ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Monika Reszko
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Monika Reszko - okładka książki

Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Monika Reszko - okładka książki

Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Monika Reszko - okładka audiobooka MP3

Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Monika Reszko - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 2
Stron:
216
Czas nagrania:
5 godz. 45 min.
Czyta:
Monika Reszko
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka

59,00 zł
41,30 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

59,00 zł
38,35 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

59,00 zł
13,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Czytaj fragment

​BEZ ILUZJI I UPIĘKSZANIA >> Przeczytaj


Buduj firmę, jakiej pragniesz, a nie z jaką się pogodziłeś. I zacznij wreszcie żyć!

Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 godzin na dobę, odczuwasz coraz większą frustrację. Twój biznes niby się jakoś kręci, ale... właśnie, tylko jakoś. A Ty? Czujesz się jak strażak. Non stop tylko gasisz pożary wywołane przez Twoich pracowników. I wciąż drżysz ze strachu, że odejdą. Pracownicy, klienci, dostawcy...

Błędne koło. Twój własny, prywatny mindf*ck szefa!

Stop! Tak się przecież nie da funkcjonować! Jak się od tego uwolnić? Musisz się zatrzymać, zastanowić i raz jeszcze zdefiniować, czym ma się zajmować Twoja firma i jaką rolę Ty masz w niej odgrywać?

By wyjść naprzeciw własnej wolności i szczęściu, trzeba będzie podjąć rozmaite, często trudne decyzje. Pokonać prawdziwe blokady i rozpoznać przyczyny niepowodzeń, których istnienia nawet nie podejrzewałeś. Ale wiesz co? Warto! Warto właśnie po to, by na końcu procesu zmiany otrzymać to, o co na początku, przed założeniem firmy, Ci chodziło ? spełnienie, pieniądze, poczucie, że dobrze przeżywasz swoje jedyne, cenne życie.

Jeśli jesteś gotów na zmianę na lepsze, ta książka pomoże Ci jej dokonać.


Książka zrzuca "rozświetlającą" bombę pomiędzy emocje i rozterki przedsiębiorcy. Ładunek wiedzy jest w niej ekstremalnie skondensowany, przez co niemal po każdym akapicie trzeba zrobić przerwę na zastanowienie się. Lektura może u czytelnika wyzwolić różne stany, od wyparcia po wilgotne oczy ("Jejku, ja też tak mam"). Warta polecenia właścicielom biznesów jako mały krok, który może dużo zmienić w życiu firmy i w sposobie jej prowadzenia.

Jarosław Banacki, prezes Cyfrowe.pl

Bardzo potrzebna książka ― jednak tylko dla uważnych i odważnych. Bo najtrudniej jest zarządzać sobą. Jesteście gotowi? Na pewno?

Jacek Santorski, twórca Akademii Psychologii Przywództwa przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej

Sukces to pokonanie własnych ograniczeń i schematów, w których tkwimy. Udane życie to często pogodzenie wielu sprzeczności i potraktowanie strachu jako siły napędowej. Jeśli chcesz stworzyć wyjątkowy produkt, wyjątkową firmę, czasem nie ma innej drogi, niż wywrócić świat w Twoim umyśle do góry nogami. To może być dobry początek nowej drogi, nowego ja, nowego życia...

Marek Kamiński, zdobywca biegunów, założyciel Fundacji i Marek Kaminski Academy

O autorze książki

Monika Reszko

Monika Reszko - psycholog w biznesie, autorka książek, publikacji, badań i programów rozwojowych dla biznesu, przedsiębiorczyni z zacięciem do kreowania własnej rzeczywistości i ulepszania wszystkiego, na co ma wpływ. Od blisko 20 lat wspiera właścicieli firm i ich kadrę menedżerską w świadomym realizowaniu celów. W pracy koncentruje się na zwiększaniu efektywności, którą traktuje jako sumę wyniku finansowego i satysfakcji pracowników, właścicieli i klientów. Doświadczenie zdobyte w trakcie kilkuletniego pobytu we Francji traktuje jako lekcję różnorodności, szacunku i otwartości na inne kultury. Mówi się o niej, że zadaje pytania, na które czasem trudno, ale zdecydowanie warto sobie odpowiedzieć.

Zamknij

Wybierz metodę płatności