Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
- Autor:
- Magdalena Pawłowska



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 26
- Stron:
- 272
- Czas nagrania:
- 6 godz. 58 min.
- Czyta:
- Matter
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci
Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz pozyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? Chcesz stworzyć produkt online, który zapewni Ci stały przychód?
Według prognoz rynkowych liczba użytkowników platform VoD (wideo na żądanie) w ciągu najbliższych 5 lat na całym świecie wzrośnie ponad dwukrotnie i osiągnie 383 miliony w 2021 roku. W Polsce już teraz ponad 34% mieszkańców średnich miast wykupuje takie usługi. Czy jesteś gotowy na ten trend? Masz produkt online? Wiesz, jak ułożyć kampanię marketingową, aby go sprzedać?
W tej książce znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o tworzeniu produktów online i sprzedaży w internecie. Skorzystaj i rozwiń biznes online, który zapewni materialne bezpieczeństwo Tobie i Twojej rodzinie. W dodatku na Twoich własnych warunkach!
Odbierz BONUS! Podręcznik z ćwiczeniami do książki, abyś jeszcze szybciej stworzył produkt online i go sprzedał z zyskiem. Pobierz na www.magdalenap.com/bonus
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(41.30 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci z...
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
(20.35 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
O autorze książki
Magdalena Pawłowska
Magdalena Pawłowska - ekspertka kursów online, autorka bestsellera Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach nominowanego do TOP 10 najlepszych biznesowych książek 2018 r. według Economicusa. Twórczyni licznych kursów online i programów mentoringowych, host prawdopodobnie najlepszego podcastu o marketingu w Polsce: Marketing MasterClass®. Twórczyni największego biznesowego szkolenia o kursach online i kampaniach sprzedażowych „Kampania WOW”. Wyszkoliła wiele znanych marek osobistych w tym, jak monetyzować wiedzę w internecie. Wierzy, że dochodowy biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny, pomaga więc takie biznesy tworzyć. Więcej: www.magdalenap.com.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach (5)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Dziennik Gazeta Prawna RAFAŁ WOŚ
Książka z gatunku "możesz wszystko". Autorka daje tu wiele niebanalnych rad na temat tego, jak sprzedawać produkty online. Jaki jest sposób na zarobienie miliona złotych rocznie? Wystarczy, że sprzedasz dowolne rozwiązanie za 200 zł pięciu tysiącom klientów. W czasach zglobalizowanej sieci nie wydaje się to znów takie nieosiągalne - czytamy we wstępie. Książka Pawłowskiej jest momentami przegadana, ale tchnie optymizmem i niejednego z pewnością zainspiruje.
-
http://pl.paweltkaczyk.com/ Paweł Tkaczyk
Magdalena krok po kroku opisuje, na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kursu wideo. Pokazuje czyhające pułapki i podpowiada, jak je obejść. Nawet jeśli świat cyfrowego marketingu jest dla Ciebie nowym terytorium, nie zabłądzisz w nim, korzystając ze wskazówek i metod zawartych w środku. Na co czekasz? To naprawdę nie jest trudne!
-
http://blog.kurasinski.com Kurasiński Artur
Od tej książki śmiało możesz rozpocząć proces zdobywania wiedzy na temat marketingu, którego potrzebujesz, aby uruchomić swój biznes, wystartować ze startupem czy po prostu poszerzyć wiedzę niezbędną Ci w Twojej pracy!
-
Sprawnymarketing.pl Katarzyna Granops-Szkoda
O tym, że wideo jest przyszłością, wiedzą już niemal wszyscy. Jednak to, że kierunkiem rozwoju kursów i szkoleń jest online, rozumieją tylko nieliczni. Dlatego książka Magdy jest szalenie potrzebna na polskim rynku i z pewnością pomoże wielu osobom odnaleźć się w nowych warunkach rynkowych. To prawdziwy drogowskaz, który wielu przedsiębiorcom od razu wyznaczy właściwą ścieżkę rozwoju, pomoże zaoszczędzić mnóstwo czasu i… pieniędzy, które mogłyby być zmarnowane na nieudane projekty online. Spodziewałam się po tej lekturze, że zostanę krok po kroku przeprowadzona przez cały proces tworzenia produktu online — i nie zawiodłam się. Jednak otrzymałam o wiele więcej. Nie tylko gotowe, szczegółowo rozpisane recepty na stworzenie kursu wideo, ale także wiele ciekawych sugestii i przemyśleń dotyczących strategii biznesu czy tworzenia nowego produktu. To lektura, która przyda się na każdym etapie przygody nie tylko z kursami online, ale także z własnym biznesem.
-
olagosciniak.pl Ola Gościniak
Jedna kampania do wolności to książka, której po przeczytaniu nie odłożysz na półkę! Zamiast tego zamieścisz w niej mnóstwo zakładek prowadzących do najważniejszych treści i będziesz ją trzymać pod ręką, aby móc do niej wracać przy prowadzeniu każdej kampanii. Czytam ją już drugi raz w ciągu tygodnia. Dlaczego? Za pierwszym razem zjadłam ją w całości, a potem przestraszyłam się, że coś przez to tempo mogłam przeoczyć! Książka jest napisana w formie poradnika, ale w taki sposób, że czytasz ją z zapartym tchem jak dobry kryminał! Nie każdemu udaje się tak napisać tego typu treści. Ogromny plus za to! Jeśli prowadzisz lub chcesz prowadzić kampanie online, to nie pożałujesz zakupu tej książki. Magda spisała się na medal — nie mogę się doczekać mojej następnej kampanii, bo wiem, że z tymi wszystkimi wskazówkami będzie to PETARDA!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3375-8, 9788328333758
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-10-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4270-5, 9788328342705
- Data wydania ebooka:
-
2017-10-16
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-5721-1, 9788328357211
- Data wydania audiobooka:
-
2019-04-30
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 59193
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.2MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 361.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Dwa kluczowe pytania każdego przedsiębiorcy (37)
- Cechy internetu, jako przestrzeni biznesowej (40)
- Wstęp do Autonomicznego Modelu Online (46)
- Etap 1. Prepromocja (47)
- Etap 2. Prekampania (50)
- Etap 3. Kampania (51)
- Etap 4. Postkampania (52)
- Etap 5. Automatyzacja (Evergreen) (53)
- Prepromocja i zasady budowania bazy kontaktów e-mail (58)
- Krok 1. Czym jest lead magnet (59)
- Krok 2. Elementy strony opt-in (60)
- Krok 3. Autoresponder (61)
- Sposoby budowania relacji z listą (63)
- Skąd wziąć inspiracje na produkt online (71)
- Budowa produktu online (78)
- Jak dobrać właściwy segment klientów (87)
- Krok 1. Określ potrzeby (87)
- Krok 2. Zidentyfikuj segment (88)
- Krok 3. Określ, który segment jest najbardziej atrakcyjny (88)
- Tajemnice Twoich klientów, które musisz znać (90)
- Elementy Twojego awatara (98)
- Typy charakterów (102)
- Czym jest lejek marketingowy (107)
- Kampania wprowadzenia produktu na rynek (108)
- Korzyści ze strategii (111)
- Model biznesowy membership site (114)
- Model biznesowy produktu online (116)
- Wyznacz dobry termin kampanii (120)
- Jakie wskaźniki (KPI) brać pod uwagę (122)
- Kogo potrzebujesz w zespole (126)
- Wstęp do fazy Prekampanii (133)
- Strategia pierwsza Prekampanii (136)
- Strategia druga Prekampanii (138)
- Kiedy przeprowadzić segmentację kontaktów (141)
- Jak stworzyć wideo, które sprzedaje (144)
- Wideo nr 1 - Perspektywa (145)
- Wideo nr 2 - Transformacja (146)
- Wideo nr 3 - Schemat (147)
- Wideo nr 4 - Oferta sprzedaży (148)
- Wskazówki do nagrywania (149)
- Przekuj obecność na Facebooku w sukces (154)
- Jak wykorzystać potencjał YouTube'a (156)
- Wstęp do fazy Kampanii (164)
- Strategia: wewnętrzna (165)
- Strategia: publiczna (165)
- Co musisz wziąć pod uwagę w Kampanii (165)
- Krok 1. Otwarcie sprzedaży (166)
- Krok 2. Wyzwalacze sprzedaży (167)
- Krok 3. Strona sprzedażowa (169)
- Krok 4. Przyjęcie płatności (170)
- Krok 5. Oferta up-sell i down-sell (170)
- Krok 6. Obsługa klienta (171)
- Trzy elementy strony sprzedażowej i czas realizacji (176)
- Struktura strony sprzedażowej (178)
- Metoda 1. Beta-testerzy (185)
- Metoda 2. Obecni klienci (186)
- Zimny vs. ciepły ruch (traffic) (192)
- Poziomy świadomości klienta a komunikat (195)
- Metody pozyskiwania ruchu na stronę (196)
- Metoda Sekwencja Opery Mydlanej (Soap Opera Sequence) (202)
- Czterodniowa maszyna do zarabiania (4 day cash machine) (208)
- Jak wykorzystać Facebook Ads, aby zarobić (216)
- Skuteczna reklama na YouTubie (220)
- Modele sprzedaży reklamy online (221)
- Czym jest marketing afiliacyjny (226)
- Rodzaje naliczania prowizji (228)
- Model "pierwszego kliknięcia" (229)
- Model "ostatniego kliknięcia" (229)
- Sekwencja kampanii z partnerami afiliacyjnymi (231)
- Korzyści z bycia partnerem afiliacyjnym (234)
- Jak pozyskać partnera, aby promował Twój produkt (237)
- Kluczowe elementy ułożenia relacji z partnerem afiliacyjnym (241)
- Metody przekierowywania ruchu (242)
- Przykłady komunikatów (244)
- Czym jest Rekampania (249)
- Kluczowe elementy wdrożenia (250)
- Czym jest automatyzacja w marketingu (256)
- Wstęp do fazy Automatyzacji (Evergreen) (258)
- Sekwencja nr 1 (259)
- Sekwencja nr 2 (260)
Przedmowa (15)
Zacznij od "dlaczego" (19)
ROZDZIAŁ 1.
Sekret do nieskończoności. Jesteśmy online (37)
Możesz być nie do pokonania. Oczekiwania vs. możliwości (44)
Z ręką w nocniku. Zastosuj podane taktyki, aby Cię to nie spotkało (56)
ROZDZIAŁ 2.
Prawdziwe dzieło. Unikalny mechanizm jako główny składnik (69)
Najważniejsi oni. Osiem kluczowych kroków w określeniu profilu klienta (85)
Najważniejszy Ty. Nauczyciel, lider, powracający bohater, magik, reporter (95)
ROZDZIAŁ 3.
Eureka. Sekret sprzedaży online (107)
Gdy klocki układają się w całość. Narysuj szlak (118)
ROZDZIAŁ 4.
Fiesta kolorów. Problem i rozwiązanie (131)
Sekwencje, które zarobiły miliony. Wszystkie Twoje (143)
Bądź magnetyczny. Jak zbudować społeczność (152)
ROZDZIAŁ 5.
To znaczy biznes. Dwa modele na sprzedaż (163)
Bez dziur w koszyku. Moc właściwych wskazówek (174)
Hej, pamiętasz mnie? Sposoby na dobrą opinię (184)
ROZDZIAŁ 6.
Łap ryby tam, gdzie pływają największe. Gdzie szukać klientów (191)
Zaczarowana opowieść. Dwa systemy, które nie znają opornych na sprzedaż (201)
Nie uciekniesz, kotku. Jak wykorzystać prywatnego detektywa w sieci (214)
ROZDZIAŁ 7.
Wszystkie uszy nadstawione. Strategia na szeroką skalę (225)
Poznajmy się. Zarobimy razem, dobrze się przy tym bawiąc (233)
Podaj dalej. Siedem najskuteczniejszych metod przekierowywania ruchu (240)
ROZDZIAŁ 8.
Po drugiej stronie tęczy. Jak mnożyć to, co zostało stworzone (249)
Twój niekończący się sukces. Automatyzacja (255)
Podziękowania (265)
Onepress - inne książki
-
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(27.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach Magdalena Pawłowska (26)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(20)
(2)
(1)
(0)
(2)
(1)
Data dodania: 2022-02-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-10-06 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Damian Kozyra,
Data dodania: 2020-03-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-11-23 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Radosław Mentel - Converslab.com,
Data dodania: 2018-09-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
LK, IT
Data dodania: 2018-08-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-07-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartosz Konarski, Trener osobisty / Dietetyk
Data dodania: 2017-12-31 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Bartosz Konarski, Trener osobisty / Dietetyk
Data dodania: 2017-12-31 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Sebastian Moskalski, Personal Branding Specjalist
Data dodania: 2017-12-30 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Izabela Kozarska, Dentysta
Data dodania: 2017-12-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Julia Danielewicz, trener głosu
Data dodania: 2017-12-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Agata M, Psycholog / copywriter
Data dodania: 2017-12-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-12-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karolina Kaszubowska, biegły rewident i szkoleniowiec z zakresu rachunkowości
Data dodania: 2017-12-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Magda, bloger
Data dodania: 2017-11-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-10-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Magdalena Kołucka, Marketer
Data dodania: 2017-10-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Katarzyna Głąb (Po Sukces Na Szpilkach),
Data dodania: 2017-10-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Katarzyna Bieleniewicz,
Data dodania: 2017-10-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łyks, marketer, ekonomista
Data dodania: 2018-03-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kuba G.,
Data dodania: 2017-12-22 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-12-06 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-09-07 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
dziennikarz, trener
Data dodania: 2017-11-05 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-06-26 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii