Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
- Autor:
- Pola Sobczyk
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
Lubisz ludzi, a najbardziej zdalnie?
Praca zdalna to przyszłość wielu z nas. Przyszłość - albo już teraźniejszość, co unaoczniła pandemia koronawirusa. Zamknięci we własnych czterech ścianach, w home office, uświadomiliśmy sobie, jak dużo zadań możemy sprawnie realizować bez wstawania z łóżka. Podpięci do internetu, z laptopem na kolanach. Co ważne, nie tylko my, pracownicy, staliśmy się świadomi faktu, że wiele zadań nie wymaga fizycznej obecności w biurze. Zdali sobie z tego sprawę także nasi pracodawcy, którzy prawdopodobnie coraz chętniej będą pozwalać nam na pracę w domu.
Kto wie, czy nie pójdą dalej i zamiast zatrudniać kolejną osobę do firmy, nie zechcą powierzyć nadmiarowych zadań wirtualnym asystentkom?
Wirtualna asystentka to osoba będąca odrębnym podmiotem gospodarczym, świadcząca firmom zewnętrznym konkretne usługi biurowe. W zależności od własnych preferencji i umiejętności może na przykład zajmować się organizowaniem pracy biura zleceniodawcy, prowadzić na jego rzecz działania marketingowe, przeprowadzać rekrutacje albo organizować eventy. Albo robić coś innego - dokładnie to, co Ty lubisz i potrafisz. Wirtualna asystentka pracuje dla wielu zleceniodawców, pozostaje więc niezależna. Sama decyduje, jaki zakres pracy będzie wykonywać, w jakich godzinach i gdzie - w domu, w kawiarni, na plaży na Hawajach... Byle z dostępem do internetu!
Brzmi kusząco? Zacznij więc czytać i dowiedz się, co trzeba zrobić, by zostać wirtualną asystentką!
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, co prowadzi do unieszczęśliwiającego perfekcjonizmu. Poznasz jego mechanizmy i rozprawisz się z licznymi mitami dotyczącymi dążenia do ideału i doskonałości. Dowiesz się także, jak rozróżnić niezdrowy perfekcjonizm od ważnego celu, jakim jest samodoskonalenie. Ten z...
Radość z niedoskonałości. 18 prostych kroków do pokonania perfekcjonizmu Radość z niedoskonałości. 18 prostych kroków do pokonania perfekcjonizmu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
Pola SobczykPola Sobczyk - założycielka firmy BrandAssist Academy, promotorka zdalnego modelu pracy, rozwoju osobistego oraz medytacji chrześcijańskiej. Jako pierwsza w Polsce rozpoczęła szkolenia przygotowujące do pracy w roli wirtualnej asystentki. Autorka licznych kursów online. Więcej na polasobczyk.pl.
Ebooka "Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: http://detalistka.pl Ewa KrzempekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pola Sobczyk, właścicielka agencji wirtualnych asystentek BrandAssist oraz siostrzanej firmy szkoleniowej BrandAssist Academy, dzieli się swoim know-how. Mówi o zaletach i wadach zawodu wirtualnej asystentki, blaskach i cieniach pracy zdalnej oraz możliwościach, jakie daje. Edukuje w każdej kwestii związanej z rozkręceniem własnego biznesu i świadczenia usług jako WA. “Wirtualna asystentka od A do Z” to wyczerpujące kompendium. Jeśli myślisz o takiej formie działalności, w tym poradniku znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania, nawet na te, które jeszcze się nie narodziły w Twojej głowie. ............... Pełna recenzja na blogu.
-
Recenzja: k.tomzynska Tomżyńska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak dobrze wiecie świat biznesu online nie jest mi obcy. Od zawsze się tym interesowałam, ponieważ uważam że to przyszłość. Nawet zwykłe firmy, aby się rozwijać muszą zaistnieć w sieci. Aby wyjść na przeciwko oczekiwaniom konsumentom powstał nowy zawód zwany Wirtualnym Asystentem. Wirtualni Asystenci zajmą się tak naprawdę tym samym co zwykli asystenci - zajmują się obsługą klienta i administracyjną. Jednak tym, co wyróżnia sposób pracy Wirtualnego Asystenta to zdalny model wykonywania obowiązków. Wirtualny Asystent kontaktuje się z klientem online, a także online wykonuje dla niego konkretne zlecenia. Aby lepiej zrozumieć co dokładnie wykonuje taki asystent oraz jakimi narzędziami się posługuje warto sięgnąć po książkę Poli Sobczyk „Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes”. Autorka na podstawie własnego doświadczenia opowiada nam o tym modelu pracy. Książka podziela jest na rozdziały, gdzie każdy z nich porusza ważną kwestię dla osoby zastanawiającej się czy praca jako Wirtualny Asystent jest dla niego. Na samym początku znajdziemy także serię pytań i ćwiczeń, które mają nam pomóc w przekalkulowaniu wszystkich ZA i PRZECIW przemawiającymi za taką pracą. Pani Pola w przestępny, ale i przede wszystkim zrozumiały sposób opisuje pracę Wirtualnego Asystenta, udziela wielu cennych wskazówek (nie tylko dotyczących pracy, ale i życia, np. jak uniknąć wypalenia zawodowego czy życiowego), a także prezentuje niezbędne narzędzia, które należy poznać. Tak naprawdę ta książka to vademecum wiedzy o pracy Wirtualnego Asystenta. Dlatego jeżeli zastanawiasz się czy ta praca jest dla Ciebie, nie wiesz jak się zabrać za otwarcie działalności w tym kierunku, jak zdobywać klientów i jak to wszystko po prostu „ogarnąć” - koniecznie sięgnij po „Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes”.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7137-8, 9788328371378
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-05-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7762-2, 9788328377622
- Data wydania ebooka:
- 2020-11-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 116854
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Wstęp
- Kto to ta Pola i czemu wyskakuje z lodówki?
- Wirtualna asystentka krok po kroku. Droga, która Cię czeka
- KROK 1: Poznanie siebie i swoich umiejętności
- KROK 2: Analiza rynku oraz analiza SWOT marki
- KROK 3: Odpowiedz sobie: Czego potrzebują potencjalni klienci?
- KROK 4: Ile chcę zarabiać? Jakie mam wydatki prywatne?
- KROK 5: Jaki jest Twój obecny stan finansowy?
- KROK 6: Szablon oferty, listy zadań i umowy o współpracę
- KROK 7: Personal branding
- KROK 8: Nazwa, logo, identyfikacja wizualna
- KROK 9: Opowiadaj o sobie wszędzie
- KROK 10: Odpowiedz sobie na pytanie: Jaki jest Twój idealny klient?
- KROK 11: Darmowy produkt zbieraj potencjalne leady!
- KROK 12: Ciągłe sprawdzanie tego, co już się zrobiło
- KROK 13: PR i marka osobista
- O pracy zdalnej słów kilka
- Dlaczego chcesz pracować zdalnie?
- Motywacja nr 1: Mama pracująca w domu
- Motywacja nr 2: Praca i podróżowanie
- Motywacja nr 3: Praca bez szefa i tych wstrętnych klientów
- Motywacja nr 4: Zawsze chciałaś lub chciałeś pracować na swoim
- Dlaczego chcesz pracować zdalnie?
- Cechy wirtualnej asystentki
- Co może robić wirtualna asystentka?
- Co może robić wirtualna asystentka?
- Etapy rozwoju WA, negocjacje i asertywność
- Jak być asertywnym i pielęgnować umiejętności negocjacyjne?
- Personal branding dla wirtualnej asystentki
- Jak poprawić to, co mówią o Tobie w internecie?
- Social media wirtualnej asystentki
- Wirtualna asystentka i jej osobiste social media
- O byciu ekspertem
- Co jeszcze może wpływać na to, jak postrzegają Cię inni, a z czego możesz nie zdawać sobie sprawy?
- Kilka słów o ocieplaniu wizerunku
- Pokazuj się, uśmiechaj się.
- Zapomnij o szybkich efektach
- Doradzaj, ile wlezie
- Autentyczność
- Reklamuj się, jakbyś się nie reklamowała
- Monitoruj siebie
- Strona WWW dla wirtualnej asystentki
- Jakie popełniliśmy błędy, tworząc stronę WWW dla BrandAssist, i jakie są z tego wnioski dla Ciebie
- Błąd pierwszy: Brak contentu przed powstaniem strony
- Błąd drugi: Wix, srix i inne drag & drop strony
- Błąd trzeci: Brak specjalizacji czy wyróżniającej się oferty na stronie
- Błąd czwarty: Perfekcjonizm lub obojętność
- Jakie popełniliśmy błędy, tworząc stronę WWW dla BrandAssist, i jakie są z tego wnioski dla Ciebie
- Cel Twojej strony to
- Specyfika i funkcjonalności strony wirtualnej asystentki. Co powinno znaleźć się na Twojej stronie WWW?
- Strona główna
- O mnie
- Oferta
- Cennik
- Kontakt
- Rekomendacje
- Jak chcesz się nazywać?
- Co umiem robić najlepiej? Czym się interesuję? Co dotychczas robiłam?
- Z jakim kolorem i fontem się identyfikujesz?
- Garść rad odnośnie do strony WWW wirtualnej asystentki
- Upewnij się kilka razy, czy Twoja strona jest mobile friendly
- Błędy językowe na stronie
- Nawigacja na stronie
- Wtyczki SM
- Zbyt duże zdjęcia na stronie albo, co gorsza, zdjęcia nielegalne
- Wygląd strony w social media
- Otwieraj w nowych oknach
- Pierwsze kroki w działalności gospodarczej
- Czy własna działalność gospodarcza to konieczność?
- Strona WWW i inne działania sprzedażowe oraz promocyjne dla Twojej marki
- Istotną kwestią będzie poduszka finansowa
- Rzucanie pracy na etacie od razu, kiedy podejmiesz decyzję o pracy jako wirtualna asystentka, może Cię sporo kosztować
- Podwykonawcą innej WA być
- Nieoczywiste umiejętności
- Multitasking, motywacja i zarządzanie czasem
- Podstawy wiedzy o copywritingu
- Netykieta
- Zasada nr 1: Tytuł maila
- Zasada nr 2. Przywitanie
- Zasada nr 3. Hierarchia
- Zasada nr 4. Kolokwializmy
- Zasada nr 5. Buźki i inne emotikony
- Zasada nr 6. Załączniki
- Zasada nr 7. Wiadomości grupowe
- Networking
- Mastermind wirtualnej asystentki
- Meetnaping krótko o spotkaniach
- Grupy docelowe, dochodowe i trochę o social mediach z tej perspektywy
- Grupa docelowa a błędy w social mediach
- Różnica między B2B i B2C
- 22 prawa marketingu
- Wypalenie zawodowe i życiowe wirtualnej asystentki
- O przyczynach ciąg dalszy
- Dlaczego WA musi uważać bardziej niż inni?
- Moje sposoby na wypalenie
- Planuj
- Dbaj o kondycję fizyczną
- Regularnie się badaj
- Pij dużo wody
- Nie bierz na siebie zbyt dużo
- Uważaj na to, co obiecujesz sama sobie
- Przypomnij sobie, dlaczego zaczęłaś
- Afirmacja
- Zainwestuj w miejsce pracy
- Celebruj zwycięstwa
- Trzymaj się porannej rutyny
- Wybierz konkretne miejsce do pracy
- Wirtualna asystentka i urlopy
- Ile zarabia wirtualna asystentka?
- Wycena usług
- Podwyższanie cen
- Finansowe porady dla wirtualnej asystentki
- Przestałam zapamiętywać wydatki
- Wydaję mniej niż zarabiam
- Nadwyżki hajsu
- Przestałam kupować usługi i produkty, do których nie jestem przekonana lub których do końca nie rozumiem.
- Określiłam mój cel finansowy, dzięki któremu będę zadowolona z pracy.
- Płacę gotówką
- Compounding
- Gdzie zdobywać klientów
- Brand24
- Oferia
- Wirtualne Media
- Grapevine Jobs
- Gumtree
- Pracuj.pl
- Product Vision
- Eventy.pl
- Useme
- Freelanceria
- Favore.pl
- Job Square
- Useme.eu i Homejob.pl
- Oferteo
- Krop.com
- Globtra
- Upwork
- PeoplePerHour
- Freelancer
- PRoto.pl
- Smartmockups.com
- Żelazne zasady sprzedaży usług WA
- Zasada 1. Zaskocz klienta
- Zasada 2. Zasada utraty trzech klientów
- Zasada 3. Szanuj wszystkich, każdy może być Twoim klientem
- Zasada 4. Im szybsza odpowiedź, tym lepiej dla Ciebie
- Zasada 5. Media społecznościowe
- Zasada 6. Znajdź swoją niszę w social mediach
- Zasada 7. Opanuj prezentację swoich usług na mailu i w życiu
- Zasada 8. Poczucie humoru
- Zasada 9. Pracuj na swoich szablonach
- Zasada 10. Nie obniżaj cen swoich usług
- Zasada 11. Podsumowanie rozmowy telefonicznej
- Zasada 12. Prezenty i niespodzianki
- Zasada 13. Procesy w sprzedaży
- Zasada 14. Daj się sprzedać i pozwól się ze sobą skontaktować
- Zasada 15. Sprzedaż aktywna lub cross-selling
- Obsługa klienta i sprzedaż dobre praktyki
- Umiejętność zadawania pytań kluczem do dobrej współpracy
- Brief, czyli co?
- Co powinien zawierać dobry brief?
- Umowa o współpracę
- Co po sprzedaży usług?
- O klientach wirtualnych asystentek i ich humorach
- Ekspert
- Biała flaga
- Narzekacz
- Pozytywna pozytywka
- O klientach wirtualnych asystentek i ich humorach
- Zarządzanie zmianą, którą jesteś
- Gdy przychodzisz z zewnątrz
- Jaki jesteś, kliencie?
- Klient nieświadomy nic na siłę, może kiedyś wrócić, gdy dojrzeje
- Klient świadomy warto pytać i konsultować
- Klient zawiedziony ALE chce mieć dobrze zrobione, nie oszczędza
- Klient obecny może być traktowany wyjątkowo
- Klient wracający potraktuj jak każdego nowego i obecnego klienta
- Klient niezadowolony
- Relacja WA i klient case
- Narzędziownia
- Zakończenie
- Podziękowania
Onepress - inne książki
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes Pola Sobczyk (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii