1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników
- Autorzy:
- Ken Blanchard, Bob Nelson
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 224
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: 1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników
Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze
- Naucz się motywować ludzi i zespoły
- Rozwijaj kompetencje pracowników
- Jasno określaj cele i zadania
Największym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe -- są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani, osiągają imponujące wyniki. Pracownicy przychodzą do pracy z przyjemnością, ich morale jest silne, a wydajność wciąż rośnie. Odpowiednio zmotywowani ludzie wnoszą do działalności firmy swoje najlepsze idee i czują współodpowiedzialność za przedsiębiorstwo. Niestety -- brak umiejętności odpowiedniego motywowania podwładnych to jedna z najczęstszych pięt achillesowych współczesnych menedżerów.
Książka "1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników" to doskonały podręcznik, dzięki któremu ta sytuacja może się zmienić. Bob Nelson w swojej kolejnej publikacji przedstawia niezwykle przydatne informacje dotyczące technik motywowania pracowników i popiera je konkretnymi przykładami zaczerpniętymi z działalności znanych przedsiębiorstw. W książce znajdziesz setki pomysłów na wzbudzenie entuzjazmu pracowników i zwiększenie ich zaangażowania. Dowiesz się, jak motywować pracowników, zespoły i całe firmy, aby osiągnąć ich maksymalną wydajność.
- Przekazywanie władzy
- Pobudzanie kreatywności pracowników
- Wytyczanie ambitnych celów
- Umiejętne prowadzenie zebrań
- Tworzenie samorządnych zespołów
- Doskonalenie komunikacji wewnątrz firmy
- Budowanie programów rozwoju pracowników
- Oferowanie opcji zakupu akcji
"Ta wspaniała książka jest tajną bronią, z której może skorzystać każdy pracodawca, aby zwiększyć wydajność swojej firmy oraz swoich pracowników!"Scott DeGarmo
wydawca czasopisma Success Magazine
Wybrane bestsellery
-
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady ...
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważ...
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będ...
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%)
O autorze książki
Ken Blanchard, Bob NelsonDr Ken Blanchard jest jednym z najbardziej wnikliwych i wpływowych autorów w dzisiejszym świecie biznesu. Według "New York Timesa" to autor, którego książki sprzedają się najlepiej.
Prowadzi znaną firmę szkoleniową i konsultingową Ken Blanchard Companies. Z jego usług korzystają największe światowe koncerny, m.in.: Procter & Gamble, BMW, American Express, Johnson & Johnson, Toyota i wiele innych.
Miliony menedżerów w całych Stanach Zjednoczonych stosują jego metodę "zarządzania samym sobą w konkretnych sytuacjach".
Ken Blanchard, Bob Nelson - pozostałe książki
-
Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołe...
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Doskonała umiejętność motywowania pracowników, perfekcyjne techniki zarządzania działem, charyzma budząca powszechną zazdrość i nietuzinkowe umiejętności komunikacyjne - oto menedżer idealny. Wyobraź sobie teraz, że masz w zasięgu ręki cudowną pigułkę, za sprawą której tak skutecznie motywujesz s...
Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
To nie jest kolejny nudny poradnik na temat zarządzania. To wspaniale opowiedziana historia, którą będziesz czytać z zapartym tchem.
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą
(6.90 zł najniższa cena z 30 dni)12.00 zł
24.00 zł(-50%) -
Tradycyjny model zarządzania oparty na autorytarnej władzy kierowników jest już przestarzały i nieskuteczny. Dziś na całym świecie tworzy się środowiska pracy oparte na aktywnym uczestnictwie wszystkich pracowników w podejmowaniu działań i decyzji. Jak to się robi? Kluczem do sukcesu jest empow...
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i organizacjom odnos...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
34.32 zł
42.90 zł(-20%) -
Nowe wydanie światowego bestsellera! Ponad 22 miliony sprzedanych egzemplarzy! 35 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do wielkości, budując efektywne organizacje zmieniające życie wszystkich ...(59.63 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł(-20%)
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)27.45 zł
54.90 zł(-50%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%)
Ebooka "1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 1001 Ways to Energize Employees
- Tłumaczenie:
- Joanna Sugiero
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0099-X, 832460099X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-04-19
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3044
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Mała firma
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
- Przedmowa (3)
- Wstęp (7)
- Budowanie morale (11)
- Przekazywanie władzy, niezależność i samodzielność (26)
- Komunikacja bezpośrednia (41)
- Zabieganie o pomysły (54)
- Pobudzanie kreatywności (61)
- Szkolenia i rozwój (66)
- Interesująca i ambitna praca (76)
- Wyraźny cel i jasno zdefiniowane zadania (83)
- Duch współpracy (91)
- Owocne zebrania (100)
- Inicjatywa grupowa (105)
- Pomysły zespołów (110)
- Zespoły kreatywne (117)
- Samorządne zespoły pracowników (122)
- Regulaminy i procedury (135)
- Promowanie niezależności i samodzielności (140)
- Elastyczna firma (147)
- Komunikacja w firmie (153)
- Programy gromadzenia propozycji (174)
- Programy rozwoju pracowników (184)
- Atmosfera w pracy oraz dodatkowe świadczenia (193)
- Własność pracowników i opcje zakupu akcji (202)
- Zaangażowanie się w działalność społeczności (210)
- Skorowidz (215)
- O Bobie Nelsonie (223)
Część I: Motywowanie jednostek (9)
Część II: Motywowanie zespołów (81)
Część III: Motywowanie firm (133)
Oceny i opinie klientów: 1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników Ken Blanchard, Bob Nelson (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii