Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 312
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?
Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.
Dzięki tej książce:
- zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
- zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
- unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
- zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
- nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
O autorach książki
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.Dr Alexander Osterwalder jest autorem prowadzącym międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych, pełnym pasji przedsiębiorcą, wziętym mówcą i współzałożycielem specjalizującej się w tworzeniu narzędzi i treści do celów zarządzania strategicznego i wprowadzania innowacji firmy programistycznej Strategyzer. Dr Osterwalder stworzył Szablon Modelu Biznesowego, narzędzie z zakresu zarządzania strategicznego służące do projektowania, testowania, budowania i zarządzania modelami biznesowymi, z którego korzystają takie firmy jak Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO i 3M. Często przemawia na forach znanych organizacji i najbardziej prestiżowych uniwersytetów całego świata, którymi niewątpliwie są Stanford, Berkeley, MIT, IESE oraz IMD.
Dr Osterwalder udziela się na Twitterze jako @alexosterwalder.
Dr Yves Pigneur jest współautorem książki Tworzenie modeli biznesowych i wykładowcą w katedrze zarządzania i systemów informatycznych Uniwersytetu w Lozannie. Pełnił także funkcję profesora wizytującego w placówkach naukowych mieszczących się w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Singapurze. Yves jest znawcą tematyki modeli biznesowych i często opowiada o nich podczas prelekcji na wyższych uczelniach, w wielkich korporacjach, na imprezach branżowych dla przedsiębiorców i międzynarodowych konferencjach.
Greg Bernarda jest badaczem, twórcą i facylitatorem, który wspiera jednostki, zespoły i organizacje w obszarach strategii i innowacji. Greg współpracuje z inspirującymi liderami, przeprojektowując przyszłość w taki sposób, aby pracownicy, klienci i całe społeczności mogły ją uznać za własną. Jego projekty kojarzą się z takimi nazwami jak Colgate, Volkswagen, Harvard Business School czy Capgemini. Greg jest także wziętym mówcą, współtwórcą serii wydarzeń poświęconych zrównoważonemu rozwojowi zorganizowanych w Pekinie oraz doradcą w paryskiej firmie konsultingowej Utopies. Wcześniej przez osiem lat pracował pod egidą Światowego Forum Ekonomicznego nad tworzeniem inicjatyw służących do rozwiązywania problemów globalnych. Posiada dyplom MBA (Oxford Saïd) i jest certyfikowanym coachem firmy Strategyzer ds. modeli biznesowych.
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in. - pozostałe książki
-
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Spośród milionów śmiałych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujący sukces, sławę i wielkie pieniądze. Pozostałe odchodzą w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzędzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafności ...
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Tylko na tym kursie zdobędziesz umiejętności analizowania modeli biznesowych i myślenia przez ich pryzmat - umiejętności, które pozwolą Ci odzyskać kontrolę nad Twoim życiem. To prosta i skuteczna metoda kształtowania i rozwijania Twojej kariery zawodowej, dostosowana do realiów współczesnego ryn...(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%)
Ebooka "Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: kosmeland Mikołajczyk AlinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czytelna, pięknie ilustrowana książka o tworzeniu najlepszych ofert. Książka skupia się na najtrudniejszych, a jednocześnie najważniejszych aspektach każdego nowego pomysłu biznesowego. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto próbuje stworzyć nowy produkt lub usługę. Książka jest bardzo przydatna dla nowych przedsięwzięć, a także dla nowego podziału w istniejącej firmie.
-
Recenzja: monikajuniewicz.pl Juniewicz MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tworzenie najlepszych ofert dla klientów nie należy do najprostszych zadań. Nie wystarczy mieć pomysł na produkt, bo trzeba jeszcze idealnie trafić w potrzeby danego klienta. Historia biznesu zna wiele przypadków, gdy produkt uważany za firmę za genialny, okazywał się niewypałem, bo zupełnie nie wpisywał się w oczekiwania klientów. Przy tworzeniu dobrej oferty warto więc skorzystać ze sprawdzonych narzędzi. Jedno z takich narzędzi znajdziesz w książce „Tworzenie najlepszych ofert”. Jest to kontynuacja bestsellera „Tworzenie modeli biznesowych”. Książka „Tworzenie najlepszych ofert” dotyczy najważniejszej części Twojego rozwiązania, czyli propozycji wartości. Propozycja wartości określa korzyści, jakich klient może oczekiwać od Twojego produktu. Sednem tego, co autorzy nazywają szablonem propozycji wartości, jest trzyetapowy proces opisany szczegółowo krok po kroku w książce. Cały proces sprowadza się do dobrego zrozumienia, czego chcą Twoi klienci. Chodzi o zaoferowanie im tego, czego chcą najbardziej, za co również są gotowi zapłacić i co różni się od tego, co oferuje konkurencja. Narzędzia przedstawione w tej książce można zastosować zarówno w przypadku start-upów, jak i organizacji o ugruntowanej pozycji. Praktyczne ćwiczenia, ilustracje procesów i propozycje warsztatów pomogą Ci od razu zastosować narzędzia z książki w codziennej pracy. Ta książka pomoże Ci stworzyć wartościowe oferty oraz uniknąć marnowania czasu na nieskuteczne pomysły. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego, kto próbuje stworzyć nowy produkt lub usługę, które klienci pragną i pokochają.
-
Recenzja: Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk AngelikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom. Przedstawienie oferty klientowi jest bardzo ważne, dlatego powinna być ona przygotowana profesjonalnie pod względem merytorycznym i zrozumiałym dla klienta. Dzięki tej książce dowiesz się jak taka oferta powinna wyglądać, co powinna zawierać i jak przygotować się do niej. Książka rozłożona jest na tematyczne rozdziały, zawiera wskazówki, porady i przykłady. Napisana prostym i zrozumiałym językiem. A dzięki zawartym w niej ilustracjom łatwiej jest przyswoić sobie materiał w niej zawarty. Książka z pewnością warta polecenia.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
- Tłumaczenie:
- Leszek Sielicki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8525-2, 9788328385252
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-03-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8526-9, 9788328385269
- Data wydania ebooka:
- 2022-03-22 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 240x190
- Numer z katalogu:
- 158146
- Rozmiar pliku Pdf:
- 40.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Zarządzanie
Zarządzanie projektami
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- 1.1. Profil klienta (10)
- 1.2. Mapa wartości (26)
- 1.3. Dopasowanie (40)
- 2.1. Możliwości związane z prototypowaniem (74)
- 2.2. Punkty wyjścia (86)
- 2.3. Zrozumienie klientów (104)
- 2.4. Dokonywanie wyborów (120)
- 2.5. Poszukiwania odpowiedniego modelu biznesowego (142)
- 2.6. Tworzenie projektów w istniejących organizacjach (158)
- 3.1. Co należy testować (188)
- 3.2. Testowanie krok po kroku (196)
- 3.3. Biblioteka eksperymentów (214)
- 3.4. Łączenie elementów w całość (238)
- Koordynuj ustawienia (260)
- Mierz i monitoruj (262)
- Nieprzerwanie wprowadzaj ulepszenia (264)
- Bezustannie aktualizuj swoje działania (266)
- Taobao: nowe spojrzenie na (e-)handel (268)
- Wnioski (272)
- Słowniczek (276)
- Zespół redakcyjny (278)
- Czytelnicy-recenzenci (279)
- Biogramy (280)
1. Szablon
2. Projekt
3. Testowanie
4. Ewolucja
Oceny i opinie klientów: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in. (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)