Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców
- Autor:
- Tomasz Palak
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 152
- Czas nagrania:
- 2 godz. 25 min.
- Czyta:
- Tomasz Palak, Artur Bocheński
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców
Jak nie wywalić się o paragraf
Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo.
Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia, a notorycznie zdarzające się w sieci, nie są już tak jasne. Bo czy wolno na przykład przerobić udostępnione przez kogoś zdjęcie na mem? Czy można wyprzedzić właściciela popularnego nazwiska i zarejestrować sobie pod nim domenę internetową? Albo czy dopuszczalne jest linkowanie wszystkiego z dowolnej strony WWW?
Tomasz Palak, radca prawny, bloger i entuzjasta e-świata, uważa, że prawa w sieci najlepiej uczyć się na błędach. Oczywiście raczej cudzych niż własnych. W książce przytacza więc rozmaite historie, które przydarzyły się autentycznym osobom oraz markom i w błyskotliwy, a zarazem prosty do zrozumienia sposób wyjaśnia, kto popełnił błąd. Pisze, na czym on polega, i podpowiada, co zrobić, by tego błędu (a co za tym idzie - kłopotów i odszkodowania) uniknąć.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(101.40 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi t...
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Nowa biografia autora bestsellerów Steve Jobs, Leonardo da Vinci, Innowatorzy i Kod życia. Elon Musk to zdumiewająco intymna historia najbardziej fascynującego i kontrowersyjnego innowatora naszych czasów łamiącego zasady wizjonera, który wprowadził świat w erę pojazdów elektrycznych, prywatnej ...
Biografie Waltera Isaacsona (Elon Musk). Elon Musk Biografie Waltera Isaacsona (Elon Musk). Elon Musk
-
This book helps you understand how to safeguard your AWS workloads, while equipping you with the knowledge you need to gain AWS (SCS-C02) certification.
AWS Certified Security - Specialty (SCS-C02) Exam Guide. Get all the guidance you need to pass the AWS (SCS-C02) exam on your first attempt - Second Edition AWS Certified Security - Specialty (SCS-C02) Exam Guide. Get all the guidance you need to pass the AWS (SCS-C02) exam on your first attempt - Second Edition
-
Unlock the power of ChatGPT with our comprehensive course, designed to teach you precision prompt crafting, priming techniques, and advanced AI writing strategies.
ChatGPT Prompts Book - Precision Prompts, Priming, Training & AI Writing Techniques for Mortals. Crafting Precision Prompts and Exploring AI Writing with ChatGPT ChatGPT Prompts Book - Precision Prompts, Priming, Training & AI Writing Techniques for Mortals. Crafting Precision Prompts and Exploring AI Writing with ChatGPT
-
W roku 2011 znakomitabiografiazałożyciela firmy Apple, Stevea Jobsa, stała się międzynarodowym bestsellerem i zarazem jedną z najlepiej sprzedających się biografii wszech czasów. Jej autor,Walter Isaacson, w swojej najnowszej książce pisze o ludziach, którym zawdzięczamy nadejście i rozkwit ery i...
Innowatorzy. O tym, jak grupa hakerów, geniuszy i geeków wywołała cyfrową rewolucję Innowatorzy. O tym, jak grupa hakerów, geniuszy i geeków wywołała cyfrową rewolucję
O autorze książki
Tomasz PalakTomasz Palak - radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie (m.in. „Wprost”). Pięciokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej, Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu, Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki oraz Uczelni Techniczno-Handlowej. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Rozmowy z nim prowadzono w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz Dzień dobry TVN. Organizator cyklicznego wydarzenia Crash Mondays. Prywatnie gitarzysta.
Ebooka "Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W Internecie nic nie ginie. Możesz zostać surowo ukarany. Ja tylko pożyczyłam. Ale to nie jest wszystkich? Jak jest w Google, to można brać. Otóż niekoniecznie. Internet nie funkcjonuje w próżni. Również w przestrzeni wirtualnej ma zastosowanie jak najbardziej realne prawo i wszystkie jego konsekwencje. „Internet a prawo” Tomasza Palaka od wydawnictwa OnePress to bardzo ciekawa, nowoczesna publikacja, która porusza temat bliski każdemu użytkownikowi Sieci. Poradnik dla twórców Taki podtytuł posiada owa niepozorna książka, która kryje w sobie całkiem sporo ciekawych przypadków, bo właśnie na przykładach bazuje. Pokazuje twórcom, zarówno tym bardziej profesjonalnym, jak i tym dopiero co raczkującym, że należy korzystać z zasobów Sieci bardzo ostrożnie i z poszanowaniem prawa. W Internecie prawo nas również obowiązuje – i co ważniejsze – tutaj nic nie ginie. Zaczynamy od bardzo ciekawej historii, która zamieniła się już w legendę. Chodzi o słynną rozlaną kawę w jednej z popularnych sieci fast foodów. Napis: uwaga, gorące! – nie wziął się znikąd, ale prawdziwa historia nie jest taka prosta, jak znamy ją z przekazów medialnych. Zanim wrzucisz coś na fejsa Bardzo łatwo przychodzi niektórym osobom „pożyczanie” cudzej twórczości w Internecie. Wiele razy spotkaliśmy się z tym z moim mężem w przypadku jego zdjęć. Skoro wyświetla się w Google, to przecież należy do wszystkich. No niestety nie tak to wygląda. Ryzykujesz złamaniem praw autorskich, często także naruszeniem czyjegoś wizerunku. Oprócz tego mamy kilka ciekawych analiz konkretnych przypadków, ten znany większości to kampania Tigera odnośnie Powstania Warszawskiego czy kłopoty firmy Apple z ich zastrzeganiem wszystkiego, co popadnie. „Prawo prawem, ale internet ma też swoje nieformalne prawa, a jednym z nich jest efekt Streisand”. Dobra ściąga Zamiast wrzucać treści na oślep, warto się wcześniej nieco zastanowić. „Internet a prawo” to bardzo wartościowa publikacja, która jednocześnie napisana została przystępnym, lekkim językiem. Mamy tutaj sporą dawkę humoru i praktyczne wskazówki, dzięki którym zyskujemy cenne drogowskazy – must have dla każdego twórcy. „…do społeczeństwa dotarł komunikat o możliwości kary pozbawienia wolności dla osoby wrzucającej”.
-
Recenzja: Writerat Idziak PatrykRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tomasz Palak już na wstępie podkreśla, że: Ta książka nie zastąpi konsultacji z prawnikiem - nie taki jest zresztą jej cel. Jednak to, co przeczytasz, da Ci naprawdę wiele cennych wskazówek i skłoni do myślenia, a przede wszystkim w dużym stopniu przygotuje do działalności w internecie. Największym atutem tego poradnika jest styl i język - żaden tam niezrozumiały prawniczy żargon, tylko proste, zwięzłe zdania.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Działasz w internecie? Chcesz dowiedzieć się, co jest dozwolone a co absolutnie nie? W takim razie sięgnij po tę książkę. Dzięki niej poznasz realne historie twórców i marek, które miały problemy z prawem. Na podstawie ich doświadczenia unikniesz w przyszłości podobnych błędów oraz konsekwencji prawnych. Dowiesz się m.in: ✔ czy za wrzucenie czegoś na Fb można iść do więzienia, ✔ dlaczego unijni sędziowie musieli oglądać zdjęcia z Playboya, ✔ czy można stworzyć mema z udostępnionego przez kogoś zdjęcia, ✔ co powinna zawierać umowa między influencerem a marką. Co ważne, autor poprzez luźny styl i anegdoty, zamienia trudny język prawniczy w jasny i czytelny dla każdego, zatem nie musisz obawiać się, że czegoś nie zrozumiesz. Sama miałam takie obawy, które jednak się nie potwierdziły. Książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich twórców.
-
Recenzja: Mama o książkach Makowiec MagdalenaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czy internety rządzą się własnymi prawami? 📱 Kiedyś uważano, że sieć gwarantuje anonimowość i bezkarność. Dziś nie ma żadnej wątpliwości co do tego, że ustalenie tożsamości użytkownika internetu nie jest problemem, zwłaszcza gdy jego działania mijają się z prawem. Jednak jak się sprawy mają, gdy łamanie przepisów jest następstwem nieznajomości odpowiednich przepisów lub zwykłej nieświadomości? Nie od dzisiaj wiadomo, że nieznajomość prawa szkodzi, więc poradnik, przybliżający relację internet<->prawo jest źródłem cennej wiedzy dla każdego twórcy. 💻 Książka „Internet a prawo - jak się nie potknąć?" to niezbyt obszerna ale bardzo intensywna opowieść o tym co wolno, a czego absolutnie nie można robić w sieci. Książka naszpikowana jest realnymi przykładami konkretnych zachowań, dzięki czemu łatwo wyobrazić sobie zaistniałe sytuacje, popełnione błędy i ich późniejsze konsekwencje. Dzięki błyskotliwej i zrozumiałej formie przekazu, całość czyta się doskonale, wiele informacji zostaje w pamięci, a poczucie humoru Autora doskonale podkreśla absurdalność niektórych sytuacji. 🖥 Pan Tomasz Palak, radca prawny i bloger, zyskał moją ogromną sympatię. Jego nieszablonowe podejście do prawa, ciekawy sposób opowiadania o nim oraz poczucie humoru sprawiło, że z przyjemnością sięgnę po kolejne publikacje Autora. Z książki "Internet a prawo" dowiedziałam się naprawdę sporo i uważam, że każdy twórca powinien poznać jej treść oraz wziąć sobie do serca co najmniej kilka przytoczonych w niej przykładów.
-
Recenzja: k.tomzynska Tomżyńska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To właśnie z myślą o twórcach powstał poradnik Tomasza Palaka „Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców”. Autor jest radcą prawnym i blogerem zatem informacje jakie znajdziemy w książce są poparte nie tylko wiedzą, ale i doświadczeniem. W sposób prosty, przejrzysty, a nawet i momentami śmieszny pisze o pułapkach prawnych jakie czekają na nas - twórców - w sieci. Nie wiem jak Wy, ale ja najbardziej lubię jak autorzy posługują się przykładami z życia wziętymi. I tak właśnie robi pan Tomasz! W poradniku przytacza rozmaite historie, które przydarzyły się wielu twórcą, czy nawet marką. To na ich przykładzie wyjaśnia co poszło nie tak i jak można było tego uniknąć, czy temu zaradzić. Jak dla mnie książka ta jest pozycją obowiązkową dla każdego twórcy. Nie ważne czy tworzycie regularnie, czy sporadycznie. Uwierzcie, że wiedza z tej książki może Wam się przydać i uratować przed niepotrzebnymi problemami (chociażby sprawami sądowymi i odszkodowaniami). Krótko, zwięźle i na temat! Polecam! Ocena: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐/6
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7302-0, 9788328373020
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-11-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8954-0, 9788328389540
- Data wydania ebooka:
- 2021-11-23 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9146-8, 9788328391468
- Data wydania audiobooka:
- 2022-01-10 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 124472
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.1MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 122.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komputer w biurze
Social Media
Spis treści książki
-
- Grube poprzewracane tyłki czy jakoś tak 17
- Zaparzyć czy poparzyć 17
- Prawo internetu a prawo internetu 19
- Czego posłuchać, co doczytać 21
-
- Kto się rozpędził i dlaczego nie uczestnicy kawalerskiego 25
- Czy za wrzucenie czegoś na fejsa można iść do więzienia? 27
- A jak to się skończyło? 29
- Czego posłuchać, co doczytać 30
-
- Wolność, Tomku, w swoim domku 35
- Uuuu, Barbra Streisand 36
- Próbując zabierać obiekt internetowi, nagłaśniasz istnienie obiektu 38
- Czego posłuchać, co doczytać 39
-
- A w tym wagonie same grubasy 43
- Historie bez puent 44
- Damage west, czyli szkoda zachodu 45
- Czego posłuchać, co doczytać 46
-
- Playboy krążący po sądach 51
- Cześć, jestem rozdziałem prawnym i wjeżdżam 53
- Co Playboy może dać Tobie? 54
- Czego posłuchać, co doczytać 56
-
- Prezydent a hazard 59
- Wolne sondy 60
- Edukacja 62
- Czego posłuchać, co doczytać 64
-
- Wilki wyją, piwa nie piją 67
- Przebieg sądzenia się, argumenty stron 68
- Złote myśli 70
- Czego posłuchać, co doczytać 73
-
- Kto nabroił 79
- I gra gitara 80
- Grów czy wajb 82
- Czego posłuchać, co doczytać 83
-
- Czy był pan na tym tak medialnym otwarciu 87
- Zmagania sportowe 88
- Prawie prawniczo 90
- Czego posłuchać, co doczytać 92
-
- Jestem duży i dużo przeszkadzam 95
- Kto zdrapał skórkę i zarumienił jabłuszko? 96
- Czas na naukę 98
- Czego posłuchać, co doczytać 100
-
- Historia bez suspensu 103
- Multifiasking i paragrafofobia 104
- Czego posłuchać, co doczytać 106
-
- Robisz dobrze swoją robotę, no ale 109
- Memy a prawo 111
- Memy a życie 115
- Co doczytać, czego posłuchać 116
-
- Umowa na pokazanie się 121
- Gdyby miało nie być jutra 122
- Wykład mecenasa 124
- * Własność intelektualna 125
- One more thing 126
- Co doczytać, czego posłuchać 127
-
- Olimp zdobyty 131
- "Nie ja wygrałam, ale nazywam się tak samo...", czyli promocje w internetach 133
- By trudne sprawy zniknęły gdzieś... 136
- Jeszcze dwie historie i zamykamy 138
- Czego posłuchać, co doczytać 140
-
- Piszczenie i prawniczenie 143
- Lala, ale czy lalalalala? 144
- Nie uważam, że naszym chłopakom brakuje luzu 145
- Co doczytać, czego posłuchać 147
Wstęp 11
Rozdział 1. Co wspólnego z Twoją działalnością ma pewna rozlana kawa i dlaczego tak dużo 15
Rozdział 2. Wieczór kawalerski, który mógł skończyć się więzieniem 23
Rozdział 3. Lot nad gwiazdorskim gniazdem 33
Rozdział 4. Kolejnictwo a bycie depeszówą 41
Rozdział 5. Dlaczego unijni sędziowie musieli oglądać zdjęcia z Playboya 49
Rozdział 6. Donald Trump a adres strony internetowej 57
Rozdział 7. Nawiązanie do biustu 65
Rozdział 8. Lepiej nie wkurzać Eminema 77
Rozdział 9. Podejdźmy do tego z partyzanta 85
Rozdział 10. Jak zdrapano skórkę z jabłka 93
Rozdział 11. Rodowity rododendron na rodeo 101
Rozdział 12. Jak można stracić twarz, choć nie zamierzało się jej oddawać 107
Rozdział 13. Nie dla wszystkich udany festiwal 119
Rozdział 14. Olimp i nagradzanie wbrew chęciom 129
Rozdział 15. Dlaczego warto się wyluzować i co do tego ma Barbie 141
Zakończenie 149
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców Tomasz Palak (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii