ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku

Okładka książki Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku

Okładka książki Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku

Okładka książki Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:
oprawa miękka

Przewodnik po przyszłości marketingu

Żyjemy w epoce dynamicznych zmian, zachodzących zarówno w obszarze technologii, jak i w zależnych od nich mediach. W płynnej rzeczywistości nie jest możliwe określenie jednej, sprawdzalnej wizji tego, jak będzie kształtować się sytuacja za dziesięć czy nawet pięć lat. Nawet jeśli wziąć pod uwagę aktualne tempo i kierunki rozwoju, ciężko ze stuprocentową pewnością powiedzieć, co będzie za dwa lata... Przyszłości po prostu nie da się przewidzieć. Można natomiast pokusić się o ostrożne jej prognozowanie (ang. foresight), oparte na tym, czym dysponowaliśmy wczoraj, co mamy dziś i o czym wiemy, że będzie dostępne jutro. To ważne, bo odpowiednie przygotowanie na zmiany oznacza „być albo nie być” dla większości aktualnie działających biznesów.

Jak skutecznie porozumieć się z millenialsami i kolejnymi pokoleniami młodych, żyjących coraz bardziej w świecie online? Jakie możliwości i zagrożenia przyniesie ze sobą sztuczna inteligencja? Jak wykorzystać rosnący potencjał Big Data? Czy w przyszłości firma będzie w stanie obejść się bez automatyzacji marketingu? Czy automatyzację można pogodzić z pozornie sprzecznym trendem personalizacji przekazu? Jak odnaleźć się w świecie mobile, internetu rzeczy i najróżniejszych technologii śledczych? Autor niniejszej książki nie jest jasnowidzem, jest jednak specjalistą nowoczesnego marketingu i pilnie śledzi bieżące trendy. Stworzony przez niego poradnik to swego rodzaju przewodnik po jednej lub kilku prawdopodobnych wersjach przyszłości. Może Ci pomóc w oszacowaniu nadchodzących szans i zagrożeń.

O autorze

Marcin Żukowski

Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, współzałożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje się transformacją cyfrową. Od ponad ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania między innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Fundacji Szkoła Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. Wykłada e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajęcia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.

Zamknij

Wybierz metodę płatności