ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
200
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (34,20 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-35%)
37,05 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (26,90 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-45%)
31,35 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.

Także w świecie reklamy. 

Nie wierzysz? 

Przeczytaj!

Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? 

Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.

Najwyższy czas to zmienić!

Książka w mediach:


Milion Kobiet
Dobrostan podcast
Idealne książki na Majówkę
Bookstagram - Recenzja
Książka z zakładką
Przeczytam 52 książki
Różnorodne o prawdziwym wizerunku kobiet
Uważnie czytam - Bookstagram
Pozytywny wolumin - Bookstagram
Książka na drogę - Bookstagram
Ciambella czyta - Bookstagram
Ciambella czyta - Rolka recenzentki- Bookstagram
Mama lubi czytać - Bookstragram
I
wona W - Bookstagram
Books Pleasure Bookstagram
Aneta_
w_trasie Bookstagram

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Justyna Bakalarska-Stankiewicz - konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji inkluzywnej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas czy SGH. Dziennikarka i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości, Content marketing. Od strategii do efektów oraz Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności