Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar
Okładka książki Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Tył okładki książki Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
150
Druk:
oprawa miękka

Książka

39,00 zł
33,15 zł

Dodaj do koszyka

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.

W książce omówiono kolejno:

* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikę zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.