Biblia content marketingu
- Autor:
- Dariusz Puzyrkiewicz
- Bestseller#29
- Promocja Przejdź
- Bestseller#29
- Promocja Przejdź
- Bestseller#29
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 6
- Stron:
- 216
- Czas nagrania:
- 6 godz. 24 min.
- Czyta:
- Dariusz Puzyrkiewicz
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Biblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości, siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu, którzy dzięki ciężkiej pracy dostali się na szczyty. Znajdziesz tu zapis szczerych rozmów z wieloma niezwykłymi osobam...
Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%)
O autorze książki
Dariusz PuzyrkiewiczDariusz Puzyrkiewicz - copywriter, twórca tekstów sprzedażowych, autor bestsellerowych książek
Jest copywriterem. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Dariusz Puzyrkiewicz szkolił pracowników takich firm jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa, pisać skuteczne i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera "Biblia copywritingu" oraz "Biblia content marketingu" . Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.
Dariusz Puzyrkiewicz - wojownik słów, kreator treści perswazyjnych
Zadaniem tekstu jest sprzedać i Dariusz Puzyrkiewicz wie jak to zrobić. Autor kieruje swoje książki do prowadzących profile marek, konstruujących hasła reklamowe, piszących scenariusze, zajmujących się tworzeniem tekstów sprzedażowych i tych nazywających siebie copywriterami. Autor pokazuje jak pisać teksty perswazyjne i odkrywa przed czytelnikiem interesującą stronę copywritingu.
Dariusz Puzyrkiewicz - pozostałe książki
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta ksi...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(103.09 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%)
Ebooka "Biblia content marketingu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Biblia content marketingu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Biblia content marketingu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Biblia content marketingu (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Sfera Copywritera Bajczyk DorotaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Chcąc opowiedzieć Ci, czym jest ta książka i jakie zagadnienia content marketingu porusza, bym musiała ją... przepisać. Mało tam lania wody, a dużo konkretów, co przekłada się na to, że książka jest niezwykle wartościowa. Nie wyjaśnia po raz sześćdziesiąty czym jest content marketing, ale pokazuje jak w praktyce go prowadzić. Jak go realizować. Wyjaśnia ona na jakich zasadach psychologicznych bazuje content marketing i jak z tej wiedzy zrobić wartościowy użytek. Jak wspomniałam, daje wskazówki, jak to robić, gdy chcemy pozycjonować produkty oferowane klientom. Jak zaplanować aktywności marketingowe, kampanie promocyjne i jak podchodzić do swojego kalendarza sprzedażowego. Pomaga ułożyć i znacznie efektywniej zaplanować swoją pracę dzięki piramidzie produktywności, a to z kolei wprowadza czytelnika do tematu celów, wartości wyzwanych przez odbiorców i emocji, które mogą napędzać ich działania. Porusza wiele spraw praktycznych, które opierają się na zasadach psychologicznych. Pokazuje, jaka droga prowadzi do treści, które mogą przynosić oczekiwane profity. Kończąc... Odrzuca marketing, który ma charakter doraźny. To wspólne poszukiwanie pomysłu na to, jak dotrzeć do prawdy o odbiorcach i tak poprowadzić przygotowane działania, by tę prawdę poruszyć. Zwraca uwagę na to, pod jakim kątem planujemy publikacje i jak działania celowe mogą oszczędzić Twój czas pracy. Wreszcie odpowiada na pytania o motywacje klientów, które powodują, że po skorzystaniu z Twojej oferty, przechodzą do następnej potrzeby, którą Ty możesz im zaspokoić. Przyznam się od razu :) Przeczytałam biblię dwa razy! Zrobiłam notatki na pół zeszytu i z pewnością przeczytam książkę jeszcze nie raz. Pokazuje ona, ja pomaga prowadzenie social mediów, jak wybrać temat wpisu i jakie rodzaje działań podejmować, by faktycznie doprowadzić do zamknięcia sprzedaży. Choć tytuł "Biblia content marketingu" jest dość ambitny, żeby nie powiedzieć bezczelny ;) to nie jest to w portfolio Dariusza pierwsza biblia. Na koncie ma jeszcze jedną, wcześniejszą. To biblia copywritingu. Obie są świetnym zestawem dla osób, które postanowiły poprawić swoją komunikację z odbiorcami. Zasady sugerowane przez Darka zamieniają czytelników w klientów i nie jest Ci do tego potrzebny umysł humanistyczny.
-
Recenzja: ps.Karolina Gierdziejewska KarolinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Biblia Content Marketingu skierowana jest do osób początkujących, takich jak ja. Autor w przystępny sposób pomaga zrozumieć prawa rządzące marketingiem i to, jak działa nasza psychika, a to z kolei pomaga tworzyć treści, które angażują oraz zamieniają czytelników w kupujących. Książka nie jest gotową receptą na porywający post. Co prawda niemal w każdym rozdziale znajdziemy przykładowe teksty, ale nie ma tu schematu, do którego wystarczy podstawić kilka swoich zdań. Mimo, że książka nie jest gruba to naszpikowana konkretem, zmusza do przemyśleń i wyciągania wniosków. Prowadzi za rękę, począwszy od tego jak znaleźć pomysł na temat wpisu po stworzenie angażującego tekstu. Ponieważ mój umysł humanistyczny nie jest, z pewnością przeczytam książkę, jeszcze i jeszcze raz.
-
Recenzja: Beata Michalska Blog Michalska BeataRecenzja dotyczy produktu: ebookCzy recenzja była pomocna:
Sięgnęłam po tę książkę ze sceptycyzmem i z ciekawości: co też można jeszcze napisać o copywritingu?. I po pierwszym czytaniu (a w trakcie drugiego :), książka jest dla mnie tak pozytywnym zaskoczeniem, że oceniam ją 10/10. Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób, które poprzez treści marketingowe chcą sprzedawać w internecie. Czyli prawdopodobnie dla ciebie. A, na pewno, dla mnie, bo dawno tak dobrej książki w tym temacie nie widziałam. Po pierwsze jest mocno osadzona w polskich realiach, po drugie jest bardzo praktyczna. Autor jest aktywnym sprzedawcą, sam utrzymuje się ze sprzedaży swoich kursów i konsultacji i w książce dzieli się swoimi sprawdzonymi dochodowymi metodami. W Biblii Content Marketingu opisuje kolejne zagadnienia i każde kończy konkretnym ćwiczeniem, które możesz od razu wykorzystać do swojego procesu sprzedaży. Jako główne medium sprzedażowe Autor używa newslettera, dodatkowo również innych kanałów w sieciach społecznościowych. Czytelnika zachęca, aby ten wybrał swoje główne medium sprzedażowe i zintegrował wszystkie komunikaty we wszystkich kanałach z ustalonym procesem sprzedaży. Takie podejście wydaje mi się niezwykle spójne i skuteczne. Autor przemawia bardzo sugestywnie i można wprost inspirować się podawanymi przykładami. Tytuły głównych części są dosyć enigmatyczne, lepiej oceniać zawartość po śródtytułach. I tak omawiana jest: synergia treści, kalendarz sprzedaży, główne medium sprzedażowe, struktura wzorca treści, gdy trudno zacząć, gdy trudno skończyć. Autor w Biblii .. mówi: „Czy wiesz, dlaczego mówi się, że nikt nie czyta długich tekstów? Bo to prawda. Jednak wyciąganie na tej podstawie wniosku, że z tego powodu powinniśmy tworzyć tylko krótkie teksty — jest już poważnym błędem. Gdyby to była prawda, nikt nie czytałby książek, tylko ich krótkie streszczenia. Problemem nie jest długość, tylko motywacja do tego, by poświęcić czas na czytanie. Gdy trafimy na treść, która porusza ważny dla nas problem, istnieje spora szansa na to, że zapoznamy się z całością.” I dokładnie tak stało się w moim przypadku. Jestem doświadczona w sprzedaży w realnym świecie, natomiast w świecie online jestem początkująca. Bez wątpienia ta książka zmieniła moje rozumienie procesu komunikowania się z moimi odbiorcami w internecie. Dlatego po tym, gdy najpierw przeczytałam „tylko czytając” (jeszcze nie byłam pewna czy ufać Autorowi i poświęcać czas na wykonywanie proponowanych ćwiczeń), teraz, czytając drugi raz, zaczęłam układać swoje własne komunikaty i bardzo jestem ciekawa ich skuteczności. Po przeczytaniu stwierdzam, że Biblia Content Marketingu, to książka, która będzie interesująca zarówno dla osób, które są na początku swojej drogi pisania contentu marketingowego, jak i dla tych, którzy są już copywriterami i chcą podnieść swoją efektywność i opłacalność przyjmowanych zleceń. Oddając głos Autorowi: „Czasem wydaje się, że rzeczywistość rzuca nam kłody pod nogi. Może tak jest. Ale copywriter jest osobą o elastycznym umyśle i potrafi te kłody wykorzystać do swoich celów.” Aby jeszcze lepiej zaprezentować tę książkę przytaczam kilka dodatkowych cytatów. „Pamiętaj, że moda przemija, trendy przychodzą i odchodzą, ale na końcu zawsze jest człowiek. To on jest odbiorcą Twoich treści, nie serwisy. One ją tylko przekazują. To oznacza, że istnieje wiele dróg do Twojego klienta. Na nim się skup, szukając najlepszych pośredników.” „Content marketing to nie przekazywanie informacji — od tego jest prasa i serwisy informacyjne. Content marketing jest po to, by prowadzić klientów do wygranej, najlepiej jak największej.” „Słowa to krople wywołujące fale! Gdy na przykład słyszysz słowo „matka”, może ono wywołać wspomnienia domu, obiadu, wspólnych chwil i w efekcie ogarnie Cię fala ciepłych odczuć.” Podsumowując: Pan Dariusz Puzyrkiewicz, pisząc Biblię Content Marketingu wykonał świetną pracę jako autor i szkoleniowiec. Gorąco polecam.
-
Recenzja: Niedoskonała Mama Kozłowska SandraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kocham copywriting i prowadzenie social mediów. W związku z tym stwierdziłam, że dalej będę zdobywała wiedzę i się szkoliła. I tak trafiłam na Biblię content marketingu, którą przeczytałam w jeden dzień. Co wyróżnia książkę? Przede wszystkim to, że nie znajdziemy tu gotowych przykładów ani recepty na stworzenie contentu. Nie zrobi tego za nas. Autor zmusza nas do zastanowienia się nad tym, jaki mamy cel, co chcemy osiągnąć naszymi publikacjami. To moim zdaniem genialna sprawa, ponieważ zmusza nas do myślenia i wyciągania wniosków. Bardzo mi się podoba, że autor nie tylko tłumaczy, czym jest content marketing, ale również wyjaśnia, na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Co mi dała książka? Przede wszystkim nowe spojrzenie na tworzenie contentu i zmotywowała do zastanowienia się nad moimi celami.
-
Recenzja: marketing_na_dloni Janiak WeronikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeżeli miałabym polecić najlepsza książkę związana ze sprzedażą i z kontentem dla początkujących lub średniozaawansowanych sprzedających, to zdecydowanie poleciłabym "Biblię content marketingu". Czuć lekkie pióro i charyzmę autora. Gdy czytałam tę książkę, nie patrzyłam na zegarek. Czas płynął bardzo szybko. Autor tłumaczy dlaczego warto, a nawet dlaczego musimy stawiać na relację z klientem podczas sprzedaży, aby osiągnąć prawdziwy sukces. Dostaniesz wiele przykładów i ćwiczeń od autora. Co jeszcze fajnego ma książka? Duża czcionka i dobre formatowanie tekstu, dzięki czemu jeszcze wygodniej się ją czyta. Dla mnie to wielki plus!
-
Recenzja: @sabina.pisarek Klecha MałgorzataRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tytuł: BIBLIA CONTENT MARKETINGU Autor: Dariusz Puzyrkiewicz Wydawnictwo: Onepress Pochłonęłam tę książkę w jeden dzień i jestem nią zachwycona! „Jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie” - czytamy na okładce. Chyba każdy z nas chciałby móc w pełni wykorzystywać możliwości własnej firmy i osiągać wysokie zyski ze sprzedaży określonych towarów lub usług. Dobrze prosperująca firma, to marzenie każdego człowieka, który zdecydował się wejść na ścieżkę założenia własnej działalności gospodarczej. Dobre chęci to jednak zdecydowanie za mało, by rozwinąć biznes, który będzie nie tylko czasochłonny ale i dochodowy. Ale czy są na to sposoby? Najlepszym rozwiązaniem, które przybliża przyszłego przedsiębiorcę do tego celu, jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej jeszcze przed założeniem działalności. W przypadku firm działających na rynku od wielu lat może to być nieco bardziej skomplikowane, ale również możliwe. Nigdy nie jest za późno na zmiany przybliżające człowieka do osiągnięcia sukcesu. Nie prowadzę własnej działalności, jednak mam to w planach. Brak doświadczenia w tym zakresie pozwolił mi spojrzeć na tę książkę z perspektywy laika i ocenić, czy zawarte w niej treści są zrozumiałe dla każdego kto chciałby po nią sięgnąć. Z czym kojarzy wam się słowo „Biblia”? Bo mnie z mocno wartościowym przekazem zawierającym niepodważalne zasady, którymi należy się w życiu kierować. Kojarzy mi się z książką, która czegoś uczy i stanowi coś w rodzaju drogowskazu. Przywodzi również na myśl skojarzenie „nauczania przez przypowieści” i tak właśnie jest w przypadku tej książki. Ten niepozorny poradnik przeprowadza czytelnika w bardzo przystępny sposób przez to, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych się opiera. To skondensowana wiedza m.in. o tym jak w przemyślany sposób stworzyć sobie Piramidę Produktywności, dzięki której będziemy pracowali efektywniej nie tracąc czasu na poszczególnych etapach pracy. Ta książka sprawia, że dostrzegamy jak ważne jest strategiczne podejście do tematów marketingowych. Napisana jest bardzo prostym językiem, obrazowym i pełnym przykładów, dzięki czemu gwarantuję, że czytanie jej nie będzie dla was udręką, a czystą przyjemnością! To nie jest tekst naszpikowany trudnym słownictwem zarezerwowanym tylko dla osób zawodowo zajmujących się marketingiem. To książka dla prostego człowieka, umożliwiająca łatwe przyswojenie tematu. W końcu to na konkretnych przykładach najłatwiej jest zrozumieć zgłębiany temat - zupełnie tak, jak w przypadku „przypowieści”. Ogromnie polecam Wam tę książkę. Mnie wiele rozjaśniła w głowie, otworzyła oczy na mechanizmy kierujące procesem tworzenia i sprzedaży. Pokazała, jak w prosty sposób można przekonać klienta, że wady produktu stanowią tak naprawdę jego zaletę. Brzmi jak manipulacja? Sama tak myślałam, ale nic z tych rzeczy! Przekonajcie się sami sięgając po „BIBLIĘ content marketingu”.
-
Recenzja: otwarte_ksiegi Żukowska ZuzannaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Biblia content marketingu” to niepozorna książka, która zawiera w sobie ogrom przydatnej wiedzy. Rozdziały są szczegółowe i napisane przystępnym językiem. Odbiorca ma niepowtarzalną okazję dowiedzieć się więcej o marketingu i wykorzystać nowe informacje w praktyczny sposób. Autor dzięki swoim objaśnieniom, pomaga lepiej zrozumieć prawa rządzące marketingiem i jak działać, by nasze kolejne kroki były owocne. Content marketing może przynieść dla marki bądź firmy znaczne korzyści, jednak trzeba umiejętnie go wykorzystywać. Polecam „Biblię content marketingu” dla osób pracujących w marketingu bądź właścicieli własnych biznesów i marek osobistych. Książka w kompleksowy sposób przedstawia kluczowe zagadnienia dotyczące tworzenia treści, pozycjonowania produktów i usług oraz opisuje zasady psychologiczne panujące w content marketingu. Jeśli chcecie w pełni wykorzystać potencjał powyższej strategii, to lektura jest warta waszej uwagi. Link do recenzji na instagramie
-
Recenzja: Inspiracyjnym_krokiem_pod_prad Ciepielak-Kantorowicz KlaudiaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzień dobry, Najmilsi 💙🐝 wychodzę z założenia, że poniedziałek jest dobrym dniem, aby zacząć działać, przekuć plany w działanie, wziąć sprawy w swoje ręce i podjąć próbę wdrożenia nowych nawyków, które mają sprawić, że będę szczęśliwsza. W moim schemacie satysfakcja i radość z pracy = spełnienie zawodowe. Teraz Twoja kolej. Odpowiedz sobie na pytanie: „Chcesz coś zmienić w swoim życiu, aby podnieść jego jakość?". Jeżeli odpowiedź brzmi twierdząco, to zapraszam Cię do lektury RECENZJI książki, która miała premierę 02.02.2023 roku. Śmiem twierdzić, że po lekturze może rozpoczniesz nową życiową przygodę, która odmieni Twoją codzienność. W końcu przełamiesz swoje obawy i lęki, (które notabene są racjonalne) i zaczniesz przekładać pasję na zarobki. Tytuł: „Biblia content marketingu" Autor: @darekpuzyrkiewicz Wydawnictwo: @wydawnictwohelion Moja ocena: 9/10 Biblia zazwyczaj kojarzy się z opasłym tomiskiem, które - przynajmniej w założeniu - ma zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. „Biblię content marketingu", którą Ci dziś przedstawiam nie możemy określić mianem opasłej, aczkolwiek mogę Cię zapewnić, że zawiera ona podstawowe, najważniejsze i sprawdzone informacje związane z tworzeniem treści marketingowych i internetowych. Podobnie jak Autor, ja również uważam, że Biblia jest księgą dla wierzących, więc to Ty zdecydujesz, czy po nią sięgniesz. Chciałabym jednak podkreślić, że ta propozycja jest kierowana przede wszystkim do osób, które zaczynają swoją przygodę z content marketingiem i dopiero będą wdrażać poznane triki i wskazówki. Natomiast osoby, które pracują w tej branży będą miały świadomość z istnienia opisywanych zależności, co nie znaczy, że nie zachęcam do przeczytania książki, wręcz przeciwnie. Człowiek uczy się przez całe życie. Autor bezwstydnie kusi już samym tytułem. Od pierwszych stron pobudza ciekawość i zachęca, aby próbować swoich sił, bo na sukces trzeba zapracować. Podpuszcza, zadając pytanie, w jaki sposób content marketing pomoże zwiększyć sprzedaż na wieki wieków amen. Kto by nie chciał znać odpowiedzi na tę tajemnicę? Moim pragnieniem jest, abyś dobrze, komfortowo i dobrze czuł/a się u mnie na profilu, bo przecież zaprosiłam Cię do mojej rodziny i do mojego domu. Dlatego piszę otwarcie, nie ukrywam tego, że chciałabym tworzyć w Twoim umyśle nowe przekonania. Pragnę też prowadzić z Tobą konwersacje, dialogi, a nie narzucać czy wmawiać moich przekonań, a lektura tej książki otworzyła mi oczy na pewne kwestie. Staram się tworzyć dla Ciebie treści, których konsumpcja ma być przyjemnym doświadczeniem. Osoby, z którymi miałam przyjemność współpracować wiedzą, że stawiam na przykłady z doświadczenia, gdyż po pierwsze - docierają do odbiorcy i zapadają w pamięć. Po drugie, niekiedy łatwiej wytłumaczyć pewne kwestie przy pomocy wydarzeń, doświadczenia. Cenię sobie, że Autor wzbogacił treści o liczne anegdoty z jego praktyki zawodowej. Publikacja ta nasycona jest pojęciami, terminami branżowymi, co w moim przekonaniu świadczy o rzetelności i wysokim poziomie merytorycznym. Minus jednak stawiam za powoływanie się na Ciocię Wikipedię, która (dla mnie) nie jest wiarygodnym źródłem. Warto zapamiętać, że copywriting to nie jest „umiejętność pisania, tylko kreatywnego postrzegania rzeczywistości". Dla mnie lektura tej książki była wartościowa.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9661-6, 9788328396616
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-01-31
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2768-9, 9788383227689
- Data wydania ebooka:
- 2023-01-31 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2982-9, 9788383229829
- Data wydania audiobooka:
- 2023-05-29 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 184364
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 400.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Znowu Biblia? O co chodzi?
- Psycho-logika słów
- Co możesz w ten sposób osiągnąć?
- Wielki Post nr 1
- Nie trać czasu
- Na czym polega Strategia Stworzenia?
- Synergia Treści
- Wielki Post nr 2
- Kalendarz sprzedaży
- Pozycjonowanie produktów i usług
- Jak pisać o nowych kategoriach?
- Memory fajw
- Wielki Post nr 3
- Główne medium sprzedażowe
- Drogi do Rzymu
- Unikaj zderzenia ze słoniem
- Wielki SZU
- Spis treści
- Wielki Post nr 4
- A dlaczego tu nie ma wzorca treści?
- Pathos
- Ethos
- Logos
- Wielki Post nr 5
- Przywilej stwórcy
- Wolność pisania
- Gdy trudno zacząć
- Gdy trudno skończyć
- Wielki Post nr 6
SPIS TREŚCI
WSTĘP
PIRAMIDA PRODUKTYWNOŚCI
CEL
STRATEGIA
STRUKTURA
STWARZANIE
ZAKOŃCZENIE
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.52 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Biblia content marketingu Dariusz Puzyrkiewicz (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii