ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Tomasz Palak
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców Tomasz Palak - okładka książki

Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców Tomasz Palak - okładka książki

Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców Tomasz Palak - okładka audiobooka MP3

Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców Tomasz Palak - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 4
Stron:
152
Czas nagrania:
2 godz. 25 min.
Czyta:
Tomasz Palak, Artur Bocheński
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

47,00 zł (-40%)
28,20 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

47,00 zł (-50%)
23,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Audiobook w mp3

47,00 zł (-68%)
14,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Jak nie wywalić się o paragraf

Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo.

Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia, a notorycznie zdarzające się w sieci, nie są już tak jasne. Bo czy wolno na przykład przerobić udostępnione przez kogoś zdjęcie na mem? Czy można wyprzedzić właściciela popularnego nazwiska i zarejestrować sobie pod nim domenę internetową? Albo czy dopuszczalne jest linkowanie wszystkiego z dowolnej strony WWW?

Tomasz Palak, radca prawny, bloger i entuzjasta e-świata, uważa, że prawa w sieci najlepiej uczyć się na błędach. Oczywiście raczej cudzych niż własnych. W książce przytacza więc rozmaite historie, które przydarzyły się autentycznym osobom oraz markom i w błyskotliwy, a zarazem prosty do zrozumienia sposób wyjaśnia, kto popełnił błąd. Pisze, na czym on polega, i podpowiada, co zrobić, by tego błędu (a co za tym idzie - kłopotów i odszkodowania) uniknąć.

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Tomasz Palak

Tomasz Palak - radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie (m.in. „Wprost”). Pięciokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu, Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki oraz Uczelni Techniczno-Handlowej. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Rozmowy z nim prowadzono w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz Dzień dobry TVN. Organizator cyklicznego wydarzenia Crash Mondays. Prywatnie gitarzysta.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności