ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Lincoln Keith, Thomassen Lars
Okładka książki/ebooka Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Okładka książki Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Okładka książki Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Okładka książki Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
340
Druk:
oprawa twarda

W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.

W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów.

Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.

Lincoln Keith, Thomassen Lars

Zamknij

Wybierz metodę płatności