ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Okładka książki Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Okładka książki Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Okładka książki Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:

  • przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
  • poskramia mity sprzedażowe
  • pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
  • podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
  • pomaga zmienić swoje nastawienie
  • edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
  • uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
  • radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
  • prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
  • zawiera scenki sprzedażowe

O autorze

Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta

Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta pracują prawie cztery lata w firmie zajmującej się najnowocześniejszymi formami reklamy, takimi jak pozycjonowanie, Google Ads czy kampanie w social mediach. Przeszli ścieżkę kariery od zwykłego handlowca, przez team leadera, opiekuna klienta, do menedżera sprzedaży i kierownika projektu. Łącznie w swojej karierze sprzedaży pozyskali kontrakty warte cztery miliony złotych. Obecnie szkolą, wspierają, motywują, nadzorują, rekrutują i zarządzają kilkunastoosobowym zespołem sprzedażowym i obsługi klienta. Połączyła ich pasja do sprzedaży, psychologii, zarządzania i samorozwoju.

Zamknij

Wybierz metodę płatności