Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku (ebook)(audiobook)(audiobook)

- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki
Przewodnik po przyszłości marketingu
Żyjemy w epoce dynamicznych zmian, zachodzących zarówno w obszarze technologii, jak i w zależnych od nich mediach. W płynnej rzeczywistości nie jest możliwe określenie jednej, sprawdzalnej wizji tego, jak będzie kształtować się sytuacja za dziesięć czy nawet pięć lat. Nawet jeśli wziąć pod uwagę aktualne tempo i kierunki rozwoju, ciężko ze stuprocentową pewnością powiedzieć, co będzie za dwa lata... Przyszłości po prostu nie da się przewidzieć. Można natomiast pokusić się o ostrożne jej prognozowanie (ang. foresight), oparte na tym, czym dysponowaliśmy wczoraj, co mamy dziś i o czym wiemy, że będzie dostępne jutro. To ważne, bo odpowiednie przygotowanie na zmiany oznacza „być albo nie być” dla większości aktualnie działających biznesów.
Jak skutecznie porozumieć się z millenialsami i kolejnymi pokoleniami młodych, żyjących coraz bardziej w świecie online? Jakie możliwości i zagrożenia przyniesie ze sobą sztuczna inteligencja? Jak wykorzystać rosnący potencjał Big Data? Czy w przyszłości firma będzie w stanie obejść się bez automatyzacji marketingu? Czy automatyzację można pogodzić z pozornie sprzecznym trendem personalizacji przekazu? Jak odnaleźć się w świecie mobile, internetu rzeczy i najróżniejszych technologii śledczych? Autor niniejszej książki nie jest jasnowidzem, jest jednak specjalistą nowoczesnego marketingu i pilnie śledzi bieżące trendy. Stworzony przez niego poradnik to swego rodzaju przewodnik po jednej lub kilku prawdopodobnych wersjach przyszłości. Może Ci pomóc w oszacowaniu nadchodzących szans i zagrożeń.
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów (0)