ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

CRM. Relacje z klientami

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Jill Dyche
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.3/6  Opinie: 9
Stron:
272
Druk:
oprawa miękka
Czytaj fragment

Książka (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-40%)
35,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Druk na żądanie

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników --
od menedżerów do użytkowników

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.

Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.

Wybrane bestsellery

Jill Dyche

Helion - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności