Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty
- Autorzy:
- Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 288
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty
Witamy Cię serdecznie na warsztatach z wystąpień publicznych.
Nauczymy Cię, jak:
- zmieniać nudne prezentacje w perły retoryki (z elementami dialogu),
- nawiązywać bliską więź z audytorium (i zbierać liczne komplementy),
- odpowiadać na trudne pytania uczestników (i nie dać się ukłuć ostrzem krytyki).
Zdradzimy Ci nasze sekrety wzbogacania prezentacji, seminariów i innych mniej lub bardziej oficjalnych spotkań biznesowych. Pracowaliśmy z wieloma politykami i osobami zarządzającymi i wiemy, że trening czyni mistrza. A to znaczy, że jeśli tylko zechcesz, zostaniesz lewitującym metr nad ziemią płomiennym mówcą. W mgnieniu oka będziesz stawać się dowcipny, śmiertelnie poważny, niekwestionowanie kompetentny albo nieodparcie przekonujący. Będziesz jak na zawołanie włączać elementy ruchu scenicznego, wzmacniać przekaz kierowany do słuchaczy, dawać niezapomniane show i kończyć wystąpienie w burzy oklasków.
W książce "Wystąpienia publiczne w biznesie. Podręcznik" zebraliśmy doświadczenia menedżerów, aktorów, trenerów, kaznodziejów, polityków, przywódców i mówców biznesowych, z którymi pracowaliśmy. Z całej tej wiedzy wybraliśmypięć umiejętności dobrego mówcy, których poznanie umożliwi Ci osiągnięcie sukcesu podczas wystąpień publicznych. Oto one:
- profesjonalne przygotowanie -- co warto wiedzieć przed wystąpieniem;
- przyciągające rozpoczęcie -- sprawdzone sposoby na to, jak zacząć;
- przejrzysty przekaz -- jak ułożyć konspekt wystąpienia;
- perswazyjny język -- w jaki sposób mówić, żeby inni słuchali;
- porywające zakończenie -- co zrobić, aby pozostawić niezapomniane wrażenie.
Wierz nam albo nie, ale każdy mówca może stać się mistrzem słowa. To kwestia treningu. Wiemy to z doświadczenia. Przeszkoliliśmy wielu mówców, którzy dziś są gwiazdami polityki i biznesu. Obserwowaliśmy ich przemianę, wyciągaliśmy wnioski i doskonaliliśmy nasz warsztat trenerski. W końcu, po latach, postanowiliśmy podzielić się tą wiedzą z szerokim audytorium. I oto jest: książka "Wystąpienia publiczne w biznesie. Książka treningowa". To suma naszych obserwacji. Znajdziesz w niej:
- wskazówki na temat najczęstszych rodzajów wystąpień biznesowych,
- praktyczne porady na temat tego, jak udoskonalić swoją prezentację,
- zbiór 65 ćwiczeń do samodzielnego wykonania.
Trening czyni mistrza...
W zestawie "Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty" znajdziesz:
- Podręcznik
- Książkę treningowa z ćwiczeniami
- Płyty DVD zawierające szkolenie "Wystąpienia publiczne - krok po kroku" prowadzone przez Jerzego Rzędowskiego.
Wybrane bestsellery
-
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominą...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
"Uwierz w siebie", "poznaj siebie", "bądź pewny siebie, a..." - zdobędziesz w życiu wszystko, czego chcesz, ludzie będą robić to, czego od nich oczekujesz, będziesz bogaty i spełniony. Kto wie, może nawet sięgniesz po władzę polityczną albo duchową i powiedziesz za sobą tłumy? Ludzie lubią wiedzi...
Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych...
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)25.74 zł
42.90 zł(-40%) -
Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęsto w internecie, posta...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
32.90 zł(-70%) -
Tak zaczyna się moja... trzecia książka. Trzecia! Choć w pierwszą nikt nie wierzył. Dziś Wszystko zaczyna się w głowie jest bestsellerem. Trzymasz w dłoniach jej drugą część, a ja gram na nosie wszystkim, którzy wątpią w moje działania. Wątpią i krytykują ci, którzy sami siedzą bezc...
Wszystko zaczyna się w głowie, a kończy, gdy nie działasz Wszystko zaczyna się w głowie, a kończy, gdy nie działasz
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%)
Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski - pozostałe książki
-
Każdego dnia tysiące z nas stają przed dylematem. Podnieść rękę? Powiedzieć coś publicznie? Zabrać głos w dyskusji, zgłosić się do referatu, zgodzić się i prezentować? Tysiące osób występują publicznie w pracy, w czasie studiów, na kongresach.
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
34.90 zł(-72%) -
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”? Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę multi-medialna. Może wsp...
Mistrzowskie prezentacje. Slajdowy poradnik mówcy doskonałego. Wydanie 2 Mistrzowskie prezentacje. Slajdowy poradnik mówcy doskonałego. Wydanie 2
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Czy potrafisz wyjść na środek sali i płynnie przeprowadzić ciekawą prezentację? Jesteś w stanie zapanować nad tremą tak, by do słuchaczy docierał Twój przekaz, a nie Twoja obawa? Czy Twój głos porywa audytorium do dyskusji, bawi lub szokuje, w zależności od Twoich intencji? Jeśli pragniesz, by od...(13.50 zł najniższa cena z 30 dni)
6.90 zł
27.00 zł(-74%) -
Zapewne czujesz się wyjątkowo? Wyjątkowo zestresowany, nieprzygotowany, niekompetentny? W takim razie przestań. Na świecie powstaje około 30 milionów prezentacji dziennie. Zdecydowana większość z nich jest stratą czasu dla widzów oraz autorów. Niewielka część ułatwia zdobycie...
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
34.90 zł(-72%) -
W Wystąpienia publiczne w biznesie. Kurs video zdradzimy Ci sekrety wzbogacania prezentacji, seminariów i innych mniej lub bardziej oficjalnych spotkań biznesowych. Pracowaliśmy z wieloma politykami i osobami zarządzającymi i wiemy, że trening czyni mistrza.(35.55 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
79.00 zł(-62%)
Ebooka "Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Charaktery Aleksander Król, 09/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Sztuka oratorska znana jest nie od dziś. W starożytności istniały liczne szkoły retoryki, do których uczęszczali przyszli mistrzowie wystąpień publicznych. Książka, którą chcę zaproponować tym z Państwa, których praca związana jest z przemawianiem, w rzeczywistości jest kursem złożonym z podręcznika, książki ćwiczeniowej i dwóch płyt DVD z zapisem warsztatów „Wystąpienia publiczne - krok po kroku”. Materiały są tak opracowane, że przy lekturze nie sposób się nudzić. Autorzy, Jerzy i Agata Rzędowscy, pracowali z wieloma osobami zarządzającymi ze świata biznesu. Zebrali w niej doświadczenia ludzi z różnych grup zawodowych, m.in. menedżerów, aktorów, trenerów, kaznodziejów, polityków, przywódców i mówców biznesowych. Wiedza ta pomogła im określić dobrego mówcę. A więc przede wszystkim to ktoś, kto jest profesjonalnie przygotowany, mówi w sposób ciekawy, przejrzystym językiem, a jednocześnie językiem na tyle perswazyjnym, by przekazać słuchaczom swoją myśl. Autorzy przekonują, że „każdy mówca może stać się mistrzem słowa”. Czytając książkę i stosując 65 dołączonych do niej ćwiczeń, nie sposób temu zaprzeczyć, bowiem otrzymujemy bardzo solidny kawałek wiedzy, oparty na własnych obserwacjach i wieloletniej praktyce trenerskiej autorów. Odnoszą się oni szczegółowo do cech dobrego przemówienia, udzielają bardzo precyzyjnych porad dotyczących zasad wystąpień publicznych, przygotowania konspektów, pracy głosem, technik potrzebnych do stworzenia indywidualnego stylu przemawiania czy radzenia sobie ze stresem - by wspomnieć tylko kilka bloków tematycznych, którym książka jest poświęcona. Zainteresowani warsztatami z pewnością znajdą odpowiedzi na wszystkie swoje pytania dotyczące wystąpień publicznych. Na zakończenie nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie: czy nudna prezentacja może stać się porywającą perłą retoryki? Po przejściu całego kursu odpowiedź brzmi: tak, pod warunkiem, że dobrze się do tego przygotujemy. Wszystkim poszukującym dobrego kursu polecam książkę Wystąpienia publiczne w biznesie.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 09/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dodatkiem do tej książki są dwie płyty DVD. Nie do końca to prawda. W tym przypadku, to książka jest dodatkiem. Pierwsze skrzypce grają płyty DVD i zamieszczone na nich warsztaty. Po pierwsze dlatego, że to warsztaty stanowią o wartości tej publikacji. Jak zaznaczyłem na wstępie, podstawy sztuki prezentacji są już ustalone i jedynie od sposobu ich przekazania zależy czy kupisz ten czy inny produkt.
Drugi powód dlaczego płyty DVD są ważne jest taki, że to od nich należy rozpocząć czytanie. Jeśli zaczniesz od książek, szczegóły sztuki prezentowania przygniotą cię. Zaczynając od filmu, kilku rzeczy nauczysz się bez specjalnego wysiłku. Czytając potem książki, będziesz sobie przypominać "o, to znam", "o, to pamiętam", "o, ten gość mówił właśnie o tym". To znacznie przyjemniejszy sposób nauki niż samo czytanie i denerwowanie się, że wcale nie czujesz, żeby zstąpiła na ciebie mądrość z wystąpień publicznych.
Szkolenie nagrane na płytach trwa dwa razy po godzinie z minutami i prowadzi je autor, Jerzy Rzędowski. Szkolenie ma charakter kameralny (mniej niż 10 uczestników), dzięki czemu nie będą cię rozpraszać rzeczy typu chrząkanie uczestników. Łatwo się skupić na informacjach przekazywanych przez trenera. Łatwo się wczuć i zostać uczestnikiem tego szkolenia - mimo że jedynie za pośrednictwem obrazu.
Cała wiedza na temat prezentacji została w warsztatach podzielona na pięć obszarów: profesjonalne przygotowanie, przyciągające rozpoczęcie, przejrzysty przekaz, perswazyjny język i porywające zakończenie. Te pięć obszarów zostało opisanych w książkach towarzyszących warsztatom. W podręczniku spisane są zasady. Nie musisz więc ciągle włączać płyt, żeby odnaleźć jakiś szczegół potrzebny w tym momencie.
Druga książka zawiera 65 ćwiczeń, po 15 z każdego obszaru wiedzy na temat prezentacji. Ćwiczenia są sympatyczne i przydatne. Są również dość rozbudowane, wymagają od ciebie nieco myślenia i samodzielnego próbowania w domu. To dobra droga, bo bez praktyki nigdy nie zostaniesz dobrym (a nawet przeciętnym) prelegentem. Wymaga to jednak sporej wewnętrznej motywacji. Zakładam jednak, że jeśli kupujesz te warsztaty za pełną cenę, to motywacji ci nie zabraknie.
Pełne warsztaty ze sztuki prezentacji na płytach DVD i książka z ćwiczeniami -- takie są silne strony tej książki. Czy wystarczą, żeby skłonić cię do zakupu - oceń samodzielnie.
-
Recenzja: Radio PiN 08/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jako dziecko z mozołem uczyłeś się mówić. Teraz nadszedł czas, byś dzięki tej umiejętności zaczął zaklinać tłumy, zmieniał nudne prezentacje w perły retoryki, nawiązywał bliską więź z audytorium oraz zaliczył każdy egzamin ustny.
Autorzy "Wystąpień publiczne w biznesie" -- Agata i Jerzy Rzędowscy, to wspaniali, skuteczni i doświadczeni trenerzy wywierania wpływu i wystąpień publicznych. Pracują z politykami i osobami zarządzającymi i wiedzą, że tylko trening czyni mistrza. Agata Rzędowska łączy w swojej pracy szerokie zainteresowania kulturoznawcze, teatralne oraz trenerskie; uczestnikom szkoleń przekazuje umiejętności poparte bogatym doświadczeniem. Agata jest ciepłym i bardzo otwartym trenerem, który mocno angażuje się w rozwój uczestników swoich szkoleń -- mówią o niej współpracownicy. Szkoliła wyższą kadrę menedżerską, polityków, liderów NGO, lekarzy, konsultantów, handlowców, pracowników działów obsługi klienta, a przede wszystkim przyszłych trenerów.
Jerzy Rzędowski jest trenerem wywierania wpływu i wystąpień publicznych. Pierwsze liderskie doświadczenia zdobywał w harcerstwie, potem szkolił m.in. polityków przygotowujących się do wyborów. W polskiej Wikipedii można o nim przeczytać: prowadzi badania nad wzajemnym wykorzystaniem doświadczeń biznesu i organizacji niekomercyjnych (religijnych, wychowawczych, paramilitarnych i in.). Stworzył Roczne Studium Trenerów NLP i Przywództwa PRAECEPTOR oraz kieruje nim. To wykładowca akademicki, a zarazem praktyk biznesu. Oboje prowadzą Roczne Studnium Trenerów NLP i Przywództwa "Praeceptor".
"Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty" -- książka, ćwiczenia, płyty DVD -- to zestaw, który umożliwia osiągniecie sukcesu od pierwszych słów. Zdradza sekrety wzbogacania prezentacji, seminariów i innych mniej lub bardziej oficjalnych spotkań biznesowych.
(…)
Podejmij wyzwanie. Uwierz, że jeśli tylko zechcesz, zostaniesz płomiennym mówcą. W mgnieniu oka będziesz stawać się dowcipny, śmiertelnie poważny i nieodparcie przekonujący. Będziesz włączać elementy ruchu scenicznego, wzmacniać przekaz kierowany do słuchaczy, dawać niezapomniane show i kończyć wystąpienie w burzy oklasków. Zestaw zawiera zbiór 65 ćwiczeń do samodzielnego wykonania praktyczne porady na temat tego, jak udoskonalić swoją prezentację oraz płyty DVD zawierające szkolenie "Wystąpienia publiczne - krok po kroku" prowadzone przez Jerzego Rzędowskiego.
-
Recenzja: Dziennik Gazeta Prawna 08/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Autorzy książki zapewniają, że doskonałym mówcą może być każdy. W książce zebrali własne doświadczenia zdobyte w pracy z politykami i menedżerami, na podstawie których wyodrębnili cechy dobrego mówcy. Pozycja zawiera również rady dotyczące m.in. sprawdzonych metod na rozpoczęcie przemówienia, przygotowania jego konspektu, jak i wskazówki dotyczące języka, jakim należy się posługiwać, by inni nas słuchali. Do podręcznika dołączona jest książka treningowa z ćwiczeniami i 2 płyty DVD.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1100-2, 8324611002
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-07-17
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3832
- Zobacz zawartość nośnika
Spis treści książki
- Co chcesz osiągnąć? (9)
- Pierwsze ważne zadanie - styl Twoich wystąpień (15)
- Dlaczego tylko niektórzy mówcy nie narzekają na głos (21)
- Jak wygląda profesjonalista (25)
- O mowie ciała - trochę inaczej (31)
- Trema (dlaczego na końcu?) (35)
- Główny Przekaz, czyli o czym będziesz mówić (43)
- "Tak po prostu wyjść i zacząć" (48)
- Kont(r)akt z grupą (58)
- Wcześniej poznaj miejsce (64)
- Jak napisać konspekt wystąpienia (71)
- Lejek perswazyjny (76)
- Zmysły (85)
- Ale dlaczego by nie spróbować strzelić sobie w stopę? (91)
- Co dalej, czyli jak odpowiadać na pytania (101)
- Sześć mocnych zakończeń (107)
- A. Prezentacja handlowa (13)
- B. Prezentacja idei (17)
- C. Deklaracja polityki (21)
- D. Raport (25)
- E. Wykład (prezentacja szkoleniowa) (28)
- F. Przemówienie kryzysowe (33)
- G. Testimonial (świadectwo) (38)
- Jak przemawiać interesująco (45)
- Jak podawać liczby w prezentacjach? (49)
- Mów prosto i po polsku! (55)
- Siła metafory (57)
- Czego boją się kiepscy mówcy (a wielcy - po mistrzowsku wykorzystują) (60)
- 1. Profesjonalne Przygotowanie (69)
- 2. Przyciągające Rozpoczęcie (85)
- 3. Przejrzysty Przekaz (94)
- 4. Perswazyjny Język (106)
- 5. Porywające Zakończenie (117)
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W BIZNESIE. PODRĘCZNIK
Część I Pięć umiejętności dobrego mówcy
Umiejętność nr 1. Profesjonalne Przygotowanie (13)
Umiejętność nr 2. Przyciągające Rozpoczęcie (41)
Umiejętność nr 3. Przejrzysty Przekaz (69)
Umiejętność nr 4. Perswazyjny Język (83)
Umiejętność nr 5. Porywające Zakończenie (99)
Co może się teraz zmienić w Twoim życiu
i w Twojej pracy? (113)
Część II Odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań
Skorowidz (151)
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W BIZNESIE. KSIĄŻKA TRENINGOWA
Wstęp (7)
Część I Najczęściej stosowane rodzaje wystąpień biznesowych - porady
Część II Jak jeszcze możesz udoskonalić swoją prezentację?
Część III 65 ćwiczeń, dzięki którym rozwiniesz swoje umiejętności dobrego mówcy
Oceny i opinie klientów: Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii