Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
- Autor:
- Zyta Machnicka
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 3
- Stron:
- 240
- Czas nagrania:
- 6 godz. 27 min.
- Czyta:
- Mirosław Haniszewski
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
Nie malujmy trawy na zielono - Przeczytaj wywiad z Autorką! >>
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś
Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.
A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.
Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka - czołowa postać employer brandingu w Polsce - żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.
Zajrzyj na http://lepszypracodawca.pl/
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.52 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
O autorze książki
Zyta MachnickaZyta Machnicka — CEO, główny strateg i trener w hubie edukacyjnym Lightness oraz autorka bloga CandidateExperience.pl. Współpracuje z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować kandydatów, mocniej angażować pracowników oraz lepiej się komunikować z nimi na co dzień. Takich projektów edukacyjnych ma na koncie przeszło 200.
W branży HR działa od ponad dekady i jest twarzą polskiego employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS, ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu; EB wprowadziła również na uczelnie jako organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z tego zakresu – na AGH w Krakowie (gdzie jest również współorganizatorką i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych Trendwatching & Future Studies). Prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Uznana za Osobowość roku Employer Branding 2019 przez jury konkursu Employer Branding Stars oraz wyróżniona tytułem Tygrysa Biznesu 2018 przez Fundację Pro Progressio. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą. I ma na to dowody.
Ebooka "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Zaczytany Krzysiu i MałgosiaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi. Przeczytaliśmy wiele książek biznesowych czy też poradników w których próbowano wytłumaczyć czym tak naprawdę jest employer branding. Zazwyczaj w każdej książce spotkaliśmy się z oklepanymi formułkami powielanymi już wielokrotnie. Po książkę Zyty Machnickiej sięgnęliśmy po przeczytaniu kilku recenzji na jej temat. Zastanawialiśmy się czy zaryzykować i spotkać się z tym samym co w innych książkach czy może zaryzykować i odnaleźć coś nowego czego jeszcze nie wiedzieliśmy. Okazało się że było warto sięgnąć po tą książkę z tego względu że autorka bardzo prostym językiem opisuje podejście do tematu. Książka rozpoczyna się słowami „ W świecie fake newsów, społecznych konfliktów i politycznych zawodów potrzebujemy autentycznych pracodawców” jest to 100% odzwierciedlenie tej książki. Możemy nawet powiedzieć że „potrzebujemy autentycznych książek na temat employer branding” i właśnie taką autentyczną książką jest „Lepszy pracodawca”. Nie jest to kolejna oklepana książka na temat employer brandingu. Czyta się ją bardzo szybko i przyjemnie. Książka uświadamia nas w jaki sposób można być bardzo konkurencyjnym na rynku nie ponosząc przy tym dużych nakładów finansowych. Prawda jest taka że employer branding w dzisiejszych czasach ma bardzo dużą siłę. Jednak czy jest wykorzystywany przez ciebie w 100%. Jeśli nie jesteś pewny to zachęcam się do sięgnięcia po książkę „Lepszy pracodawca”. Znajdziecie w niej wiele inspiracji dla siebie oraz dla swojej firmy. Poznacie w rozdziale 3 wspaniałych ludzi których na co dzień nie widać w firmie. Ta książka obali wiele stereotypów. Jesteśmy pewni że tą książkę powinien przeczytać każdy z nas bez względu czy prowadzisz firmę czy też nie a może dzięki tej książce rozwiniesz w sobie skrywane umiejętności. Ta książka pokazuje jak być dobrym człowiekiem i osiągać wielkie sukcesy..cd w komentarzu #lepszypracodawca #employerbranding ... Dziękuję autorce za to że uświadomiła mi że „nie ma idealnych ludzi, projektów strategii, kampanii czy też pracodawców. Natomiast są osoby którym bardzo mocno zależy na losach firmy”. To była wspaniała przygoda.
-
Recenzja: Zaczytany Krzysiu i MałgosiaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę. A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji wypracowana przez pracodawcę wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach. Wybierz się w podróż do świata, w którym Zyta Machnicka – czołowa postać employer brandingu w Polsce – żyje od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5422-7, 9788328354227
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-01-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6764-7, 9788328367647
- Data wydania ebooka:
- 2020-01-28 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-6765-4, 9788328367654
- Data wydania audiobooka:
- 2021-03-09 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 88034
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 320.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- 1.1. Pierwsze rymy o autentycznej komunikacji 15
- 1.2. Komu ufają kandydaci i pracownicy 21
- 1.3. Jawność wynagrodzeń i inne trudne sprawy 25
- 1.4. Autentyczna synergia marek 30
- 1.5. Pracodawca to ja i Ty 38
- 2.1. Anielskie skrzydło pracodawców 43
- 2.2. Czym naprawdę jest autentyczne EB 45
- 2.3. Luka wartości 46
- 2.4. Wszyscy jesteśmy kandydatami 47
- 2.5. Rynek pracownika, którego nigdy nie będzie 49
- 3.1. Sposób na pokoleniowe iluzje 55
- 3.2. Praca nie do pojęcia dla rodziców 59
- 3.3. Ageizm kontra Aktywni Seniorzy 63
- 3.4. (Nie)zwykła niepełnosprawność 67
- 3.5. Pracownik z chorobą nowotworową 69
- 3.6. Mama też może pracować 70
- 3.7. Test na odpowiedzialność 72
- 4.1. Candidate experience, czyli wrażenia z rekrutacji 75
- 4.2. Employee experience, czyli wrażenia Twoich pracowników 92
- 4.3. Candidate & employee experience w praktyce 106
- 4.4. Zaskakujące wnioski i błyskawiczne efekty 115
- 5.1. Kultura, której nie rozumiemy 119
- 5.2. Od culture fit do culture add 123
- 5.3. Jak sprawdzić, czy ludzie pasują do organizacji? 124
- 5.4. Dlaczego ludzie angażują się w naszą kulturę? 126
- 5.5. Kultura rekrutacyjna i zaangażowanie w candidate journey 130
- 6.1. Strategia potrzebna od zaraz 139
- 6.2. Wykorzystaj design thinking 144
- 6.3. Zrozum kontekst 152
- 6.4. Celuj w potrzeby biznesu 162
- 6.5. Odkryj prawdę o swoich odbiorcach 165
- 6.6. Wybierz mądrze EVP 179
- 6.7. Znajdź pomysł na employer branding 188
- 6.8. Przygotuj skuteczny i realny media plan 194
- 6.9. Wykorzystaj synergię marek 197
- 6.10. Określ wskaźniki, budżet i realność planów 205
- 6.11. Testuj i wyciągaj wnioski 208
- 7.1. Wizerunek agencji 213
- 7.2. Wykorzystaj nowy model współpracy 215
- 7.3. Podwójna rola, podwójna odpowiedzialność 216
- 8.1. Pomysł, który zmienił rynek HR 225
- 8.2. Od projektu do społeczności 227
- 8.3. Ile może jeden człowiek 229
Od czego to się zaczęło 9
Rozdział 1. Rynek pracy potrzebuje prawdy 13
Rozdział 2. Autentyczny employer branding 41
Rozdział 3. Ludzie, których nie widać 53
Rozdział 4. Wielka moc mikrodoświadczeń 73
Rozdział 5. Culture thinking 117
Rozdział 6. Strategia EB z elementami design thinking 137
Rozdział 7. Pracodawca, agencja pracy i współmarka 211
Rozdział 8. Człowiek, zespół i społeczność 223
A co, jeśli się uda? 235
Dziękuję za to, że pomogliście mi zacząć i skończyć 237
Onepress - inne książki
-
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi Zyta Machnicka (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii