Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
- Autor:
- Susan M. Weinschenk
- Ocena:
- 3.1/6 Opinie: 9
- Stron:
- 160
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Siła skutecznego kliknięcia
- Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
- Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
- Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
- Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
- Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
- Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
- Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
- Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
- Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
- Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%)
Ebooka "Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Computer Arts 2010-12-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dzięki tej książce dowiesz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonasz się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym przykładom praktycznym wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR). Fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, pozwolą Ci usprawnić Twój e-biznes.
-
Recenzja: Twój Biznes 2010-12-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie www Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
-
Recenzja: marketingdokobiet.pl 2010-12-10Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nad tym czy jako konsumenci dokonujemy świadomych wyborów czy nie łamią sobie głowy niemalże wszyscy zajmujący się marketingiem i sprzedażą. Jak dotąd nikt nie znalazł na to jednoznacznej odpowiedzi. Jednak dr Susan Weinschenk w swej książce przekonuje, że podczas zakupów ulegamy wpływom nawet kupując przez Internet. Autorka, przez 11 rozdziałów książki pokazuje nam jak kreując serwisy internetowe możemy wpływać na ich odbiór. Książka główny nacisk kładzie na wyjaśnienie zjawisk zachodzących w świecie e-commerce i głównie osobom zainteresowanym naukową stroną Internetu polecam tę pozycję. W Kliknij TU! Znajdziemy mnóstwo wyników badań, które pokazują, że nasze umysły nie są do końca wolne. Co ciekawe mózg składa się z 3 struktur: mózgu starego, mózgu średniego i mózgu młodego. I wszystkie te struktury współpracują ze sobą przy podejmowaniu przez nas decyzji. Jednak warto wiedzieć w jakich przypadkach odwołać się do danej struktury oraz która z nich jest najbardziej dominująca w procesie podejmowania decyzji - tutaj świetny przykład współpracy poszczególnych części mózgu podczas jazdy samochodem. Jednym słowem - mnóstwo fajnych i ciekawych informacji dla marketerów i twórców sklepów internetowych. A co dla konsumentów? Konsumenci mogą dowiedzieć się z książki kiedy kupić pokrowiec do nowo zakupionego aparatu i jak postrzegamy ceny podczas internetowych zakupów. Do tego, dlaczego często w sklepach internetowych umieszczane są wskaźniki pokazujące popularność danego produktu, sugerowane listy wyboru czy przedmioty pasujące do zakupionego gadżetu. Oraz po co sklep informuje nas ile przedmiotów danego rodzaju jest dostępnych (znam taki sklep, który w ogóle nie informuje czy coś ma czy czegoś nie ma a potem połowy zamówionych produktów brakuje). Po lekturze tej książki wiadomo już dlaczego sprzedawca w salonie samochodowym powie że auto, które nas interesuje jest ostatnim w tej klasie cenowej oraz, że rzeczy promowane jako trudno dostępne, tak naprawdę często kupimy bez problemu (przypomnijcie sobie tutaj kolejki po iPhone’a pod salonami Orange). Moim zdaniem warto przeczytać. A kilka chwytów wykorzystać w działaniach M2W :)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Neuro Web Design: What Makes Them Click?
- Tłumaczenie:
- Katarzyna Rojek
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2746-2, 9788324627462
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-11-12
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 5651
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Jesteśmy bardzo mądrzy, ponieważ mamy trzy mózgi (14)
- Co tak naprawdę odróżnia nas od zwierząt? (16)
- Co się dzieje, kiedy odczuwamy emocje? (18)
- Dzieje się tam całkiem sporo, choć nawet o tym nie wiemy (19)
- Zaraz, zaraz, przecież jesteśmy w pełni świadomi tego, co robimy?! (20)
- Czy ostatnio przyszła Ci do głowy jakaś genialna nieświadoma myśl? (21)
- Nieświadomość jest mądrzejsza i szybsza niż świadomy umysł (22)
- Przecież wiemy, co sprawia nam przyjemność, a czego nie lubimy, prawda? (24)
- Co przekonuje nas do działania - na stronie internetowej? (24)
- (Niezupełnie prawdziwa) tragedia Kitty Genovese (28)
- Efekt widza a pomoc online (30)
- Dlaczego słuchamy opinii obcych ludzi (30)
- Najnowsze badania nad wpływem rekomendacji produktów i usług (33)
- Poczucie obowiązku (42)
- Wszystko ma swoje granice? (42)
- Obdarowywanie obcych ludzi: kartki świąteczne i napój za piątaka (43)
- Kiedy odmowa staje się darem (44)
- Wzajemne ustępstwo bywa przyczyną zaangażowania (45)
- Rozdawnictwo na stronie internetowej (46)
- Udostępnianie informacji za darmo (48)
- Nagradzanie a odwzajemnianie (49)
- W prośbie o odwzajemnienie się nie ma niczego złego (50)
- Które ciasteczka są najsmaczniejsze? (56)
- Zostały jeszcze tylko dwie sztuki w tym rozmiarze! (57)
- Oferta ważna do końca miesiąca (58)
- Dowiedzą się o tym tylko wybrani (59)
- Skoro coś jest drogie, musi być dobre (60)
- Niestety, tego nie można dostać (61)
- Zdradziecki róg obfitości (64)
- Te rajstopy są bardziej miękkie (65)
- Jak zniszczyć swój związek (66)
- Podglądanie pracy mózgu (68)
- Do dostania od ręki (69)
- Jak rozmawiać z najstarszym mózgiem (70)
- Pierwszy jest najlepszy: efekt kolejności (71)
- Zagrożenie, seks i pożywienie (76)
- Nie wolno nudzić (80)
- Jeden mały kroczek... (87)
- Czy zgadzasz się umieścić na trawniku przed swoim domem duży, obskurny billboard? (87)
- Waga złożenia podpisu (90)
- Najpierw iPod, potem Mac... (91)
- Sytuacje najgłębszego zaangażowania (92)
- Od litra wody do wsparcia finansowego (93)
- Kiedy ankieta przestaje być zwyczajną ankietą (95)
- Kiedy recenzja przestaje być zwyczajną recenzją (95)
- Ucieczka, jedzenie czy seks? (100)
- Podobne jest lepsze (101)
- Głosować na tego, który ma najładniejsze zęby? (101)
- Matematyczny wzór na atrakcyjny wygląd (102)
- Polowanie na celebrytę (105)
- Tacy sami (106)
- Nie tylko zdjęcia (108)
- Czy to wąż? (113)
- Lęk przed niebieskim kwadratem (114)
- Nieświadomość jest mądrzejsza, niż nam się zdaje (115)
- Czego się boimy? (118)
- Lęk przed stratą tego, co prawie mamy (118)
- Nie lubimy odejmować (119)
- W 90 procentach korzystne czy w 10 procentach szkodliwe? (120)
- Lęk przed utratą prywatności (120)
- Lęk przed utratą bezpieczeństwa (121)
- Co to jest narracja? (124)
- Każdy z nas jest narratorem (124)
- Mózg automatycznie porcjuje informacje (125)
- Współodczuwanie (126)
- Jeden obraz jest wart tysiąca słów (127)
- Wszystko sprowadza się do obrazów (127)
- Wszystko razem wzięte (128)
- W pułapce krótkowzroczności (134)
- Od prasy drukarskiej do facebook.com (134)
- Prawdziwa przyczyna powstania internetu (135)
- Komunikacja masowa na skalę międzynarodową (140)
- Masowa perswazja na skalę międzynarodową (143)
- Działanie perswazją online (144)
- Kolejny przełom (144)
- Dodatek (146)
- Skorowidz (152)
Rozdział 1. Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych (12)
Rozdział 2. Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności (26)
Rozdział 3. Uczucie wdzięczności: jak wykorzystywać reguły wzajemności i wzajemnych ustępstw (40)
Rozdział 4. Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy (54)
Rozdział 5. Klęska urodzaju: za duży wybór paraliżuje nas (i w efekcie nie wybieramy niczego) (62)
Rozdział 6. Liczysz się tylko Ty: przemawianie do egocentrycznego umysłu nieświadomego (74)
Rozdział 7. Zaangażowanie: chcemy wierzyć, że jesteśmy konsekwentni (84)
Rozdział 8. Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń: chcemy być tacy sami (98)
Rozdział 9. Lęk przed stratą przesłania widoki na zysk (110)
Rozdział 10. Obrazy i opowieści jako najlepsze środki dotarcia do nieświadomego umysłu (122)
Rozdział 11. Jesteśmy zwierzętami społecznymi: przyszłość internetu ma charakter społecznościowy (132)
Oceny i opinie klientów: Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW Susan M. Weinschenk (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(2)
(1)
(3)
(1)
więcej opinii