ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia współczesnego menedżera. Dlaczego oni mnie nie słuchają? Praktyczne narzędzia plus studium codziennych przypadków. Wykorzystuj metody najsłynniejszych terapeutów w pracy ze swoimi ludźmi!

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Tomasz Sędzimir
Wydawnictwo:
My Book
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
192
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Książka prze­dstawia sprawdzone narzędzia, zaczerpnięte od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie ułatwiają pracę menedżera zarządzającego zespołami ludzi. Sposób prezentacji kolejnych technik pracy z ludźmi został podzielony tak, aby stopniowo rozwijać wiedzę i świadomość menedżera, wychodząc od podstaw w kierunku bardziej złożonego warsztatu trenerskiego. Demonstrowane rozwiązania dotyczą m.in. sprawniejszej komunikacji w zespole, motywacji, rozwoju potencjału pracowników, doprowadzania do zmian w postawach i nastawieniu do pracy poprzez metody stosowane w kilku nurtach psychologicznych. Książka jest uzupełniana praktycznymi przykładami, ma w sobie studium przypadków, a zamieszczone w niej narzędzia zostały w pełni przetestowane w otoczeniu biznesowym, są skuteczne i powodują poprawę obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.

Pozycja skierowana jest do: dyrektorów, kierowników, koordynatorów, osób zarządzających zespołami, trenerów, specjalistów HR, osób zainteresowanych tematyką zarządzania i biznesem.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Tomasz Sędzimir

Tomasz Sędzimir - doświadczony menedżer, HR Buisness Partner, dypl./cert. Coach IC i praktyk dialogu motywującego. Terapeuta (w trakcie specjalizacji). Studiował psychologię w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, dialog motywujący, administrację i coaching. Autor szkoleń rozwijających zasoby osobiste i kompetencje kadry pracowniczej. Na co dzień buduje i szkoli zespoły w różnych branżach. Napisał cztery książki: Psychologia współczesnego menedżera. Dlaczego oni mnie nie słuchają… (2019), Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje!... (2020), Psychologia w sprzedaży. Jak prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie umowy (2022), Budowanie zaangażowania w zespołach (2023). Publikował artykuły w czasopismach As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Gazeta Ubezpieczeniowa. Współpracuje z portalami szkoleniowymi i instytucjami dla których przygotowuje kursy on-line i programy rozwoju kadr. W swojej pracy łączy najnowsze metody zarządzania z zaawansowanymi narzędziami pochodzącymi z kilku nurtów psychologicznych.

My Book - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności