Agnieszka Dejnaka - doktor hab., prof. nadzw. WSB, absolwentka studiów MBA. Od kilku lat pełni funkcję menedżera kierunku zarządzanie w WSB we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu e-commerce’u, e-komunikacji marketingowej, analityki biznesowej oraz e-marketingu. Praktyk biznesu oraz trener z zakresu e-marketingu i e-commerce’u. Współpracowała w projektach z zakresu marketingu i e-commerce’u z wieloma firmami polskimi i zagranicznymi. Jest konsultantem firm w zakresie marketingu internetowego, nowych technologii w marketingu i zachowań nabywców w kontekście rozwoju nowych technologii komunikacyjnych. Uczestniczyła w pobytach naukowo-badawczych we Franklin University w Columbus w Stanach Zjednoczonych. Autorka kilku książek naukowych i branżowych oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych i branżowych.
Agnieszka Dejnaka - książki
Tytuły autora: Agnieszka Dejnaka dostępne w księgarni Onepress
-
Biblia e-biznesu 3.0
-
Biblia e-biznesu
-
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
-
Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
-
Budowanie lojalności klientów
-
Strategia reklamy marki, produktów i usług
-
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie