- Wydawnictwo:
- Cztery Głowy
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 80
-
PDF
Opis książki: Jak pisać, żeby czytali?
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.59 zł
54.90 zł(-37%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł(-37%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Jak pisać, żeby czytali?" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak pisać, żeby czytali?" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak pisać, żeby czytali?" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-784-3271-5, 9788378432715
- Data wydania ebooka:
- 2021-07-12 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 70571
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Kategorie:
Marketing
Cztery Głowy - inne książki
-
"FISZKI audio chiński Starter" polecamy osobom rozpoczynającym swoją przygodę z nauką języka chińskiego, a w szczególności tym, którzy chcą zacząć efektywną naukę od absolutnych podstaw (poziom pre-A1). Tytuł zawiera ponad 500 słów i zwrotów (wraz z przykłada...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
15.19 zł
18.99 zł(-20%) -
"FISZKI audio japoński Starter" polecamy osobom rozpoczynającym swoją przygodę z nauką języka japońskiego, a w szczególności tym, którzy chcą zacząć efektywną naukę od absolutnych podstaw. (poziom pre-A1). Tytuł zawiera ponad 500 słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), podzielonych na 13 l...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
15.19 zł
18.99 zł(-20%) -
"FISZKI audio rosyjski Słownictwo 1" polecamy zarówno osobom rozpoczynającym naukę języka rosyjskiego, jak i tym, które chcą gruntownie powtórzyć podstawy słownictwa (poziom A1). Tytuł zawiera ponad 2400 słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), podzielonych na 50 kategorii tematycznych, któ...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.19 zł
29.00 zł(-20%) -
"FISZKI audio rosyjski Słownictwo 2" polecamy osobom, które potrafią już zrozumieć pojedyncze zdania i często używane wyrażenia związane z życiem codziennym (poziom A2). Tytuł zawiera ponad 2600 słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), podzielonych na 50 kategorii tematycznych, które wycze...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.19 zł
29.00 zł(-20%) -
"FISZKI audio rosyjski Starter" polecamy osobom rozpoczynającym swoją przygodę z nauką języka rosyjskiego, a w szczególności tym, którzy chcą zacząć efektywną naukę od absolutnych podstaw (ale opanowali już alfabet rosyjski, czyli cyrylicę). Tytuł zawiera ponad 500 słów i zwrotów (wraz z przyk...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
15.19 zł
18.99 zł(-20%) -
"FISZKI audio angielski Matura podstawowa" polecamy maturzystom, którzy zdecydowali się zdawać egzamin na poziomie podstawowym i chcieliby gruntownie powtórzyć obowiązujący materiał oraz błyskawicznie uzupełnić ewentualne braki (poziom B1). Tytuł zawiera ponad 2800 sł&oacu...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.19 zł
29.00 zł(-20%) -
"FISZKI audio hiszpański Słownictwo 1" polecamy zarówno osobom rozpoczynającym naukę języka hiszpańskiego, jak i tym, które chcą gruntownie powtórzyć podstawy słownictwa (poziom A1). Tytuł zawiera ponad 2100 słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), ...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.19 zł
29.00 zł(-20%) -
"FISZKI audio włoski Słownictwo 2" polecamy osobom, które potrafią już zrozumieć pojedyncze zdania i często używane wyrażenia związane z życiem codziennym (poziom A2). Tytuł zawiera ponad 2500 słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), podzielonych na 50 kategorii ...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.19 zł
29.00 zł(-20%) -
"FISZKI audio włoski Starter" polecamy osobom rozpoczynającym swoją przygodę z nauką języka włoskiego, a w szczególności tym, którzy chcą zacząć efektywną naukę od absolutnych podstaw (poziom pre-A1). Tytuł zawiera ponad 500 słów i zwrotów (wraz z przykładami...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
15.19 zł
18.99 zł(-20%) -
W tytule "Idealna prezentacja krok po kroku" Piotr Bucki uczy, jak określać cel prezentacji oraz jak budować jej strukturę. Dzięki temu e-bookowi, dowiesz się, jak ważną rolę może odgrywać storytelling. Poznasz również zasady wzmacniania przekazu za pomocą obrazów i typografii oraz sposoby perswa...(13.90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.00 zł
25.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak pisać, żeby czytali? Artur Jabłoński (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.