ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Łukasz Hodorowicz
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej Łukasz Hodorowicz - okładka książki

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej Łukasz Hodorowicz - okładka książki

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej Łukasz Hodorowicz - okładka audiobooka MP3

Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej Łukasz Hodorowicz - okładka audiobooks CD

Obróć

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
224
Czas nagrania:
7 godz. 19 min.
Czyta:
Łukasz Hodorowicz
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-40%)
35,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-58%)
24,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (23,60 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-78%)
12,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(23,60 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej

Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ― po prostu jest uniwersalny.

Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Łukasz Hodorowicz

Łukasz Hodorowicz ― marketingowiec związany z portalem sprawny.marketing. Prowadzi podcast Marketing z głową, współpracuje także z różnymi firmami i portalami jako bloger. Jest zarówno praktykiem, jak i teoretykiem marketingu. 

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności