ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

TRZY OZNAKI PRACY, KTÓRA NIE DAJE SZCZʦCIA

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Patrick Lencioni
Wydawnictwo:
MT Biznes
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
B±d¼ pierwszym, który oceni tê ksi±¿kê
Czas nagrania:
6 godz. 26 min.
Dostêpne formaty:
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowie¶ci autor bestsellerów z listy New York Timesa, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczê¶cia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model dzia³ania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z ka¿dej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesuj±c± opowie¶æ o Brianie Baileyu, przedwcze¶nie emerytowanym mened¿erze, który poszukuje sensu w swojej karierze i ¿yciu. Poprzez seriê zaskakuj±cych wydarzeñ z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamt±d pod okienko obs³ugi zmotoryzowanych we w³oskiej restauracji. Dziêki tym do¶wiadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczê¶cia i frustracji w pracy i narzêdzia pozwalaj±ce je pokonaæ. Próbuj±c przekonaæ bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywuj±c kierowcê w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawiæ czo³a ró¿nym aspektom w³asnej osobowo¶ci oraz osobowo¶ci innych ludzi, które sprawiaj±, ¿e brak poczucia szczê¶cia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.Bez wzglêdu na to, czy jeste¶ kierownikiem, który chce zapewniæ firmie kulturow± przewagê konkurencyjn±, mened¿erem próbuj±cym zaanga¿owaæ i zmotywowaæ swoich pracowników, czy te¿ pracownikiem poszukuj±cym spe³nienia w pracy, niniejsza ksi±¿ka zapewni natychmiastow± ulgê i nadziejê. OPINIE Ksi±¿ka, któr± czyta siê z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicê satysfakcji z pracy. Niewa¿ne, czy zarz±dzasz sze¶cioma, czy sze¶ædziesiêcioma lud¼mi ta ksi±¿ka to lektura obowi±zkowa. Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie ksi±¿ek na temat anga¿owania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe ko³o ratunkowe. Jego ksi±¿ka jest wspania³ym dzie³em, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbuj± wprowadziæ do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor dzia³u szkoleñ w General Mills, Inc.  Lencioni uczy wszystkich przywódców tego ¶wiata techniki, która zapewnia niezwyk³± lojalno¶æ i wyniki. Ta prosta ksi±¿ka mo¿e zmieniæ naprawdê wszystko. Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation Uwielbiam tê m±dr± i wnikliw± ksi±¿kê! Przypomina ona kierownikowi, ka¿demu kierownikowi na ka¿dym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami. Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation

Wybrane bestsellery

Patrick Lencioni

Patrick Lencioni - pozosta³e ksi±¿ki

MT Biznes - inne ksi±¿ki

Zamknij

Wybierz metodê p³atno¶ci