Opis książki: Empowering Marketing and Sales with HubSpot
Empowering Marketing and Sales with HubSpot is your comprehensive solution to using HubSpot to achieve your business goals with a flexible and lean approach. With this book, you'll implement out-of-the-box solutions provided by HubSpot for sales and marketing professionals using all the tools needed to effectively manage your business campaigns, sales, and marketing automation processes.
This book will take you through steps to ensure your investment in HubSpot pays off from Day 1. You'll learn how to set up HubSpot correctly and understand how to generate quick wins for your organization. Next, you will work with important HubSpot tools for SEO, social media, and ads. The book will also show you how to use HubSpot for conversational marketing and create a marketing funnel using HubSpot's lead capture and engagement tools. In addition to this, you will get to grips with building custom reports, dashboards, and notifications to stay on top of company marketing goals. Later, you will learn how to use HubSpot for inbound marketing and for every type of business, such as manufacturing, agriculture, and eCommerce.
By the end of this HubSpot book, you will have the skills you need to be able to set up effective marketing campaigns and leverage the insights gleaned from sales efforts using just one platform.
Wybrane bestsellery
-
Problematyka innowacyjności przedsiębiorstw oraz jej uwarunkowań od kilkudziesięciu lat jest obszarem zainteresowań wielu teoretyków i badaczy, zarówno w literaturze polskiej, jak i zagranicznej. Przedmiotem szczególnych dociekań naukowych w tym zakresie stała się ostatnio te...
Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w kontekście stosowania koncepcji otwartych innowacji Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w kontekście stosowania koncepcji otwartych innowacji
-
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętn...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? C...
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Empowering Marketing and Sales with HubSpot
- ISBN Ebooka:
- 978-18-389-8443-4, 9781838984434
- Data wydania ebooka:
-
2022-07-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku Pdf:
- 58.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 38.7MB
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Empowering Marketing and Sales with HubSpot
- Contributors
- About the author
- About the reviewers
- Preface
- Who this book is for
- What this book covers
- To get the most out of this book
- Download the color images
- Conventions used
- Get in touch
- Share Your Thoughts
- Part 1: HubSpot Starting Off HubSpot
- Chapter 1: Overview of HubSpot What you MUST Know
- Technical requirements
- Setting your brand colors and logo
- Connecting your website to HubSpot
- Connecting Google Analytics to HubSpot
- Filtering out personal traffic
- Setting up your subdomains landing pages and blog
- Verifying your email domain
- Connecting your social media accounts
- Managing contacts and creating lists
- Understanding properties
- Tips for building your own custom properties
- Contact management
- Filters
- Lists
- Exploring tools for every marketer
- Calendar tool
- Campaigns tool
- SEO tool
- Projects tool
- Analyzing ROI and performance
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 2: Generating Quick Wins with HubSpot in the First 30 Days
- Technical requirements
- Increasing website traffic
- Analyzing the top pages that bring traffic to your website
- Doing a keyword research
- Optimizing each page with the chosen keyword having a high search volume but low SEO difficulty
- Link building
- Using your team and network to amplify your social media posts
- Increasing conversions
- Adding exit popups
- Adding a chatbot
- Optimizing your forms
- Generating more qualified leads
- Building a lead nurture for each form existing on your website
- Building a retargeting campaign to further engage and convert contacts emerging from your best-performing channels
- Creating an educational webinar
- Generating more opportunities for sales
- Giving away part of your service
- Recording "How to" videos for a critical part of your process
- Offering a free consultation (no strings attached)
- Re-engaging past sales opportunities
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 3: Using HubSpot for Managing Sales Processes Effectively
- Prerequisites
- Defining your sales process
- Setting up your sales process in HubSpot
- Best practices for managing your sales pipeline in HubSpot
- When to set up multiple pipelines
- How to create a deal and ensure your reps fill in all the required fields
- Customizing what field reps see on their accounts
- Choosing the correct deal amount on a contact record
- Using deal automation features to amplify your efficiency
- Reporting
- Setting up views that allow your reps to complete their daily tasks
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 4: Empowering Your Sales Team through HubSpot
- Technical requirements
- Identifying new leads in less time
- Using the prospects tool
- Prospecting better with email templates and sequences
- Templates
- Automating your outreach with email sequences
- Centralizing all communication with prospects using a shared inbox
- Connecting with a prospect at exactly the right time
- Email tracking
- Email scheduling
- Getting instant notifications when prospects land on your website
- Connecting over the phone and keeping a record with the calling feature
- Landing more meetings and closing more deals
- Save time booking meetings
- Sending documents and knowing if they were read
- Using the quotes tool to get signed deals
- Summary
- Questions
- Further reading
- Part 2: Scaling Your Business with HubSpot
- Chapter 5: Increasing Online Visibility Using HubSpots SEO Tool
- Technical requirements
- Knowing the importance of SEO and how it increases your organic traffic
- SEO 101 understanding the basics
- Adding tags
- An overview of HubSpot's SEO tool
- Pillar pages
- Subtopics
- Gaining insights from the analytics in the SEO report to further increase your website traffic
- Getting a holistic view of your content's performance
- What will this integration give you?
- Utilizing on-page SEO in HubSpot
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 6: Getting Known Through Social Media on HubSpot
- Technical requirements
- Deciding which platform is right for your business
- Understanding the importance of your company's presence on social media
- Increasing brand awareness
- Generating leads and increasing conversions
- Nurturing engagement with followers and customers
- Checking your competitors' actions
- Understanding HubSpot's social media tool
- Connecting social media platforms to HubSpot
- Creating social posts
- Checking engagement
- Analyzing the results
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 7: Expanding Your Reach with Paid Ads Managed on HubSpot
- Technical requirements
- Getting to know how the HubSpot ads tool works
- Connecting your LinkedIn Ads account to HubSpot
- Connecting your Facebook Ads account to HubSpot
- Connecting your Google Ads account to HubSpot
- Installing the pixel tracking code
- Building an ad audience
- Creating a website visitor's audience in your HubSpot account
- Creating ads
- Tips for optimizing the ROI from your ad campaigns
- Using other HubSpot tools to optimize your ad campaigns
- Creating retargeting ads for contacts within HubSpot
- Analysis of ad campaigns
- Analyzing the ads report
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 8: Conducting a Portal Audit
- Identifying issues in your HubSpot portal
- Step 1 implementing structure and order in your portal
- Step 2 mapping your customer journey
- Step 3 performing a technical audit
- Are your domains connected?
- Is your website connected to HubSpot?
- Checking your branding
- Checking your unsubscribe pages
- Checking your social media and paid ads connection
- Step 4 conducting an audit for your Marketing Hub
- Contact fields and segmentation
- Understanding where your leads come from
- Auditing your email campaigns
- Effective lead management
- Step 5 conducting an audit for your Sales Hub portal
- Custom fields
- Deal pipeline and stages
- Sales tools
- Step 6 prioritizing which problems to fix first
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 9: Converting Your Visitors to Customers
- Technical requirements
- Creating forms and using their features
- Choosing your form type
- Adding fields to a form
- Optimizing the form by adding dependent or progressive fields
- Preventing spam submissions and ensuring data privacy
- Adding a follow-up email
- Defining the next steps once a form is submitted
- Designing the form
- Setting your form live
- Creating a landing page in HubSpot
- Building lead-nurturing workflows
- Building a nurturing workflow for an upcoming webinar
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 10: Revive Your Database with HubSpot Email Marketing Tools
- Technical requirements
- Building an effective email marketing strategy
- Setting up an email in HubSpot
- Analyzing the results of your email
- Optimizing the email for best performance
- A/B testing
- The smart module
- Personalizing the content
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 11: Proving That Your Efforts Worked Using the Reports
- Technical requirements
- Creating marketing reports to track your success
- Building traffic reports
- Creating sales reports that help your sales teams close more deals
- Activity leaderboard report
- Deal leaderboard report
- Opportunities by Original Source
- Deals won by source
- Closed Lost Reasons
- The reports your management team cares the most about
- Revenue forecast
- Deal time spent in each stage
- Number of opportunities created
- Deal velocity
- HubSpot dashboards
- Best practices for building reports
- How to use the data from the different analytics reports in HubSpot to boost your campaigns
- Exploring third-party tools that can give further insights into your reports
- Supermetrics
- Databox
- Mixpanel
- Dealtale
- Dear Lucy
- Summary
- Questions
- Further reading
- Part 3: Is HubSpot Right for Your Business?
- Chapter 12: Inbound or Outbound Which Is Better for Your Business?
- Implementing inbound marketing for your business
- Building awareness with inbound marketing for a new product launch
- Implementing inbound marketing for your business
- Converting traffic to customers using inbound marketing
- Businesses that thrive best with inbound marketing
- Scaling your marketing with inbound marketing
- Increasing sales with inbound marketing
- Summary
- Questions
- Further reading
- Chapter 13: Leveraging the Benefits of the Marketing Flywheel
- Technical requirements
- Achieving faster growth and increasing profit with the flywheel
- Aligning teams for outstanding customer experience
- Implementing systems and processes to facilitate a RevOps strategy
- Aligning marketing and sales using HubSpot properties
- Setting up HubSpot using a sales-focused approach
- Setting up HubSpot using a buyer-focused approach
- Using RevOps to boost business sales
- Connectivity and security strategy
- Unifying communication between marketing, sales, and service
- Personalization at scale to improve customer experience
- Testing the impact of the flywheel
- Summary
- Questions
- References
- Chapter 14: Using HubSpot for All Types of Businesses
- Is HubSpot right for your business and team?
- HubSpot for B2B technology companies
- Marketing for B2B technology companies
- HubSpot for SaaS companies
- Sales management for SaaS companies
- Marketing for SaaS companies
- Customer service for SaaS companies
- HubSpot for manufacturing companies
- Sales for manufacturing companies
- Marketing for manufacturing companies
- HubSpot for e-commerce businesses
- Service for e-commerce companies
- HubSpot for healthcare companies
- HubSpot for automotive companies
- Sales for automotive companies
- Service for automotive companies
- HubSpot for insurance companies
- Marketing for insurance companies
- Summary
- Question
- Further reading
- Assessments
- Chapter 1, Overview of HubSpot What You MUST Know
- Chapter 2, Generating Quick Wins with HubSpot in the First 30 Days
- Chapter 3, Using HubSpot for Managing Sales Processes Effectively
- Chapter 4, Empowering Your Sales Team through HubSpot
- Chapter 5, Increasing Your Online Visibility Using HubSpot's SEO Tool
- Chapter 6, Getting Known through Social Media on HubSpot
- Chapter 7, Expanding Your Reach with Paid Ads Managed on HubSpot
- Chapter 8, Conducting a Portal Audit
- Chapter 9, Converting Your Visitors to Customers
- Chapter 10, Revive Your Database with HubSpot Email Marketing Tools
- Chapter 11, Proving That Your Efforts Worked Using the Reports
- Chapter 12, Inbound or Outbound Which Is Better for Your Business?
- Chapter 13, Leveraging the Benefits of the Marketing Flywheel
- Chapter 14, Using Hubspot for All Types of Businesses
- Why subscribe?
- Other Books You May Enjoy
- Packt is searching for authors like you
- Share Your Thoughts
Packt Publishing - inne książki
-
Become a proficient Salesforce business analyst with the help of expert recommendations, techniques, best practices, and practical advice
-
An end-to-end practical guide to implementing Salesforce CPQ solutions, shortening your sales cycle, and generating a higher ROI
-
Written by an experienced Notion Ambassador, this book helps you become proficient with the features, functions, and flexibility of the Notion app to make work and personal life easier
-
This third edition of the popular Mastering QuickBooks(R) is updated for 2022 and now goes above and beyond the topics covered on the QuickBooks Certified User (QBCU) exam.
-
Leverage CRM Analytics to generate valuable business insights and solve business problems efficiently
-
Save hours of guesswork and Internet browsing by enhancing your QuickBooks Online skills and leveraging Ash Beetson's extensive QuickBooks knowledge
Professional Tips and Workarounds for QuickBooks Online Professional Tips and Workarounds for QuickBooks Online
-
Enhance the way you use Tableau Server's analytical tools by learning how to manage content to drive user engagement
-
Design, build, and deploy multi-platform apps to overcome crucial business problems by leveraging the capabilities of low-code and no-code development enabled through Microsoft Power Platform and Teams
-
Prepare to be a Microsoft Lists advocate and transform the way data is harnessed in your organization
-
Work with business scenarios and discover best practices to get the most out of Microsoft Forms and Microsoft Dynamics 365 Customer Voice
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Empowering Marketing and Sales with HubSpot Resa Gooding (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.