E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
- Ocena:
- 4.3/6 Opinie: 12
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!
Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!
Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
- permission marketing oraz desktop marketing,
- kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
- strategiczne planowanie mediów w internecie,
- zarządzanie projektami e-marketingowymi,
- społeczności internetowe.
Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl -- zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.
"To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander
"Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD
"Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank
"To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, Nestlé Polska
"Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska
Wybrane bestsellery
-
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania wła...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(103.09 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%)
Ebooka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (9) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna HandlowaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czym jest permission marketing, a czym desktop marketing? Jak strategicznie planować media w internecie? O czym pamiętać, tworząc społeczność wokół marki? Jak skutecznie zarządzać projektem e-marketingowym? Osobom poszukującym odpowiedzi na te i inne pytania z dziedziny marketingu online polecamy publikację E-marketing w akcji czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji pod redakcją Konrada Pankiewicza. Książka ma charakter ściśle praktyczny i porusza wiele zagadnień obecnych na co dzień w pracy osób zajmujących się e-marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klienta. W szerszym zakresie publikacja adresowana jest do wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem internetu w celach marketingowo-sprzedażowych.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 02/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marketing internetowy, czyli e-marketing, jest obecnie najsilniejszym narzędziem zapewniającym dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów. Autorzy książki, specjaliści od e-marketingu, nie prezentują wywodów teoretycznych, ale przekazują wiedzę praktyczną uzyskaną w licznych akcjach marketingowych. Informują o narzędziach e marketingu, takich jak permission i desktop marketing, marketing wirusowy oraz marketing prowadzony w wyszukiwarkach. Analizują zalety i wady poszczególnych narzędzi, wyjaśniają jak i kiedy warto je wykorzystać. Radzą jak formułować strategiczne cele, jak organizować kampanię marketingową i jak mierzyć jej skuteczność. Wyjaśniają pojęcie społeczności internetowej i jak można uzyskać wiedzę o niej. Książka jest przeznaczona dla profesjonalistów i wymaga co najmniej podstawowej wiedzy na temat komunikacji e-marketingowej.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu on-line, więc jeśli menedżer ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta w swojej pracy stawia na skuteczność, musi sięgnąć po nowe techniki. Pomocna w tym może być prezentowana książka - podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Autorzy tej książki stawiają się w roli doradcy i mentora tych czytelników, którzy na co dzień posługują się internetem dla celów marketingowo-sprzedażo-wych lub dopiero planują z tego medium korzystać.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI N, 29/12/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kto dziś nie docenia e-marketingu, traci - być może bezpowrotnie - szansę na sukces w biznesie. Wszak to najprostsza forma dotarcia do milionów potencjalnych klientów, mnożąca w nieskończoność efektywność podejmowanych działań. Ręczy za to zespół autorów książki E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" - zespół praktyków, którzy współtworzą Grupę Adv.pl, specjalizującą się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. Zwracają oni uwagę na to, że choć w Polsce dopiero zaczyna się era marketingu online, warto znaleźć się w pierwszym szeregu i wykorzystać potencjał drzemiący w Internecie. Marketingowi przewodnicy odkrywają przed zainteresowanymi zagadnienia permission marketingu. Podpowiadają, jak pozyskiwać bazy adresów e-mailowych do działań marketingowych i co robić, aby skutecznie komunikować się z klientem. Sporo miejsca poświęcają marketingowi wirusowemu, dając nawet receptę na wyhodowanie dobrego wirusa". Wciągają czytelnika w tak "zaklęte rewiry", jak wskaźnik affinity index, capping, mierzenie skuteczności kampanii, świat akronimów (SEM, SEO, PPC itp.) oraz rozwiewają mity, dotyczące pozycjonowania. Od praktycznej strony rozważają użyteczność kolejnych rozwiązań e-marketingowych. Oczywiście, nie jest to poradnik na jeden wieczór czy nawet urlop, ale na długą przyjaźń z e-marketingiem. Wszak do niego przyszłość - także nasza!-należy.
-
Recenzja: Dziennik - WarszawaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To nie jest kolejna nudna publikacja na temat internetowego biznesu. Podręcznik "E-marketing w akcji" jasno i przystępnie przybliża wszystkie tajniki tego zagadnienia. Jeśli więc internet służy wam nie tylko do rozrywki, lecz także do rozwijania własnego biznesu, to książka dla was. Nie tylko dla początkujących, ale także dla pracujących w zawodzie menedżerów, specjalistów ds. marketingu i obsługi klienta.
-
Recenzja: Gazeta IT Rafał PawlakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podstawowym atutem tej publikacji jest fakt, iż została ona popełniona przez grupę praktyków zajmujących się e-marketingiem. Tak więc, wszelkie treści płynące z niniejszej książki są poparte bogatym i rzeczywistym doświadczeniem autorów. E-marketing jest ważnym, a wręcz strategicznym narzędziem biznesu na całym świecie. Techniki promocji online wkraczają szybkim krokiem w wszelkie działania wspomagające sprzedaż i budowę wizerunku firmy. De facto są stają się one nieodzowne. Chcąc wyprzedzać konkurencję należy sprawnie i efektywnie posługiwać się technikami i narzędziami e-marketingu. Niniejsza książka wprowadzi czytelnika w świat wirtualnej promocji. Autorzy przygotowali publikację w sposób przejrzysty, minimalizując teoretyczne opisy. W książce zawarte są konkretne i użyteczne informacje poparte przykładami, tak, aby nie „znudzić” odbiorcy i osiągnąć optymalne korzyści. Pozycja porusza następujące tematy:
- Permission i desktop marketing.
- Kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach.
- Budowanie społeczności Internetowej.
- Zarządzanie projektami e-marketingowymi.
- Planowanie mediów w Internecie.
-
Recenzja: Marketing And More KR, 12/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet staje się coraz ważniejszym kanałem komunikacji reklamowej, ale i rodzajem platformy sprzedażowej. Coraz efektywniejszej, dającej spore możliwości nie tylko producentom i handlowcom, ale też klientom. Nie wychodząc z domu, możemy dokonywać zakupów niemal w nieograniczonym zakresie - teraz takie stwierdzenie brzmi już jak banał. Przy rosnącej konkurencji również na rynku wirtualnym, kluczem do sukcesu stają się nowoczesne narzędzia e-marketingu. One budują przewagę nad innymi. Nowoczesne strategie i narzędzia marketingu w sieci opisuje praca pod redakcją Konrada Pankiewicza, E-marketing w akcji". Książka nie tylko definiuje takie pojęcia jak społeczności internetowe czy kampania wirusowa, ale proponuje konkretne rozwiązania ich wdrożenia. Autorami tej książki, swego rodzaju podręcznika dla handlowców, są praktycy obyci w marketingu bezpośrednim, autorzy nagradzanych strategii. E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji,
-
Recenzja: Rzeczpospolita Krzysztof SzwałekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy książki wiedzą doskonale, jak wielki potencjał ma e-marketing - i że jest skazany na sukces. Jak duży i szybki - zależy od tego, w jaldm tempie uda się przekonać do działania w sieci ogromną rzeszę konserwatywnych klientów. Nic dziwnego, że książka przypomina ulotkę reklamową agencji, której pracownikami są autorzy. Przeprowadzają oni na czytelniku eksperyment, regularnie zachęcając do odwiedzin własnej strony internetowej - wykorzystują więc okazję, by "wygenerować ruch" i "skłonić do działania". I tego właśnie uczą czytelników podczas tej lektury. Co najmniej 80 proc. rozwiązań zawartych w książce to porady proste, wręcz intuicyjne. Czy trzeba po nią sięgać, by się domyślić, że lepiej wysyłać newsletter wyłącznie do osób, które się na to zgodziły Albo że warto sformatować tekst zamieszczany w sieci, a nie atakować internauty blachą" Na pewno jednak do książki warto zajrzeć, aby poznać treść jej pozostałych 20 proc. Wiedza ta przyda się nam dla uporządkowania tego, co intuicyjne, i poznania tego, co trudne do przewidzenia. Książka oferuje m.in. przystępne definicje dziesiątków pojęć - zwykle trzyliterowych skrótów - bez których poruszanie się po bardziej zaawansowanych tematach, jak planowanie strategii w sieci, jest niemożliwe. Osobnikom walczącym codziennie z agresywną reklamą w Internecie książka daje nadzieję - nazywa ten proceder uczciwie i po imieniu. Co więcej, autorzy przekonują, że tzw. intruzyjny marketing w sieci powinien być zaniechany. Niestety, zdaje się, że jest to punkt widzenia niepodzielany przez większość specjalistów z interaktywnych agencji. Z "E-marketingiem w akcji" jest dokładnie tak jak z mottem zawartym na jego tylnej okładce; Otaczają cię proste rozwiązania... Rzecz w tym, że ich "nie dostrzegasz". Po lekturze - zdanie nieaktualne.
-
Recenzja: Brief Monika SzymańskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Specjaliści - specjalistom
Autorzy książki „E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji” są także członkami grupy Adv.pl - zespołu firm specjalizujących się w komunikacji emarketingowej - i na co dzień zajmują się realizowaniem celów z tej dziedziny dla wielu polskich i zagranicznych firm. Wszyscy, którzy jeszcze nie wiedzą, co to jest SEM, SEO, PPC, CTR, dzięki książce „E-marketing w akcji” mają okazję poznać znaczenie wszystkich tych terminów poprzez opisy konkretnych realizacji. A biorąc pod uwagę, że - jak zaznacza Konrad Pankiewicz - e-marketing jest dziś jednym z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie i oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów, znajomość permission czy desktop marketingu, specyfiki kampanii wirusowych oraz marketingu w wyszukiwarkach może okazać się decydująca w czasach, kiedy internet zaczyna odgrywać coraz większą rolę przy planowaniu budżetów reklamowych.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2053-1, 9788324620531
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-10-20
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4688
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Co to jest permission marketing i dlaczego jest tak skuteczny? (24)
- Jak często wysyłać biuletyny? (28)
- Kiedy musisz zgłosić bazę danych do GIODO
(Generalnego Inspektora Danych Osobowych)? (30)
- Jak wylądować na liście spamerów? (34)
- Jak powinien być skonstruowany skuteczny newsletter? (37)
- Pole [NADAWCA] (38)
- Pole [ODBIORCA] (38)
- Pole [TEMAT] (39)
- Treść newslettera (40)
- Format (43)
- "Wypisz się" (44)
- Jak możesz pozyskiwać bazy danych adresów e-mail
do działań marketingowych? (45)
- Jakie usługi powinien oferować system do obsługi e-mailingowych baz danych? (47)
- W jaki sposób desktop marketing może się przyczynić
do realizacji moich celów marketingowych? (52)
- Czy desktop marketing to również tapety i wygaszacze? (53)
- Tapeta interaktywna EMPiK (53)
- BrandMate Agnieszka (54)
- Aplikacja desktopowa POP (55)
- Oriflame Info (56)
- Jakie funkcjonalności powinna zawierać
aplikacja desktopmarketingowa? (58)
- Co należy wziąć pod uwagę podczas wdrażania
rozwiązania desktopmarketingowego? (59)
- Jak motywować Klientów do instalacji rozwiązania desktopmarketingowego? (60)
- Jak motywować do instalacji aplikacji? (61)
- Co zrobić, aby jak najdłużej komunikować się z Klientem? (62)
- Co robić, aby nakłonić Klienta do pożądanej akcji? (63)
- Jak mierzyć skuteczność rozwiązań desktopmarketingowych? (64)
- Marketing wirusowy - broń masowego rażenia
czy groźny niewypał? (68)
- Co marketing partyzancki ma wspólnego
z marketingiem wirusowym? (72)
- No dobrze, więc jak się do tego zabrać? (73)
- Jak zbudować dobrego wirusa? (77)
- Viral Spoof - co to takiego? (80)
- W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii? (83)
- Jak rozumieć affinity index i czy jest to ważny wskaźnik? (86)
- Co to jest współoglądalność i co z niej wynika? (87)
- Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią? (88)
- Czym jest średnia częstotliwość? (89)
- Co oznaczają te wszystkie 3-literowe skróty? (90)
- Osiągnąłem CTR 21%! Czy powinienem być szczęśliwy? (93)
- Jak mierzyć skuteczność kampanii? (94)
- Skąd biorą się użytkownicy na mojej stronie? (95)
- Bonus termin: responsywność (96)
- Czym kierować się przy doborze formatów do kampanii? (97)
- Modele zakupu - dlaczego znów 3-literowe terminy? (97)
- Dokąd powinienem przenosić ruch z kampanii? (99)
- O jakich zasadach muszę pamiętać,
konstruując produkcję reklamową? (102)
- Co wchodzi w skład wydatków na kampanię
i jak podzielić jej budżet? (103)
- Jakie badania Internetu są wykorzystywane? (103)
- Z kim współpracować przy planowaniu kampanii
- z agencją, domem mediowym czy bezpośrednio z siecią, portalem, wyszukiwarką? (104)
- Czy lepiej reklamować się w niszowych serwisach, czy raczej w dużych wortalach i portalach? (105)
- Zwariuję od tych akronimów. SEM, SEO, PPC
- nie można jakoś prościej? (108)
- Jak powinniśmy mierzyć skuteczność kampanii
w wyszukiwarkach internetowych? (116)
- Jak mierzyć skuteczność działań w danym okresie? (118)
- Czy warto reklamować się w innych wyszukiwarkach niż Google? (120)
- Kampania sprzedażowa (121)
- Kampania trafficowa (121)
- Kampania wizerunkowa (121)
- Co to są systemy reklamy kontekstowej i jak to działa? (122)
- Cechy reklamy kontekstowej (123)
- Czy warto samemu prowadzić kampanie PPC
i działania SEO? (125)
- Od czego zależy pozycja stron w wynikach wyszukiwania (ranking Google)? (127)
- Jakie są najczęściej spotykane pułapki w SEO/PPC? (130)
- Pułapki SEO (130)
- Pułapki PPC (132)
- Jakie są powszechne błędne przekonania
dotyczące pozycjonowania? (134)
- Co to oznacza, że działania pozycjonujące
są prowadzone etycznie? (137)
- Czego powinieneś oczekiwać od firmy zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach? (140)
- Case Studies (141)
- Co da mi wiedza na temat rodzajów społeczności internetowych? (152)
- Czy wspólne generowanie contentu
to jedyna cecha serwisów Web 2.0? (155)
- Jakie narzędzia sprzyjają tworzeniu wirtualnych społeczności? (157)
- Jak możesz wykorzystać wirtualne społeczności w swojej pracy? (158)
- O czym musisz pamiętać, tworząc społeczność wokół marki? (160)
- Czy warto wydawać pieniądze na kampanie
w serwisach społecznościowych? (161)
- Na czym polega potęga blogów i jak możesz wykorzystać ją w swojej pracy? (163)
- Czy wszystko za wszelką cenę musi być użyteczne? (168)
- Jakie są podstawowe zasady redagowania treści
dla stron internetowych? (169)
- Jak flash, wideo oraz multimedia mają się do użyteczności? (172)
- Co to jest prototyp i czy zawsze należy go tworzyć? (176)
- Czy testować serwis na użytkownikach?
A może zaufać swojej wiedzy? (178)
- Jak konstruować użyteczne formularze? (180)
- Jak reklamy wpływają na użyteczność serwisu? (182)
- Jak modele mentalne wpływają
na użyteczność rozwiązań interaktywnych? (184)
- Dlaczego musisz zwracać baczną uwagę
na dobór kolorystyki? (187)
- W jaki sposób udostępnić witrynę osobom niepełnosprawnym? Na co zwrócić uwagę? (190)
- Jak wykonać szybki i skuteczny test użyteczności? (193)
- Co zrobić, aby kampania e-marketingowa przygotowywana
i obsługiwana przez kilka agencji zakończyła się powodzeniem? (196)
- Dlaczego zawsze warto zapoznać się ze specyfikacją,
zanim Agencja rozpocznie pracę? (198)
- Dlaczego warto rozumieć i monitorować harmonogram realizacji projektu e-marketingowego? (199)
- Dlaczego Agencja, znając od początku datę publikacji, dopiero po zaakceptowaniu przez nas oferty stwierdza,
że termin jest nierealny? (204)
- Co zrobić, aby nie zostać w ostatniej chwili
postawionym przez Agencję "pod ścianą"
konieczności przesunięcia publikacji projektu? (206)
- O gustach się nie dyskutuje... a jednak...
Z jakiego powodu projekty graficzne mogą stać się
przyczyną niedotrzymania terminu realizacji? (208)
- Na co zwrócić uwagę i komu powierzyć prace,
aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem? (211)
- Jak uchronić się przed zbyt dużym wzrostem kosztów projektu e-marketingowego? (215)
Podziękowania (11)
O autorach (13)
Ważne założenia (15)
Krótka rozgrzewka, czyli o celach słów kilka (17)
Permission marketing (23)
Desktop marketing (51)
Marketing wirusowy (67)
Strategiczne planowanie mediów w Internecie (85)
Marketing w wyszukiwarkach (107)
Społeczności internetowe (151)
Użyteczność rozwiązań e-marketingowych (167)
Zarządzanie projektami e-marketingowymi (195)
Kilka słów na koniec (217)
Skorowidz (219)
Oceny i opinie klientów: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza (12) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(7)
(2)
(3)
(0)
(0)
więcej opinii