awansowania
- Andreessen vs. Zuckerberg: o szafowaniu tytułami
- Ostatnia myśl
- Gdy inteligentni ludzie stają się złymi pracownikami
- Przykład 1: heretyk
- Przykład 2: płatek śniegu
- Przykład 3: kutas
- Kiedy warto przytrzymać autobus?
- Starzy wyjadacze?
- A gdy już się pojawią
- Och, człowieku! Sprzedałeś swoją duszę!
- Jeden na jeden
- Programowanie kultury
- Tworzenie kultury firmy
- Dlaczego psy w pracy i joga nie wystarczą do stanowienia kultury firmy?
- Sens tego przekazu?
- Demistyfikacja tajemnicy skalowania
- Podstawy: Nie oddawaj łatwo pola
- Jak to zrobić?
- Specjalizacja
- Projektowanie organizacyjne
- Procedura
- Ostatnia myśl
- Błąd oczekiwań skali wzrostu
- Rozdział 7.
- Jak kierować firmą nawet wtedy, gdy nie wiesz, dokąd zmierzasz?
- Najtrudniejsza do opanowania umiejętność CEO
- Jeśli robię dobrą robotę, to dlaczego czuję się tak źle?
- Nie ma kogo winić za błędy
- Tak wiele niepowodzeń!
- To zadanie dla samotnika
- Techniki, dzięki którym uspokoisz skołatane nerwy
- Nie bądź cykor
- Najtrudniejsza do opanowania umiejętność CEO
- Cienka granica między lękiem a odwagą
- Gdy podjęcie właściwej decyzji wymaga inteligencji i odwagi
- Odwagę, podobnie jak charakter, można kształtować
- Ostatnia myśl
- Jedynki i Dwójki
- Co lubią Jedynki, a czego nie lubią?
- Co lubią Dwójki, a czego nie lubią?
- Żeby być dobrym CEO, musisz mieć cechy Jedynki i Dwójki
- CEO funkcjonalny
- Typowa konstrukcja organizacji
- Co się dzieje po zmianie CEO?
- Trudna konkluzja
- Idź za liderem
- Kreowanie przekonującej wizji: atrybut Stevea Jobsa
- Ambicja właściwego typu: atrybut Billa Campbella
- Umiejętność realizacji wizji: atrybut Andyego Grovea
- Czy wielkim liderem trzeba się urodzić?
- CEO pokojowy vs. CEO na wojennej ścieżce
- Definicje i przykłady
- CEO czasu pokoju a CEO czasu wojny
- Czy CEO może być i jednym, i drugim?
- Powrót do podstaw
- Kreowanie się na CEO
- Kanapka krytyki
- Klucze
- Feedback to dialog, a nie monolog
- Feedback wysokiej częstotliwości
- Praca nad konstrukcją CEO
- Jak ocenia się dyrektorów wykonawczych?
- 1. Czy CEO wie, co robić?
- Strategia i historia
- Podejmowanie decyzji
- 1. Czy CEO wie, co robić?
- 2. Czy CEO potrafi sprawić, że firma robi to, czego od niej oczekuje?
- Czy CEO tworzy zespół światowej klasy?
- Czy pracownicy mogą się łatwo przyczynić do realizacji wizji?
- 3. Czy CEO udaje się osiągnąć pożądane rezultaty w perspektywie zestawu celów?
- Ostatnia myśl
- Rozdział 8.
- Pierwsza zasada przedsiębiorczości brzmi: Nie ma żadnych zasad
- Paradoks: odpowiedzialność vs. kreatywność
- Odpowiedzialność za wysiłek
- Odpowiedzialność za obietnice
- Odpowiedzialność za wyniki
- Wracamy do pytania wyjściowego
- Ostatnia myśl
- Paradoks: odpowiedzialność vs. kreatywność
- Technika zarządzania: zakręcony piątek
- Przemijająca wielkość?
- Standard
- O oczekiwaniach i lojalności
- Czy powinieneś sprzedać firmę?
- Rodzaje przejęć firmy
- Analiza logiczna
- Argumenty emocjonalne
- Ostatnia myśl
- Rozdział 9.
- Koniec początku
- Wymagamy nieco doświadczenia
- Ostatnia lekcja
- Dodatek A
- Pytania dotyczące szefa korporacyjnego działu sprzedaży
- Dodatek B
- Pytania dotyczące umiejętności operacyjnych
- Podziękowania
- Prawa autorskie i reprodukcji
- O autorze
Onepress - inne książki
-
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Kalendarz Create Yourself przygotował dla Ciebie psycholog, wykładowca i konsultant, dr Mateusz Grzesiak. Na każdy dzień roboczy zaplanował konkretne zadanie ― dawkę wiedzy teoretycznej i ćwiczenie, którego wykonanie przybliży Cię do zmiany w nową, jeszcze lepszą wersję siebie.(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy można inwestować prosto i skutecznie? Bez stresu, bez wybierania poszczególnych spółek i śledzenia codziennych wiadomości? Czy można poświęcać na inwestowanie trzydzieści minut rocznie? Można, paradoksalnie trzeba ― i każdy może się tego nauczyć.
Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek
(50.79 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów — dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zapro...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w czasach turbokapitalizmu, który wmawia nam, że „więcej” oznacza „lepiej”. Od dziecka wychowywani w kulturze kolekcjonowania, wyobrażamy sobie, że kiedy zdobędziemy to czy tamto, wreszcie będziemy szczęśliwi. Staramy się więc ze wszystkich sił, sięgamy tej upragnio...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie medió...
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych
(35.69 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiąz...
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi Ben Horowitz (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2020-04-13 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Opinia: Wojciech,
Opinia dodana: 2020-11-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2019-05-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2019-01-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Michał, Business Developer
Opinia dodana: 2017-03-07 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-09-06 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii