ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy

Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Tomasz Sędzimir - okladka książki

Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Tomasz Sędzimir - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
248
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka 42,88 zł najniższa cena z 30 dni

67,00 zł (-35%)
43,55 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(42,88 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 36,18 zł najniższa cena z 30 dni

67,00 zł (-45%)
36,84 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(36,18 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 26,80 zł najniższa cena z 30 dni

67,00 zł (-53%)
31,49 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(26,80 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Psychologia w służbie Twojego biznesu

Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.

Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Tomasz Sędzimir - doświadczony menedżer, HR Buisness Partner, dypl./cert. Coach IC i praktyk dialogu motywującego. Terapeuta (w trakcie specjalizacji). Studiował psychologię w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, dialog motywujący, administrację i coaching. Autor szkoleń rozwijających zasoby osobiste i kompetencje kadry pracowniczej. Na co dzień buduje i szkoli zespoły w różnych branżach. Napisał cztery książki: Psychologia współczesnego menedżera. Dlaczego oni mnie nie słuchają… (2019), Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje!... (2020), Psychologia w sprzedaży. Jak prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększyć szansę na zawarcie umowy (2022), Budowanie zaangażowania w zespołach (2023). Publikował artykuły w czasopismach As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Gazeta Ubezpieczeniowa. Współpracuje z portalami szkoleniowymi i instytucjami dla których przygotowuje kursy on-line i programy rozwoju kadr. W swojej pracy łączy najnowsze metody zarządzania z zaawansowanymi narzędziami pochodzącymi z kilku nurtów psychologicznych.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
43,55 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
36,84 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
31,49 zł
Dodaj do koszyka