Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
- Autor:
- Mirosław Skwarek
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Handlowanie na Facebooku? To działa!
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.
O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Jesteś na to gotów?
Wybrane bestsellery
-
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)42.21 zł
67.00 zł(-37%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi t...
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)30.87 zł
49.00 zł(-37%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Nowa biografia autora bestsellerów Steve Jobs, Leonardo da Vinci, Innowatorzy i Kod życia. Elon Musk to zdumiewająco intymna historia najbardziej fascynującego i kontrowersyjnego innowatora naszych czasów łamiącego zasady wizjonera, który wprowadził świat w erę pojazdów elektrycznych, prywatnej ...
Biografie Waltera Isaacsona (Elon Musk). Elon Musk Biografie Waltera Isaacsona (Elon Musk). Elon Musk
-
W roku 2011 znakomitabiografiazałożyciela firmy Apple, Stevea Jobsa, stała się międzynarodowym bestsellerem i zarazem jedną z najlepiej sprzedających się biografii wszech czasów. Jej autor,Walter Isaacson, w swojej najnowszej książce pisze o ludziach, którym zawdzięczamy nadejście i rozkwit ery i...
Innowatorzy. O tym, jak grupa hakerów, geniuszy i geeków wywołała cyfrową rewolucję Innowatorzy. O tym, jak grupa hakerów, geniuszy i geeków wywołała cyfrową rewolucję
-
To nie jest zwykła książka, to pełne kompendium wiedzy, które przekształci Cię w eksperta od TikToka. Jeśli marzysz o osiągnięciu sukcesu na tej platformie, to jest Twoja szansa. Rozpocznij podróż ku swoim pierwszym milionom na TikToku już dziś i sięgnij po to nieocenione źródło wiedzy! Zobacz co...
TikTok - Twój pierwszy milion. Sekretny poradnik jak zdobyć miliony followersów i zarobić miliony zł TikTok - Twój pierwszy milion. Sekretny poradnik jak zdobyć miliony followersów i zarobić miliony zł
O autorze książki
Mirosław SkwarekMirosław Skwarek – specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Prowadzi bloga: www.perswazjawsprzedazy.pl.
Ebooka "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Strona internetowa Bojanowska MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzisiejszy biznes prowadzony online, opiera się o relacje. Są to relacje specyficzne, ponieważ kontakt pomiędzy sprzedawcą/usługodawcą, a klientem nawiązywany jest poprzez treści. Media społecznościowe i internet w ogóle, zawiera dziś nadmiar treści. Odbiorcy nie są w stanie ich wszystkich przyswoić, dlatego jedynie się po nich prześlizgują. Czasami w któreś z nich klikają, ale tylko po to, aby „zeskanować” je wzrokiem i za chwilę poświęcić swoją uwagę czemuś innemu. Jak więc można skutecznie prowadzić biznes online i docierać do swoich klientów, mając tak ogromną konkurencję w treściach, których nikt nie czyta w całości? Na to pytanie z sukcesem odpowiada książka Mirosława Skwarka pt. „Perswazja w social mediach”, w której autor pokazuje, jak skutecznie przyciągać uwagę odbiorców, jak tworzyć komunikaty, wpływające na takie budowanie relacji, aby czytający zmienił się w naszego klienta. Jeśli biznes to relacje, tym bardziej sprzedaż jest relacją. Chętniej kupujemy produkty i usługi od osób, które znamy i którym w jakimś stopniu zaufaliśmy. Kto umie sprzedawać budując relacje, ten z satysfakcją może prowadzić dziś prosperujący biznes online. Książka Mirka w przystępny i lekki sposób uczy, jak wyróżnić się w mediach społecznościowych, aby zdobywanie klientów i zarabianie było przyjemnością i frajdą. Zachęca także do bycia sobą i tworzenia komunikatów, kierowanych do odbiorców z własnej, niepowtarzalnej perspektywy. Autor bardzo trafnie zauważa, że odbiorcy, poza treściami merytorycznymi, szukają dziś w mediach społecznościowych przede wszystkim rozrywki. A zatem, umiejętnie wykorzystana lekka, a nawet zabawna treść, którą połączymy z interesująco omówionym tematem głównym, zawsze będzie mieć przewagę nad suchym, poważnym komunikatem. Mirosław Skwarek podaje gotowy przepis na takie konstruowanie postów do mediów społecznościowych, aby sprzedawać swoje usługi z lekkością i skutecznością. Uczy, jak wywoływać pożądanie klientów i wzbudzać w nich potrzebę zakupu naszych produktów. Dla każdego, kto oferuje dziś swoje produkty lub usługi w sieci, ta książka to „must have”. Podczas jej czytania dużo się nauczycie, ale także pośmiejecie, ponieważ autor znany jest z poczucia humoru i dystansu do otaczającego nas świata. Szczerze polecam.
-
Recenzja: Insta i FB osobisty i firmowy Bartkowiak RadosławRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Współczesny handel oraz sprzedaż w sieci wymusza na nas pewne zasady dzięki którym możemy odnieść sukces w intrenecie. Wszystko wynika z potrzeb nowego pokolenia odbiorców które jest nastawione na krótką i dynamiczną treść. Kiedyś czytało się długie i specjalistyczne artykuły a teraz wystarczy kilkusekundowy filmik. Wszechobecna zasada "mniej a częściej" zdominowała internetowy rynek sprzedaży w social mediach. Poradnik "Persfazja w social mediach" pokazuje metody oraz sposoby aktywnej sprzedaży tam "gdzie inni tylko zdobywają lajki". W książce znajdziemy odpowiedź na pytanie: dlaczego Twoje social media nie sprzedają? - tutaj autor pisuje 8 najczęstszych błędów jakie pojawiają się na profilach danych marek. Na uwagę zasługuje również rozdział: "dlaczego emocje w postach sprzedaja i co dobrego wynika z hejtu". Przykłady wzięte z życia oraz wypunktowane plany działania pozwalają czytelnikowi zrobić porządek na swoich stories i zaplanować nową strategię sprzedaży. Książka rzeczowo opisuje problematykę współczesnych social mediów i bardzo przyda się osobom działającym w tym obszarze.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8091-2, 9788328380912
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-10-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8693-8, 9788328386938
- Data wydania ebooka:
- 2021-10-05 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 144842
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Social Media
Spis treści książki
- Dlaczego nie cierpię wstępów do książek i Ty pewnie też
- Prawdziwy sekret internetowych milionerów
- Rozdział 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedają 8 najczęstszych błędów
- Błąd 1. Dlaczego Twoje social media to słup ogłoszeniowy
- Błąd 2. Boisz się sprzedawać
- Błąd 3. Nie chcę być nachalna
- Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
- Co robi mózg na śmietniku
- Co Ci daje włamywanie się do mózgu osób scrollujących Instagram
- Błąd 4. Zrobię to, co inni Twoje DNA jest wyjątkowe, wszystko inne to kopia
- To, od czego uciekasz, może być Twoją największą przewagą
- Błąd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu społecznościowego
- Dlaczego wena i talent są przereklamowane
- Błąd 6. Brak systematyczności a efekt serialu
- Błąd 7. Niezrozumienie elementu social
- Będziesz sprzedawał, nawet gdy tego nie chcesz
- Jak się buduje taką społeczność
- Błąd 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasięg organiczny to darmowa próbka
- Zamiast się obrażać, ciesz się, że możesz płacić
- Gdy Facebook i Google puszczają Ci oczko
- Rozdział 2. Jak sprzedaje się w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
- Różne intencje zakupowe Google a social media
- Dlaczego intencje są w tym całym zamieszaniu kluczowe
- Jak zamienić wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobić sobie selfie
- Wyobraź sobie czerwoną lampkę w mózgu potencjalnego klienta
- Uwaga, kieszonkowiec!
- Różne intencje zakupowe Google a social media
- Rozdział 3. Jak działa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
- Jak wykorzystać dopaminowy głód dla własnych celów
- Jak wykorzystać głód dopaminowy w zwiększaniu sprzedaży
- Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwięcej komentarzy
- Rozdział 4. Najważniejszy element, o który walczą obecnie wszystkie firmy
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego
- 4 ważne pytania, które warto sobie zadać, żeby wyróżnić się w social mediach
- Dlaczego boimy się być inni?
- 2. Jak zastosować scroll stoppery na swoich profilach
- 3. Jak wykorzystać FFA, czyli ważny obszar w mózgu służący do rozpoznawania twarzy
- Eksperyment z selfie, który dużo Cię nauczy
- 4. Siła dynamicznych przejść
- Jak zatem tworzyć dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagę w social mediach?
- TikTok to tak naprawdę ulepszony YouTube
- 5. Zdjęcia firmowe wyglądające jak zdjęcia z profilu prywatnego
- 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdę font
- 7. Wyróżnij się albo zgiń
- Wyróżnienie się na podstawie mikroniszy
- 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- Rozdział 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego większość postów nie sprzedaje?
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
- Krok 1. Attention
- Krok 2. Interest
- Krok 3. Desire
- Od przypadkowego nagłówka do hipnotycznego transu pożądania
- Hej, mam puzzla, który Ci wypadł
- Krok 4. Action
- Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży
- Czy takie wezwanie do akcji działa? Czy powtarzanie miliony razy jakiegoś tekstu ma wpływ na wyniki?
- Jak zrobić wezwanie do akcji w sprzedaży na livie lub webinarze?
- Brakujący element układanki
- Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
- AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
- Rozdział 6. Siła marki, czyli jak często dodawać posty, żeby sprzedać więcej produktów i podpisać więcej umów
- Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na białym tle
- Jak przeszliśmy na dietę socialmediową?
- Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce
- Być może masz już efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
- Jak często publikować w social mediach i dlaczego tak często
- Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Rozdział 7. Dlaczego emocje w postach sprzedają i co dobrego wynika z hejtu
- Jak zamienić komentarze w transakcje
- Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcę?
- Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
- 1. Co łączy pole minowe, katastrofę samolotu i komentarze na Instagramie?
- 2. Jak odpisywać na komentarze i zjednać sobie klientów?
- 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonują
- 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangażowanie w komentarzach
- 5. Jak transmisje na żywo wpływają na zaangażowanie społeczności?
- 6. Jak stać się milionerem, wkurzając Polaków?
- 7. Wspólny wróg, czyli jak grać i zarabiać na hejcie?
- Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
- Rozdział 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
- Ukryty sekret wywierania wpływu Baracka Obamy i Donalda Tuska
- Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanałach social mediów
- Dlaczego życie innych wydaje nam się ciekawsze niż nasze
- Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje
- Jak strategia okruszków chleba przyciąga przed ekran smartfona głodną zakupów społeczność
- Kształt naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój głos brzmi nieznajomo
- Misja, która będzie reaktorem jądrowym Twojego przekazu
- Pomóż wystarczającej grupie ludzi, a zrobią z Ciebie milionera
- Zrób tę jedną rzecz, a nigdy nie będziesz klepał biedy
- Jak przeistaczając się z larwy w motyla, przyciągnąć uwagę w social mediach
- 5 etapów od człowieka cienia do osoby wypełniającej stadiony
- Jak zdjęcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersję w Twoim sklepie internetowym
- Rozdział 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przełoży się to na sprzedaż
- Jak popisywanie się mocami superbohatera podwoi Twój majątek
- Dlaczego Twoi odbiorcy nie znają się na tym, co kupują
- Ludzie nie ufają sprzedawcom
- Zmień ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówień wzrośnie
- Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdą transakcję
- Ale ja nie jestem ekspertem!
- Tak się zdobywa uwagę
- Potężny skarb, który marnuje się w Twojej skrzynce e-mailowej
- Perswazje chodzą parami (i nie tylko)
- Skąd jeszcze brać pomysły na posty czy nagrania budujące wizerunek eksperta
- Jak zarabiać pieniądze na treściach i przestać w głupi sposób dorabiać innych
- Śmiali się, gdy uczyłem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dzięki temu zarabiam, to
- Szkolenie za 1500 zł o tym, jak pisać w Wordzie
- Nie używaj słów, których nie usłyszysz w tramwaju
- Rozdział 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiększają sprzedaż
- Prawdopodobnie najważniejsza umiejętność w biznesie
- Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniądze już tak
- Jak lody Ekipy rozbiły bank
- Jak prawa perswazji wzajemnie się uzupełniają
- Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj się z pieniędzmi
- Czarny trick iluzjonistów działający w social mediach i e-commerce
- Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz
- Jak wstawić licznik i zastosować presję czasu
- Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
- Co możesz ograniczyć, żeby zwiększyć sprzedaż
- Rozdział 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciągających postów
- 1. Dlaczego kluczem do viralowych treści są emocje
- 2. Siła historii
- 3. Ciekawość
- 4. Jak tworzyć przyciągające wzrok nagłówki
- 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
- Rozdział 12. Dlaczego historie sprzedają, czyli jak w 5 minut stać się storytellerem
- Dlaczego historie sprzedają i zmieniają poglądy innych
- Zmień przekonania, a otworzysz portfele
- Jak działa matematyka zmiany przekonań
- Jak siłę historii zastosować w Twoim biznesie
- Zajmij czymś umysł klienta, a przestanie myśleć o cenie
- Jak pisać i opowiadać hipnotyzujące historie
- Szybki kurs układania poczytnych historyjek
- Ukryta siła sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi kręci się łezka w oku
- Ukryta siła multisensoryczności
- Rozdział 13. Jak ośmieszyć cenę i spowodować, że klient z uśmiechem wyda u Ciebie pieniądze
- Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
- Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
- Metoda kontrastu
- Ile zapłacisz za operację?
- Wychodzi 1 zł dziennie
- Dwa krytyczne błędy, które popełniają przedsiębiorcy, oferując bonusy
- Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów
- Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
- Rozdział 14. Jak zarabiać miliony, rozdając (prawie wszystko) za darmo
- Jak przygotować mózg klienta do płacenia większych sum
- Rozdział 15. Siła oddanej społeczności w social mediach, czyli co tak naprawdę kupują Twoi klienci
- Co łączy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
- Społeczność ojca z Torunia
- Rozdział 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawały
- Rozdział 17. Jak dopasować się do oDbiorcy, żeby poczuł, że jesteś jego przyjacielem
- Język ogólny a konkretny
- Rozdział 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
- Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysłów
- Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów?
- Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja
- Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
- Jak przekształcić znudzonego obserwatora w oddanego klienta
- Znajdź najczęstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniądze
- Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu
- Nie chcę być nachalny, nie lubię takiej sprzedaży
- Czym się kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi się?
- Co z tego, że jesteś najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie słyszeli
- Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
- Rozdział 19. Tak nie sprzedaje się trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać
- Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysoką sprzedaż, gdy inne startupy wycierają dywany u inwestorów
- Jak sprzedawać za pomocą dynamicznego wideo?
- Tak nie sprzedaje się trumien
- Rozdział 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawały się kolejnym trickiem sprzedażowym
- Rozdział 21. Jest ktoś, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teściowa
- Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prądu
- Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikację generującą silny dowód społeczny
- Jak media społecznościowe zmieniły sprzedaż
- Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko były, ale też sprzedawały
- Jak poduszka i pierze mają się do złośliwych komentarzy na Twoim Facebooku
- 3 ważne zasady, dzięki którym opinie pisane przez innych będą miały większą moc sprzedażową
- Zasada #1
- Zasada #2
- Zasada #3
- Co minutę rodzi się klient
- Rozdział 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniądze
- O czym marzą Twoi klienci i jak to zbadać
- Rozdział 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiębiorców
- Etap 1. Zapoznanie z ofertą
- Etap 2. Oczekiwanie na przesyłkę
- Etap 3. Odebranie przesyłki
- Tylko szaleńcy dbają o piękne wnętrze komputera
- Rozdział 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci będą błagali Cię o produkt
- Co zrobić, żeby to klient sam przekonywał siebie do zakupu
- Niedostępność a efekt wirusowy
- Rozdział 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to było to samo?
- Dlaczego jest to tak silna technika i jak ją właściwie stosować
- 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dzięki którym zarobisz więcej pieniędzy
- Fakt #1. Przedsiębiorcy boją się pisać o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagę
- Fakt #2. Im dłuższy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
- Fakt #3. Im częściej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje się bezpieczniej
- Fakt #4. Dzięki zwrotom zyskujesz klienta na lata
- Rozdział 26. Dlaczego klient przychodzący po haczyk na ryby powinien wyjść z własną łodzią
- Jak wykorzystać sprzedaż kontekstową w social mediach
- Jak taką kontekstową sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego
- Zakończenie skończyłeś książkę i co dalej?
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.59 zł
54.90 zł(-37%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Mirosław Skwarek (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii