ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff
Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff - okładka książki

Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff - okładka książki

Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff - okładka audiobooka MP3

Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff - okładka audiobooks CD

Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
MT Biznes
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
350
Czas nagrania:
12 godz. 0 min.
Czyta:
Robert Michalak
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Ebook (44,43 zł najniższa cena z 30 dni)

59,90 zł (-26%)
44,43 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(44,43 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (44,43 zł najniższa cena z 30 dni)

59,90 zł (-25%)
44,73 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(44,43 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy umysł — swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać.

 

Reid Hoffman — założyciel LinkedIn, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC Greylock Partners — jest rozchwytywanym doradcą szefów firm i państw. W każdym odcinku swojego podcastu Masters of Scale rozmawia z innym gościem wizjonerem. Jego rozmówcami byli zarówno liderzy kultowych firm takich jak Apple, Nike, Netflix, Spotify, Starbucks, Google, Instagram czy Microsoft, jak i założyciele nowatorskich i przełomowych start-upów, m.in. 23andMe, TaskRabbit, Black List i Walker & Company, które rozwiązują problemy XXI wieku.

 

Wszystkie barwne historie, wnikliwe analizy i wnioski współczesnych założycieli i liderów zostały zebrane w niniejszą książkę. Łączą się w niej w zestaw praktycznych, choć często sprzecznych z intuicją, zasad. Jak wpaść na dobry pomysł i przekształcić go w skalowalny biznes? Czego możemy się nauczyć, słysząc „niepewne NIE”? Kiedy powinniśmy przestać słuchać naszych klientów? Które pożary należy gasić natychmiast, a którym można pozwolić się tlić? I czy próbując uczynić ten świat lepszym miejscem, można zarobić jakieś pieniądze?(Odpowiedź: Tak. Ale zyski i wartości muszą iść ze sobą w parze).

Dzięki tej książce poznasz nie tylko zwycięskie strategie współczesnych liderów skalowania, ale także dowiesz się o ich licznych i czasem naprawdę żenujących błędach oraz chwilach porażek. Ale co najważniejsze –ich historie pokażą Ci, jak przejść do fazy rozwoju, w której Twoja firma będzie osiągać wysokie i szybko rosnące przychody przy jednoczesnych wysokich zyskach.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff

Reid Hoffman — znany przedsiębiorca i inwestor, współzałożyciel i prezes LinkedIn, serwisu społecznościowego specjalizującego się w kontaktach zawodowych. Był jednym z założycieli firmy PayPal, pełnił w niej funkcję wiceprezesa. Mieszka w Palo Alto w stanie Kalifornia.
 

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności