ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »
Play
E-biznes do Kwadratu
Autor:
Maciej Dutko
Długość
liczba lekcji: 42, czas trwania: 18:32:10
Ocena

Kup kurs 997,00 zł

Kurs video

E-biznes do Kwadratu

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Maciej Dutko
  • Poziom podstawowy

E-biznes do Kwadratu Maciej Dutko - okładka książki

E-biznes do Kwadratu Maciej Dutko - okładka książki

E-biznes do Kwadratu Maciej Dutko - okładka audiobooka MP3

E-biznes do Kwadratu Maciej Dutko - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Videopoint
Wersja:
Online
Czas trwania:
18:32:10
Ocena:
5.9/6  Opinie: 8

Videokurs
Online

997,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

SZKOLENIE WIDEO DLA E-SPRZEDAWCÓW
"E-BIZNES DO KWADRATU – SPOTĘGUJ SWOJĄ SPRZEDAŻ!"

33 proste i skuteczne metody poprawy ofert Wzrost sprzedaży nawet o ponad 1000%

18,5 godzin wideo (odpowiednik 3 dni szkolenia) 42 moduły tematyczne

10 tysięcy przeszkolonych sprzedawców Wiedza uniwersalna (dla handlujących na Allegro, eBay, na OLX, otodom, w e-sklepie i nie tylko)

Kiedy Allegro było żyłą złota…

10 lat temu my, e-sprzedawcy, żyliśmy jak pączki w maśle: wystarczyło wystawić cokolwiek, aby liczyć zyski. Te czasy minęły: rynek zalała fala cenodajek, podaż wielokrotnie przekracza popyt, a obroty większości firm sukcesywnie spadają. Jak by tego było mało, coraz trudniej o wysoką pozycję w Google, akcje na Facebooku nikogo już nie wzruszają, a do tego – Allegro wprowadza cholerną „trafność”, która dodatkowo psuje krew…

Jak to więc możliwe, że kiedy większość traci,

garstka wybranych (i wcale nie największych) nadal mnoży zyski?

Od 2007 r. z fascynacją analizuję zachodzące zmiany. Z obserwacji tych wynikają bezcenne wnioski: tajemnicze procesy układają się w logicznie powiązane przyczyny i skutki, a pozornie przypadkowe błędy, które wykrwawiają kolejne biznesy, stają się łatwymi do rozpoznania i wyeliminowania wzorcami. Większość sprzedawców nie zdaje sobie z tego sprawy i zamiast poprawić to, co najbliżej, jak złą mantrę powtarza pytanie:

„A może powinienem zwiększyć nakłady na promocję?”

Jasne, możesz. Tylko po co, skoro najbardziej śmiercionośne błędy tkwią w Twojej ofercie, a wykupienie drogiej reklamy w AdWords, na Facebooku albo mailingu sprawi tylko, że… zobaczą je kolejne tysiące niedoszłych klientów? To trochę tak, jak gdybyś zapraszał setki osób do domu, w którym masz połamane krzesła, brudną podłogę i dziurawy dach – co z tego, że masz dobry produkt, skoro nikt nie będzie chciał go kupić?

Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać,

zacznij od poprawienia swojej oferty od środka!

Przez ostatnie 10 lat pomogłem ponad 100 tysiącom e-sprzedawców w ustaleniu i usunięciu słabych stron ich ofert. Robię to poprzez książki i liczne artykuły, na szkoleniach, takich jak „E-biznes do Kwadratu”, a bardziej leniwi zamawiają audyt swojej oferty (Audite.pl).

Wyznaję zasadę, że zmuszanie do rozwiązywania łamigłówek dorosłych ludzi nie ma sensu; dlatego biorę konkretne pieniądze za to, aby podać im na złotej tacy konkretne, proste, łatwe do natychmiastowego wdrożenia, a przy tym niezwykle efektywne techniki, triki i zasady, które pozwalają osiągać ponadprzeciętne zyski. A przy tym zmniejszyć wysiłek i ograniczyć koszty prowadzenia e-biznesu!

"E-BIZNES DO KWADRATU"
TO 33 ŁATWE PIGUŁKI NA POPRAWĘ E-SPRZEDAŻY

 

 

Dla kogo?

  • Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie.
  • Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w każdym innym kanale e-sprzedażowym.
  • Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełniają te same typowe błędy.
  • Sprzedajesz mało/średnio/dużo? To nie ma znaczenia – poznasz uniwersalne techniki i zasady niezależne od skali sprzedaży (szkoliłem z nich tysiące małych, jednoosobowych firm, jak i duże spółki giełdowe)!
  • Twoja konkurencja sprzedaje lepiej niż Ty? Może była już na szkoleniu "E-biznes do Kwadratu"?;)

 

Czego się dowiesz?

Szkolenie składa się z wprowadzenia i czterech głównych bloków tematycznych. Każdy z nich to osobny obszar, który możesz „podrasować” na co najmniej kilka sposobów, by silnik Twojego e-biznesu pracował znacznie wydajniej.

Oczywiście największe i najszybsze wzrosty notują sprzedawcy mali i początkujący, u których do poprawy zazwyczaj jest sporo. Doświadczenie pokazuje jednak, że i olbrzymie firmy po moich szkoleniach i audytach poprawiają ważne błędy. A wzrost sprzedaży o „zaledwie” 5-10% u dużego przedsiębiorcy to zmiana na poziomie ok. 40 zamówień dziennie (czyli o ponad 1000 transakcji więcej miesięcznie!).

 

A takie właśnie (i jeszcze wyższe) wyniki osiągają moi Klienci!

Szczegółowy program szkolenia

Możesz zamówić pełne nagranie (tak będzie najekonomiczniej) lub wybrać tylko te moduły tematyczne, które szczególnie Cię interesują.

 

Blok 0: Wstęp

 

01. Przywitanie (3:19 min.; 6,09 MB)
Problem: spadająca sprzedaż, grymaszący klienci, konkurencja zaniżająca ceny. Rozwiązanie: 33 pozacenowe techniki i strategie, które pozwolą osiągnąć wzrosty, kiedy wszystkim dookoła sprzedaż spada. Oto istota szkolenia „E-biznes do Kwadratu”.

 

02. Kim jest Maciej Dutko? (11:22 min.; 28,7 MB)
Idąc do lekarza dobrze wiedzieć, kto zacz: jakie ma doświadczenie i osiągnięcia, w czym się specjalizuje i jakimi sukcesami może się pochwalić. Zanim zainwestujesz swój czas w szkolenie „E-biznes do Kwadratu”, i Ty dowiedz się, kto będzie Twoim przewodnikiem.

 

03. Plan i zawartość szkolenia (9:11 min.; 15,2 MB)
Przekrojowy plan naszego szkolenia.

 

04. Czy to jest skuteczne? (8:29 min.; 14,3 MB)
Łatwo powiedzieć: „Kup pan kota w worku!”. „Ale czy ten kot działa?” – zapytasz. Działa. I to cholernie dobrze. Zresztą, przekonaj się sam.

 

05. Ważne założenia (7:31 min.; 11,8 MB)
Im dokładniej ustalimy reguły gry, tym szybciej i tym lepsze efekty osiągniesz. Oto kilka podstawowych założeń naszego szkolenia i poprawy Twojej e-sprzedaży.

 

06. Co Cię gryzie? (5:51 min.; 10,4 MB)
Czy jesteś jak Wiewiór z „Epoki lodowcowej”, goniąc za złotówką, jak on za swoim orzeszkiem? Większość polskich e-sprzedawców ma właśnie ten problem: ślepą gonitwę za pieniądzem i ucieczkę przed ścigającą konkurencją. Tymczasem ten model można i warto zmienić.

 

07. Czy cena czyni cuda? (1:21:42 godz.; 60 MB)
Cena czyni cuda. Ale tylko wtedy, kiedy nie dajesz klientowi innych argumentów zakupowych. Dowiedz się, kiedy „cenocentryzm” ma sens, a kiedy będzie zwykłym strzałem w stopę i jakie są skutki osiągnięcia tzw. „ceny betonu”. Poznaj „piramidę decyzji zakupowych” oraz „wagę zakupową”, na której klient waży argumenty „za” i „przeciw” wyborowi Twojej oferty. Dowiedz się, co to „zakres temperatury cenowej” i zrozum, dlaczego niska cena… coraz częściej odstrasza, niż zachęca.

 

08. Klaskacze, niedociśnięte cytryny i AIDA ( 8:34 min.; 21,3 MB)
Dlaczego „marketing krzyku” jest słaby? Czy Twoja oferta cierpi na „syndrom niedociśniętej cytryny” (założę się, że tak…)? Jak w praktyce stosować mądry model AIDA? Czy przepalasz stosy banknotów, wydając je niemądrze na promocję zewnętrzną (AdWords, Facebook, mailingi, bannery itp.)? Sprawdź i przygotuj się do prostych zmian.

Blok I: Jak przekonać klienta, by kupił

 

09. Właściwa kategoria – bądź w dobrym miejscu! (32:27 min.; 68 MB)
Czy Twój produkt na pewno jest w dobrym dziale na Allegro? Czy kategorie w Twoim e-sklepie mają właściwe nazwy? Jak sprawdzić, gdzie faktycznie wchodzą klienci? Czy kategoria ma wpływ na pozycjonowanie? Jakie są skutki umieszczenia oferty w złym dziale? Kiedy warto podrzucić produkt do… niewłaściwej kategorii? Co zrobić, kiedy produkt pasuje do więcej niż jednego działu?

 

10. Skuteczny tytuł oferty – przykuj uwagę klienta (1:21:42 godz.; 138 MB)
Twoja oferta jest jedną pośród wielu tysięcy. Czy wiesz, jakie warunki MUSI spełnić jej tytuł, aby to właśnie w niego klient kliknął, robiąc pierwszy krok do kupna? Poznaj trzy najważniejsze zasady i kilkanaście najczęściej popełnianych błędów, a nauczysz się „z automatu” tworzyć skuteczne tytuły sprzedażowe.

 

11. Język korzyści – przestań informować, zacznij sprzedawać! (1:32:06 godz.; 194 MB)
Czy jesteś pewien, że Twoja oferta jest dobrym sprzedawcą? Według statystyk, 83% e-ofert wyłącznie informuje zamiast sprzedawać. Skala problemu jest ogromna, ale jego rozwiązanie – banalne. Dowiedz się, jak w łatwy sposób zacząć stosować język korzyści, szybko zwiększając konwersję sprzedażową nawet o kilkaset procent.

 

12. Nagłówek korzyści – zacznij od trzęsienia ziemi! (30:55 min.; 63,4 MB)
Pierwsze wrażenie to jedyna rzecz, której nie można powtórzyć. Sprawdź, czy Twoje oferty od pierwszych sekund chwytają klienta za serce. A może wciąż zaczynasz od banalnego „Witaj w naszym sklepie” albo „Przedmiotem aukcji jest…”? Dowiedz się, jak przywitać klienta, aby już od pierwszej chwili rwał się do poznania Twojego produktu i aby nie mógł się doczekać kliknięcia „Kup teraz!”.

 

13. Telegraf & zmasowana argumentacja – maksimum konkretu w minimum formy (25:36 min.; 56,3 MB)
Wiarygodne informacje i konkretne korzyści – to przekonuje dziś klienta skuteczniej niż wszechobecna marketingowa „wata”. Dowiedz się, jak stosować techniki telegrafu oraz zmasowanej argumentacji, aby w możliwie krótkich słowach zachęcić klienta do kupna.

 

14. Moc danych, czyli licz się z liczbami (22:32 min.; 41,9 MB)
Jak wzmocnić wiarygodność oferty, podpierając ją konkretnymi liczbami? Które dane wyjątkowo mocno przekonują klientów? W jaki sposób je przedstawić, aby były odpowiednio dobitne? Na jakie błędy uważać?

 

15. Limitowanie – imadło dostępności (22:30 min.; 39,2 MB)
Gdy dostępność danego produktu jest ograniczona, staje się on bardziej pożądany – to nic nowego. Ale czy wiesz, w jaki sposób i które elementy swojej oferty „limitować”, aby skutecznie zdopingować klienta do decyzji zakupowej, robiąc to przy tym uczciwie i etycznie?

 

16. Sprzedawaj obrazem. Reguła „3k”: kontekst, korzyść, kontrast (56:58 min.; 132 MB)
Idę o zakład, że zdjęcia w Twojej ofercie sprzedażowej są… złe. Czy wiesz bowiem, jakie powinny spełniać kryteria? Nie, nie pytam o kwestie techniczne, jak odpowiednia ostrość, nasycenie czy kolory – znacznie ważniejsze jest, by zdjęcia produktowe spełniały trzy niezwykle ważne, ale łatwe do osiągnięcia, warunki. Poznaj je i sprzedawaj obrazem!

 

17. Copywriting – licz się ze słowami! (33:48 min.; 71 MB)
W marketingu każde słowo jest jak ładunek elektryczny: ma wartość dodatnią (+) lub ujemną (-). Wielu sprzedawców nie myśli o tym, przez co ich opisy zamiast przyciągać, odpychają klienta.Poznaj proste, skuteczna, a przy tym – etyczne zasady pisania tekstów, dzięki którym Twoja oferta będzie skuteczniej zachęcać klientów do składania zamówień. Bez manipulacji, NLP czy tanich sztuczek.

 

18. Nie bądź cenodajką! Garść pomysłów na pozacenowe budowanie przewagi konkurencyjnej (1:39:10 godz.; 205 MB)
Obniżenie ceny to absolutnie ostatnia rzecz, po którą powinieneś sięgać, aby pokonać konkurencję. Niestety, większość sprzedawców robi to w pierwszej kolejności i… przegrywa.Poznaj 21 pozacenowych, mądrych, niezwykle zyskownych i bardzo skutecznych sposobów na przekonanie klienta, by wybrał Twoją ofertę. Nawet, jeśli jest droższa od konkurencyjnych!

Blok II: Szata zdobi ofertę – stragan vs sklep

 

19. Jak Cię widzą… czyli formatowanie wewnętrzne (14:08 min.; 33 MB)
Klienci wolą kupować w profesjonalnie wyglądających sklepach, a nie na obskurnych i odpychających straganach. Niezależnie, czy sprzedajesz w serwisach „aukcyjnych”, w sklepie internetowym czy innymi e-kanałami, zadbaj o kilka najważniejszych elementów wizualnych swojej oferty, dzięki którym klienci zaufają Ci bardziej niż amatorsko prezentującej się konkurencji.

 

20. Wnętrze ma znaczenie – typografia & s-ka ( 43:07 min.; 129 MB)
Bywa, że e-sklep lub e-oferta ma piękny, profesjonalny szablon graficzny, ale wnętrze odstrasza dziesiątkami potworków. Przypadkowe kolory, nadmiar wyróżnień, wiele krojów pisma – to tylko kilka z nich. Dowiedz się, jak prawidłowo formatować tekst i elementy graficzne, aby prezentować się profesjonalnie i poważnie. Kanon dobrej typografii kształtował się przez kilkaset lat; Ty poznasz jego podstawy w… 43 minuty!

 

21. Czy długość ma znaczenie? (13:16 min.; 67,7 MB)
Dziś, kiedy e-klienci mają mało czasu i mnóstwo ofert do wyboru, wydaje się, że nasza prezentacja powinna być maksymalnie krótka. A jednak: kupujący lubią (!) długie oferty, pod warunkiem jednak, że są one zbudowane zgodnie z kilkoma fundamentalnymi zasadami.Poznaj je i zacznij tworzyć oferty o dowolnej długości, zachowując przy tym ich maksymalną skuteczność.

 

22. Strategiczna kolejność – układ elementów w ofercie (18:01 min.; 43,2 MB)
Skuteczna oferta powinna być zbudowana jak domino: pierwszy element ma wprawić w ruch kolejne i doprowadzić do zakupu. Niestety, większość sprzedawców nie myśli o tym, a cały proces może zostać przerwany przez jeden z banalnych błędów. Skutek: utrata klienta.Dowiedz się, jaka architektura informacji najpewniej doprowadzi Twojego internautę do szczęśliwego zakupu i popraw błędy w swoich ofertach, które mogą przerwać ciągłość procesu zakupowego.

 

23. Infografika – minimum słów, maksimum treści (23:09 min.; 68,6 MB)
Dobra oferta powinna zawierać bogaty opis i dobre zdjęcia – o tym już wiesz. Ale powinna posiadać też specjalny element dla klientów „leniwych” (czyli dla większości…), którzy w ciągu 10 sekund chcieliby poznać wszystkie najważniejsze fakty o produkcie i jego zalety.Poznaj zasady tworzenia efektywnych i efektownych infografik, które zachęcą klienta do zakupu… nawet w kilka sekund po otworzeniu oferty!

Blok III: Wiarygodność, zaufanie, marka

 

24. Autoprezentacja sprzedawcy (7:39 min.; 20,2 MB)
Ponad 50% sprzedawców nie przedstawia się we właściwy sposób klientom. W efekcie ci ostatni, nawet jeśli masz dobrą i atrakcyjną ofertę, podświadomie uciekają do sprzedawców droższych, ale wiedzących, jak się zaprezentować. Dowiedz się, jak należy to robić, aby nie stracić transakcji.

 

25. Budowanie marki (1:00:45 godz.; 132 MB)
Branding, czyli mądre i skuteczne budowanie marki, to proces, który wydaje się trudny i zarezerwowany tylko dla dużych firm. Poznaj kilkanaście prostych zasad, dzięki którym nawet najmniejszy sprzedawca jest w stanie sprawnie i bez dużych nakładów finansowych zbudować swoją indywidualną i rozpoznawalną markę. Markę, która i dla Twoich klientów stanie się drogowskazem zakupowym.

 

26. Tagline czyni mistrza (27:44 min.; 51,5 MB)
Tagline (inaczej: slogan, hasło reklamowe) to świetna dźwignia, która może wzmocnić Twoją markę. Dlaczego więc tak niewielu sprzedawców po nią sięga? Jakie są trzy główne typy taglinów? Który z nich będzie najlepszy dla Twojej marki?Dowiedz się i zdobądź łatwo kolejne punkty przewagi nad konkurencją.

 

27. Zaufanie (27:59 min.; 55,7 MB)
Nie jest odkryciem, że klient woli zapłacić więcej i kupić u sprzedawcy, któremu ufa bardziej. Mało kto wie jednak, jak zapracować sobie na to zaufanie.Poznaj najważniejsze zasady i dowiedz się, które elementy szczególnie podnoszą zaufanie klienta do sprzedającego oraz jak je mądrze i etycznie stosować.

 

28. Firma z ludzką twarzą – dewirtualizacja oferty (15:39 min.; 33,7 MB)
Czy e-klient widzi tylko Twoją ofertę, czy… również sprzedawcę? Pokazujesz mu swoją twarz? Widzi Twoją załogę? Wnętrze Twojej firmy, sklepu, magazynu? Ludzi krzątających się przy pracy, by przygotować jego zamówienie?Dowiedz się, jak osłabić negatywne skutki „wirtualności” oferty oraz uczynić ją bardziej ludzką i przyjazną.

 

29. Buduj pozycję eksperta i profesjonalizuj wizerunek (18:12 min.; 35,7 MB)
Czy jesteś tylko „dostawcą towaru”, czy także kimś, kto doradzi i pomoże klientowi? Zwykłym „resellerem” (pośrednikiem), czy ekspertem w swojej branży?Dowiedz się, jak profesjonalizować swój wizerunek, pozycjonować się jako ekspert, dostarczać nie tylko towar, ale też wartościową treść i przyciągać klientów m.in. dzięki magii content marketingu, będącego jedną z najskuteczniejszych i najmądrzejszych form marketingu w ogóle.

 

30. Media o nas + CSR (21:56 min.; 44,6 MB)
Czy Twoja firma albo produkt zainteresowały media? A może sponsorowałeś jakieś wydarzenie sportowe czy kulturalne? Firmy społecznie odpowiedzialne lub dostarczające innowacyjne i wartościowe produkty mogą liczyć na darmową promocję w prasie, internecie czy telewizji – ważne jednak, by z takiej okazji umiejętnie skorzystać.

 

31. Wykorzystaj moc rekomendacji (14:11 min.; 30,5 MB)
Marketing rekomendacji to, obok content marketingu, jedna z najgenialniejszych dźwigni sprzedażowych. Nikt bowiem tak skutecznie nie zachęci klienta do zakupu, jak jego znajomy, który poleca produkt.Dowiedz się, kiedy i o czym klienci lubią sobie „szeptać”, jak ich do tego zachęcić i jak mądrze wpleść rekomendację konsumencką do swoich ofert.

 

32. Usuń odstraszacze, które kłują w oczy (10:22 min.; 24,5 MB)
Pracując nad stworzeniem oferty łatwo wpaść w jedną z wielu pułapek. Czasami coś, co Tobie – jako sprzedawcy – wydają się dobre, na klientów działa odpychająco.Poznaj 5 takich najczęstszych odstraszaczy, wyeliminuj je i zwiększ sprzedaż!

 

33. Negatywy i hejt – pacyfikacja w stylu aikido (31:52 min.; 62,2 MB)
Każdy aktywny sprzedawca prędzej czy później spotka się z krytyką, a nawet hejtem. Największym błędem jest odpowiadać ciosem za cios i emocjami za emocje.Poznaj 10 najczęstszych źródeł komentarzy negatywnych i unikaj ich. Naucz się, jak mądrze pacyfikować hejt i z niezadowolonego klienta uczynić ambasadora swojej marki. Dowiedz się, jak jeden otrzymany „negatyw”… skuteczniej niż pięć komentarzy pozytywnych może zachęcić kolejnych klientów, by mimo wszystko zaufali Tobie i Twojej ofercie.

Blok IV: Dodatkowe techniki i triki

 

34. „Trafność” Allegro – nowe reguły gry (12:01 min.; 23,5 MB)
Od kilku lat sprzedawcom Allegro dokucza „trafność”. To mechanizm decydujący, czyja oferta będzie lepiej widoczna, a która utonie wśród tysięcy innych. Nie taka jednak „trafność” straszna, jak ją malują – poznaj i zastosuj kilkanaście kluczowych elementów, które sprawią, że Allegro wywinduje Twoją ofertę nawet na początek listy z wynikami.

 

35. Reklama porównawcza – czyli „my” vs „oni” (34:12 min.; 80,1 MB)
To jedna z najbardziej niedocenionych dźwigni sprzedażowych, o której zapomina ok. 97% wszystkich e-sprzedawców! A czy Ty sięgasz po potencjał reklamy porównawczej? Czy robisz to zgodnie z prawem? Umiesz porównywać produkty, by przekonać klienta, a zarazem nie sprowokować „zemsty” konkurencji? Wiesz, które elementy i jakie obszary warto porównywać? Czy zdajesz sobie sprawę, że porównywanie cen jest tym… co klientów interesuje najmniej?

 

36. Cross-selling – sprzedawaj krzyżowo (24,09 min.; 58,1 MB)
Idąc do marketu z listą zakupów, ponad 90% klientów spontanicznie kupuje też produkty spoza listy. W internecie jest odwrotnie: kupujący wchodzą po konkretny produkt i z nim wychodzą. Dzieje się tak dlatego, że 3 na 4 e-sprzedawców nie stosuje cross-sellingu lub robi to źle.Dowiedz się, jak ustalić, co jeszcze może się przydać klientowi, jakie błędy najczęściej popełniamy w sprzedaży krzyżowej i jak mądrze zachęcić kupującego, by – oprócz przedmiotu, po który przyszedł – wrzucił do e-koszyka także inne produkty z Twojej oferty.

 

37. Up-selling – zwiększanie wartości koszyka (10:32 min.; 19,1 MB)
Jak i kiedy warto doradzić klientowi, aby wybrał lepszy i droższy model – to istota up-sellingu. Ważne jednak, by robić to umiejętnie, mądrze i – przede wszystkim – etycznie. I aby klient, wydając więcej, niż zamierzał, miał pewność, że dokonuje dobrej inwestycji.

 

38. Down-selling – kiedy warto zmniejszyć transakcję (13:59 min.; 25,9 MB)
„Dołowanie sprzedaży” nie brzmi dobrze, prawda? A jednak istnieje wiele sytuacji, w której warto klientowi zaproponować produkt mniej okazały, o niższych parametrach i tańszy. Mądrze przeprowadzony down-selling pozwoli dopasować ofertę do faktycznych potrzeb klienta, ale też uchroni Cię przed ucieczką tych klientów, którzy „mają ograniczony budżet”. Down-selling to kolejna bardzo niedoceniana, a niezwykle mądra i skuteczna dźwignia sprzedażowa.

 

39. Redukcja liczby zwrotów (12:30 min.; 23,6 MB)
Jak zrobić, by klienci nie chcieli i nie musieli korzystać z prawa zwrotu? Istnieje co najmniej 5 prostych, mądrych, etycznych i zgodnych z prawem sposobów, które w niemal każdej branży pozwolą zredukować liczbę zwrotów nawet o ponad 90%. Poznaj je i oszczędzaj swój czas oraz pieniądze, a przy okazji uniknij ryzyka otrzymania negatywu.

 

40. Skuteczny e-mailing – gość specjalny (29:46 min.; 67 MB)
Oferta wysyłana e-mailem pod wieloma względami przypomina tę na Allegro czy w e-sklepie. Ale ma też kilka specyficznych obszarów, od których zależy, czy Twój e-mail wzbudzi zainteresowanie, czy może od razu wyląduje w koszu.Poznaj najważniejsze elementy skutecznej oferty e-mailowej i dowiedz się, jak unikać najczęstszych błędów.

 

41. Zonki, czyli uwaga na palce! (29:47 min.; 73 MB)
Własne błędy najtrudniej dostrzec, uczmy się więc na cudzych. Poznaj katalog 17 najczęstszych (czasami zabawnych, a czasami strasznych) błędów popełnionych przez e-sprzedawców, którzy nawet nie zdają sobie sprawy z ich istnienia, a które niszczą sprzedaż. Znając je, unikniesz ich powtarzania i zwiększysz sprzedaż.

 

42. Hołdy i podsumowania (13,46 min.; 58,7 MB)
Nie ma ofert idealnych, podobnie jak nie ma bezbłędnych sprzedawców. Znajomość podstawowych zasad, omawianych w szkoleniu „E-biznes do Kwadratu”, pozwala jednak tworzyć oferty, które – mimo swoich niedoskonałości – rzucają klienta na kolana, budzą jego emocje i zachęcają do zakupu. Chcesz poznać przykłady takich ofert? Proszę bardzo.

 

Czy warto wydać tyle pieniędzy?

Ustalmy jedno: to nie wydatek. To inwestycja! Każda złotówka mądrze przeznaczona na szkolenie "E-biznes do Kwadratu" (czy to wersja stacjonarna, czy on-line) wróci do Ciebie niedługo z całym stadem swoich koleżanek, te zaś przyciągną następne. A to dopiero początek imprezy!

Tak, wiem: na rynku jest sporo szkoleń dla e-sprzedawców, za które zapłacisz o połowę mniej. Zastanów się tylko, czy wolisz zaufać wiedzy przetłumaczonej z amerykańskich książek sprzed kilkunastu lat, czy konkretnym liczbom stojącym:

  • 21 lat w sprzedaży (w tym 12 w e-biznesie);
  • blisko 3000 godzin szkoleń i ponad 10.000 przeszkolonych e-sprzedawców,
  • 1300 audytów Allegro i e-sklepów,
  • 13 książek i 120 artykułów na koncie,
  • ponad 100 tysięcy Czytelników moich książek i kilkaset tysięcy Czytelników bloga, którym pomogły one wygenerować setki milionów złotych.

 

O prowadzącym

Trochę późno, ale… czas się przedstawić. Nazywam się Maciej Dutko. Mówią o mnie "dr House polskiego e-biznesu" (choć co bardziej zgryźliwi porównują mnie do Magdy Gessler albo Wojciecha Cejrowskiego;). Coś w tym jest, bo przez ostatnich kilkanaście lat przeprowadziłem ponad 1300 audytów ofert sprzedażowych, napisałem kilkanaście książek i sto kilkadziesiąt artykułów w prasie branżowej. Przeprowadziłem też ok. 3000 godzin szkoleń – wszędzie, gdzie tylko się da, "dokuczam" e-sprzedawcom, wytykam im błędy i… razem z nimi pracuję nad ich poprawą i zwiększeniem sprzedaży.

 

Serwis WhitePress.pl uznał mnie za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej, a Uczelnia Asbiro nagrodziła fajną statuetką – nagrodą von Misesa (taki wolnościowiec, wspierający rozwój wolnego rynku).

 

Co jeszcze? Encyklopedycznie rzecz biorąc:

Twórca i właściciel Grupy Dutkon.pl Ltd, w której skład wchodzą m.in.:

  • AkademiaInternetu.pl – blog ekspercki dla e-biznesu

· Audite.pl – audyty ofert sprzedażowych i stron WWW, konsultacje e-biznesowe

· Korekto.pl – usługi redakcji i korekty tekstów

· RepublikaWiedzy.pl – sklep internetowy z publikacjami nt. e-biznesu i internetu

· E-biznes2.pl – projekt szkoleniowy “E-biznes do Kwadratu”

Certyfikowany Wykładowca Allegro (z serwisem współpracuje od 2007 r.). W latach 2009-2012 współtworzył najważniejsze projekty edukacyjne grupy Allegro, m.in. „Edukacyjne Spotkania Allegro” (25 edycji), „Allegro dla Biznesu” (ponad 60 edycji), „Studenckie Spotkania z E-biznesem” i inne. Twórca autorskiego projektu szkoleniowego dla e-sprzedawców „E-biznes do Kwadratu” (17 edycji w latach 2013-2016).

Wykładowca w kilkunastu uczelniach w całej Polsce, w tym w 6 z 20 najlepszych uczelni biznesowych wg rankingu „Perspektyw” (wykłada głównie na studiach podyplomowych oraz MBA). Autor rozprawy doktorskiej nt. funkcjonalności typograficznej stron WWW (2008). Felietonista Onet.pl (do 2015) oraz Mensis.pl, gościnnie pisze również dla magazynu “Online Marketing Poland”. Karierę rozpoczynał w 2002 r. jako redaktor elektronicznych serwisów informacyjnych w TVP Wrocław.

 

ZAMÓW "E-BIZNES DO KWADRATU".
POPRAW SWOJE OFERTY I ZWIĘKSZ SPRZEDAŻ.
BEZ ZANIŻANIA CEN. BEZ PŁACENIA ZA MARKETING!

Wybrane bestsellery

O autorze kursu video

Maciej Dutko

Maciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.

 

Maciej Dutko - pozostałe produkty

Videopoint - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności