ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
Okładka książki/ebooka Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Okładka książki Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
232
Druk:
oprawa miękka

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:

  • 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
  • zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
  • siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
  • obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
  • 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
  • darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
  • narzędzia społecznościowe przyszłości,
  • i dużo, dużo więcej!
Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Zamknij

Wybierz metodę płatności