Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym
- Autor:
- Grzegorz Radłowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 3
- Stron:
- 512
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym
By zwiększyć prawdopodobieństwo dojścia do celu…
Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności.
Tym bardziej że żyjemy w czasach, w których nauczyć się — od uczyć się i nauczyć się na nowo, już w zaktualizowanej wersji — to warunek sprawnego poruszania się na rynku pracy zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Menedżerów
i liderów interesować będzie przede wszystkim umiejętność nauczania standardów pracy, a także zarządzania przez potencjał. W obszarach sprzedaży natomiast przyda się umiejętność skutecznego oferowania rozwiązań poprzez oferowane usługi i produkty. To właśnie było dla autora inspiracją do napisania tej książki, której nadał oryginalną formułę.
TO 12 PRZYSTANKÓW W PODRÓŻY, PODCZAS KTÓREJ POZNASZ ŚWIAT METOD MENTORINGOWYCH I COACHINGOWYCH STOSOWANYCH NIE TYLKO W SPRZEDAŻY.
Znajdziesz tu wiele nawiązań do świata marketingu, nauki, sportu czy sztuki — choć z pozoru to różne dziedziny, okazują się podobne w obszarze edukacji do sukcesu.
Kwestię zastosowania metod mentoringowych i coachingowych autor przeplata z refleksją nad codziennymi wyzwaniami, w ramach których też jesteśmy „coachowani” i „mentorowani” — zarówno w pracy, jak i w sytuacjach nieformalnych. Ta intelektualna podróż zawiera również dynamiczne studia przypadków globalnych firm, których nazwy znamy z mediów i z tego, że jesteśmy po prostu konsumentami. Ćwiczenia, które możesz wykonać w trakcie lektury, pozwalają bardziej wniknąć w rozumienie i wyczucie świata biznesu — nauczyć się go jeszcze lepiej rozumieć. Mentoring i coaching jest tutaj nie tylko metodą, ale przede wszystkim współczesnym stylem nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów — w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży. Spojrzysz na nie inaczej — z perspektywy nauki własnej efektywności.
POZNAJ ŚWIAT, W KTÓRYM SKUTECZNOŚĆ JEST MATKĄ I OJCEM SUKCESU. BY STAĆ SIĘ JEGO BENEFICJENTEM, NAJPIERW SIĘ GO NAUCZ, A POTEM SWOJĄ WIEDZĘ… PRZEKAŻ INNYM!
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%)
O autorze książki
Grzegorz RadłowskiGrzegorz Radłowski — doradca strategiczny w zakresie sprzedaży i operacji, trener, mentor, coach biznesu (certyfikacja ICC Individual i Team Coaching ICC). Autor książek biznesowych, badacz jakościowy, uczy na kierunkach związanych ze strategicznym zarządzaniem sprzedażą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W ciągu ostatnich 18 lat pracował dla ponad 140 klientów instytucjonalnych i firmowych w Polsce i za granicą, zrealizował ponad 1400 dni szkoleniowych i doradczych. Jako ekspert ICAN Institute (wydawca „Harvard Business Review Polska”) prowadzi sesje szkoleniowe dla kadry zarządzającej najlepszych firm w Polsce. Jest właścicielem i zarządzającym Radwells Institute, gdzie wraz z gronem ekspertów pomaga firmom rozwijać sprzedaż i obsługę klienta.
Grzegorz Radłowski - pozostałe książki
-
Książkę polecają: - dr Lidia Czarkowska - Piotr Cieszewski - dr Paweł Fortuna - dr Joanna Heidtman - prof. dr hab. Dariusz Jemielniak - Nikolay Kirov - Paweł Motyl - dr hab. Mikołaj Pindelski - prof. SGH - Jacek Rozenek - Jacek Santorski - Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo...(63.20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.93 zł
79.00 zł(-33%) -
Publikacja może być również kompendium, pokazującym jak prowadzić badania jakościowe w oparciu o teorię ugruntowaną, co oznacza, że może służyć jako podręcznik w zakresie badań jakościowych w zarządzaniu przy użyciu teorii ugruntowanej.
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży. Wydanie II Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży. Wydanie II
(55.25 zł najniższa cena z 30 dni)55.17 zł
65.00 zł(-15%)
Ebooka "Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: BUSINESSWOMAN&life Elżbieta JeznachRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
POZNAJ ŚWIAT, W KTÓRYM TWOJA SKUTECZNOŚĆ JEST WYPADKOWĄ WIELU ELEMENTÓW, O KTÓRE WARTO ZADBAĆ PRACUJĄC W FIRMIE, ZARZĄDZAJĄC ZESPOŁEM BĄDŹ TWORZĄC SWOJĄ WŁASNĄ MARKĘ BIZNESOWĄ. BY STAĆ SIĘ JEJ BENEFICJENTEM, NAJPIERW SIĘ JEJ NAUCZ, A POTEM SWOJĄ WIEDZĘ… PRZEKAŻ INNYM By zwiększyć prawdopodobieństwo spełnienia i dojścia do celu… W pracy zawodowej skupiamy się na planowaniu, organizowaniu, motywowaniu, monitorowaniu, przewodzeniu i… no właśnie, okazuje się, że na nauce standardów, jakich oczekujemy od zespołu, współpracowników! Jeśli pracujemy indywidualnie jako ekspert, specjalista skupiamy się na porządkowaniu zadań i na osiąganiu ambitnych indywidualnych celów, jakie przed nami stawia firma, choć również skrzętnie korzystamy z douczania się online, wymiany doświadczeń z innymi ekspertami… to tworzy dla nas wartość bardzo praktyczną. Kiedy jednak sami prowadzimy firmę, już nie spełniamy oczekiwań szefów, czy szefowych raczej skupiamy się na sobie oraz na… obawach, jak sobie z tym wszystkim poradzić, kiedy w jednej osobie jesteś ekspertem, realizatorem, planistą czasem również księgowym. W każdym aspekcie aktywności zawodowej umiejętność uczenia się tego, jak być przedsiębiorczym oraz uczenia innych wysokich standardów pracy jest kluczowa. Kiedy kierujesz mniejszym bądź większym zespołem, to wyzwań przybywa nawet pomimo subiektywnego poczucia przypływu energii na początku… myślisz wówczas, ja nie dam rady?! Tym bardziej, że żyjesz w czasach w których kompetencje mają znaczenie a przewagę czynią dopiero wówczas, kiedy stanowią konglomerat wartości dla Twoich pracowników bądź Klientów. Wtedy ludzie jakoś sami przychodzą, pojawiają się i biznes po prostu się rozwija. Jest to warunkiem sprawnego poruszania się po rynku pracy w świecie realnym i wirtualnym. To właśnie stało się dla autora przyczynkiem do napisania tej książki. MA ONA FORMUŁĘ DWUNASTU PRZYSTANKÓW W PODRÓŻY, PODCZAS KTÓREJ POZNASZ ŚWIAT METOD MENTORINGOWYCH I COACHINGOWYCH STOSOWANYCH NIE TYLKO W SPRZEDAŻY. Sam znajdziesz wiele przykładów i analogii do światów równoległych w marketingu, nauce, sporcie czy sztuce, choć z pozoru są to dziedziny tak różne, to jednak okazują się być podobne do siebie w obszarze edukacji do sukcesu. Autor przeplata zastosowanie metod mentoringowych i coachingowych z refleksją nad codziennymi wyzwaniami, gdzie na swój sposób jesteśmy „coachowani” i „mentorowani” zarówno w pracy, jak i w codziennych nieformalnych sytuacjach. Ta intelektualna podróż zawiera również dynamiczne studia przypadków globalnych firm, których nazwy znamy z mediów i z tego, że jesteśmy po prostu konsumentami. Ćwiczenia, które możesz wykonać w trakcie pozwalają jeszcze bardziej wniknąć w rozumienie i wyczucie świata biznesu – jako lider o wysokich standardach osobistych możesz nauczyć się go jeszcze lepiej rozumieć. Mentoring i coaching jest tutaj nie tylko metodą, ale przede wszystkim współczesnym stylem nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów – w bardziej ludzki, upodmiatawiający sposób. W przystępny sposób przybliżysz również własne widzenie problemów i rozwiązań, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej i szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży. Spojrzysz na nie inaczej – z perspektywy nauki własnej efektywności.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5376-3, 9788328353763
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-08-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6221-5, 9788328362215
- Data wydania ebooka:
- 2019-08-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 81467
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 30.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
-
- Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli 24
- Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli 25
- Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli 26
- Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego 28
- Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas 29
- Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje 31
- Wiedza - trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży 32
- Mariaż profesji sprzedaży z technologią, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy 34
- Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży 37
- Kilka słów o etyce 39
- Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, "popnauki" i "nienauki" - choć to wszystko to jakaś wiedza 40
- Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania 46
- Antyprzykłady: przypadki zaobserwowane, czyli liderzy coachujący się życiowo 48
- Dobry przykład, czyli mentoring organizacyjny z nadzieją i przemianą 50
- Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach 56
- Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3/4 61
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha 66
- Mentor z początku 66
- Coach z początku 67
- Przypowieść: "Możliwości - słuchaniem można zobaczyć" 67
- Złożone zaangażowanie 74
- Energia napędza do działania 76
- Działanie napędza wiedzę i umiejętności 77
- Wiedza i umiejętności napędzają postawę 78
- Wybitna postawa daje jakość 78
- Jakość to luksus i osiągnięcia w sprzedaży 80
- Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie! 82
- Ćwiczenie: "Nieplanowane planowanie, planowane nieplanowanie" 83
- Doświadczenia z sali szkoleniowej w pracy ze sprzedawcami oraz menedżerami sprzedaży i operacji 84
- Wywoływanie temperatury sprzedaży 88
- Ćwiczenie: "Temperatura mojego przywództwa, liderstwa" 88
- Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide 90
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1. 96
- Mentor z przystanku 1. 96
- Coach z przystanku 1. 97
- Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek - trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor 98
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Oddychanie" 112
- Narrator nie tylko w filmach 114
- Narracja w życiu 114
- Narracja w coachingu 115
- Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz 119
- Perswazja narracyjna i retoryczna - wykorzystanie w sprzedaży 122
- Znów powrót do sensu 124
- Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży 128
- Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży? 132
- Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu 136
- Narracja generalna 137
- Narracja rozwojowa 139
- Narracja edukacyjna 140
- Narracja osiągnięć 142
- Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk) dla refleksji mentora i coacha 143
- Ćwiczenie: "Złap na tym, co robi dobrze" 144
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2. 146
- Mentor z przystanku 2. 146
- Coach z przystanku 2. 147
- Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak - prezes Akademii Rekomendacji, przedsiębiorca 149
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Pobudzanie" 160
- Przebudzenie zasobów i wyobraźnia 162
- Przebudzenie do roli menedżera 164
- Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej - kompetencje vs wyniki 169
- Ćwiczenie: "Mentor profesji, uczeń profesji" 172
- Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży 172
- Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej 174
- Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych 176
- Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji? 177
- Cel rozwojowy, edukacyjny, subiektywny - przypadek z life coachingu 179
- Cel rozwojowy, edukacyjny, subiektywny - przypadek "poprawy nastroju" lub realnej pomocy psychologicznej 180
- Cel sprecyzowany, obiektywny - doradztwo bliższe ekonomii i psychologii biznesu 181
- Wsparcie, wyniki i rozwój 182
- Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę 185
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3. 187
- Mentor z przystanku 3. 187
- Coach z przystanku 3. 188
- Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska - prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku 190
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Rozwijanie" 202
- Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę 206
- Jakościowa aktywność zawodowa 207
- Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców 209
- Ćwiczenie: "Analiza segmentowa" 213
- Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku 214
- Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze 216
- Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami 219
- Zasoby z perspektywy coachee 221
- Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów 222
- Ćwiczenie: "Nauka doświadczeń" 224
- Układanie doświadczeń, czyli czy dołożyłeś wszelkich starań? 225
- Ćwiczenie: "Technika technik, czyli Goldsmithowskie koło zmian" 229
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. 231
- Mentor z przystanku 4. 231
- Coach z przystanku 4. 232
- Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna - psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL 234
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Unoszenie" 239
- Przypadek firmy Nike, czyli siła mentoringu doświadczeń 242
- Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu 245
- Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz 246
- Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem 250
- Ćwiczenie: "Doświadczenie wyjątkowego traktowania" 251
- Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha 253
- Studium przypadku z praktyki - branża ubezpieczeniowa 256
- Studium przypadku z praktyki - branża przewozowa i logistyczna 258
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. 260
- Mentor z przystanku 5. 260
- Coach z przystanku 5. 261
- Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore - profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii 262
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Odkrywanie - paryskie bordo" 264
- Mentor - źródło postawy i metodyki 268
- Różnice między autorytetem a ekspertem - dlaczego to ma znaczenie? 269
- Z dziennika eksperta sprzedaży 273
- Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię 277
- Role jako część edukacji mentora 281
- Role wypełnione skryptami zachowań 285
- Mentor jako badacz, etnograf 286
- Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście 288
- Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych 290
- Normatywne powody konformizmu 291
- Marketing wykorzystujący konformizm 293
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. 293
- Mentor z przystanku 6. 293
- Coach z przystanku 6. 294
- Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek - trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku 296
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Nauczanie" 298
- Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży 302
- Grunt naturalnych predyspozycji 304
- Ćwiczenie: "Naturalne predyspozycje w świecie sprzedaży" 310
- Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży 312
- Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych 315
- Ćwiczenie: "Jedno ważne pytanie" 319
- Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie 321
- Ćwiczenie: "Wymiary relacji mentor-mentee" 322
- Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie 322
- Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży 325
- Leszno, garnki i apteka 328
- Wdrożenie i nauka na błędach - z życia 331
- Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka 333
- Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski 334
- Skuteczne nauczanie umiejętności - wyzwanie? 337
- Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży 338
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. 340
- Mentor z przystanku 7. 340
- Coach z przystanku 7. 341
- Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck - visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA 342
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Inspirowanie" 344
- Przemiana, refleksja, trendy 346
- Ćwiczenie mentoringowe: "Wzorce/schematy" 351
- Poziomy rozwoju społecznego 352
- Jak wygląda komunikacja w tej spirali? 363
- Uskrzydlanie w sprzedaży 366
- Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży 368
- Ćwiczenie: "Osiem pytań sprawczego lidera" 369
- Coaching a edukacja - kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370
- Coaching, czyli pytania coacha i eksperta 374
- Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? 376
- Ćwiczenie: "Motywy, czyli jak pomóc sprzedawcy zbudować kompetencje" 377
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. 378
- Mentor z przystanku 8. 378
- Coach z przystanku 8. 378
- Rozmowa ekspertów: Rafał Schmidt - wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales 380
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Pragnienie" 382
- Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa 386
- Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania 394
- Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera 399
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. 401
- Mentor z przystanku 9. 401
- Coach z przystanku 9. 402
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Czekanie na przełom" 403
- Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego 406
- Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży 408
- Rozwiązanie: uprawianie produktywności 411
- Narzędzia do uprawiania produktywności 417
- Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie 421
- Ćwiczenie: "Cykl pięciu pytań do zamknięcia sprzedaży" 425
- Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator - jeden człowiek, wiele ról 427
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. 430
- Mentor z przystanku 10. 430
- Coach z przystanku 10. 431
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym" 432
- Warunki i tło wyuczalności w zespole 436
- Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji 444
- GOLD 444
- EDIC 445
- PURE 446
- CLEAR 447
- Ekologicznie ucząc sprzedaży 448
- Kierowanie jako trenowanie 449
- Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent 452
- Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska 454
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. 455
- Mentor z przystanku 11. 455
- Coach z przystanku 11. 455
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Poszukiwanie" 456
- Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi 460
- Zachowania Twojego pierwszego szefa 464
- Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży 466
- Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności 470
- Ćwiczenie: "Matryca produktywności lidera" 473
- Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. 479
- Mentor z przystanku 12. 479
- Coach z przystanku 12. 480
- Przypowieść dla mentora i coacha: "Nadawanie" 480
Zabójcza lista podziękowań liderom, mentorom i coachom... 21
Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry 23
Mądrość 1/2. Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży 27
Uwaga, ślisko 3/4. Zespoły sprzedaży - rety, co się dzieje? 55
Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży 73
Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu - wymiany doświadczeń z dobrym wpływem 113
Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży - otwarcie tunelu wyobrażonego 161
Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje 205
Przystanek 5. Mentor, coach - założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości 241
Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie 267
Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności 299
Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy 345
Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży 385
Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy - choć ich nie weźmiesz w ręce 405
Przystanek 11. Osiągnięcia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych 435
Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji 459
Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy 483
Biogram autora 491
Bibliografia 495
Netografia 503
Onepress - inne książki
-
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.52 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Mądrość Mentoringu, Inteligencja Coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym Grzegorz Radłowski (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii