ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk - okładka książki

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk - okładka książki

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk - okładka audiobooka MP3

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Stron:
304
Druk:
oprawa miękka

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

  • Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
  • Na czym bazują techniki analizy danych
  • Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
  • Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
  • Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Adrian Andrzejczyk

Adrian Andrzejczyk - od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Zrealizował ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, posiadającym status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności