Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Autor:
- Jerry R. Wilson
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 184
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań
- Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
- Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
- I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu
Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń
Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie -- nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech. Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów.
Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów "w ciemno". Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!
Metody działania w sytuacji, gdy:- masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi
- chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu
- potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania
- działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu
- czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać.
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Pomoże Ci w tym ta niewielka książeczka - jej lektura sprawi, że nawet jeśli brak Ci motywacji albo nie lubisz jakiegoś zagadnienia, przyswoisz je szybko i skutecznie! Zorientujesz się, jaki sposób uczenia się jest dla Ciebie najwłaściwszy i jak ćwiczyć, aby osiągnąć mistrzostwo w wybranej dziedz...
Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności
(22.20 zł najniższa cena z 30 dni)22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie medió...
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%)
Ebooka "Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiedzki, 15/12/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Równie cennym nabytkiem będzie poradnik Jerry′ego R. Wilsona Pozyskiwanie nowych klientów". Oczywiście form pozyskiwania jest przynajmniej 151. Począwszy od grzecznych pracowników, przez angażowanie członków rodziny po nadanie ofercie ładnej oprawy i niewypuszczanie ryby, którą już ma się na haczyku". Równie ważne jest szanowanie czasu klientów, poznanie ich zainteresowań oraz bycie wobec nich kameleonem. Wszak, jak głosi przysłowie, w miłości i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone. Dorzucając ewentualnie: kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje... nowego klienta.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 151 Quick Ideas to Get New Customers
- Tłumaczenie:
- Magda Witkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1649-7, 9788324616497
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-10-21
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4610
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Obsługa klienta
Kompetencje osobiste
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: 151 błyskotliwych rozwiązań
Spis treści książki
Przedmowa (9)
Jak korzystać z tej książki (11)
1. Jest tylko jedna rzecz gorsza od niegrzecznego pracownika (13)
2. Przekonaj do siebie "znaczących innych" (14)
3. Zaangażuj członków rodziny (15)
4. Pozyskuj potencjalnych klientów zespołowo (16)
5. Wykorzystuj potencjał swoich ludzi (18)
6. Nazywaj ich wspólnikami (19)
7. Zależy Ci na lojalności? (20)
8. Spraw, że klient poczuje się ważny (21)
9. Partnerstwo strategiczne (22)
10. Nadaj swojej ofercie ładną oprawę (24)
11. Wyznacz konkretną osobę do kontaktów z potencjalnym klientem (25)
12. Ulepieni z tej samej gliny (26)
13. Podejmij ich na swoim terytorium (28)
14. Angażuj się (29)
15. Świadome relacje (30)
16. Nowy czy z odzysku? (31)
17. Ceń sobie lojalność (33)
18. Opracuj jasną wizję sukcesu (34)
19. Opowieści o heroicznych czynach (35)
20. Czy widzisz to samo, co ja? (36)
21. Żadnych strat (38)
22. Odstraszanie potencjalnych klientów (39)
23. Namolni sprzedawcy (40)
24. Nie wypuszczaj ryby, którą masz już na haczyku (41)
25. Po mojemu czy po Twojemu? (42)
26. Nie sprzedawaj - pomagaj (42)
27. Siła komplementów (43)
28. Nie odmawiaj swoim klientom (44)
29. Zacznij od własnych pracowników (46)
30. Rozwiąż problem (47)
31. Ludzie są zabawni (48)
32. Zainspiruj nowego pracownika (49)
33. Szanuj czas klienta (50)
34. Poznaj zainteresowania swoich potencjalnych klientów (51)
35. Wszyscy nabywcy kłamią (52)
36. Przechwalaj się, przechwalaj się i jeszcze raz się przechwalaj (53)
37. Zwracaj uwagę na indywidualne potrzeby klienta (55)
38. Dlaczego zwracasz się do mnie per "koleś"? (56)
39. Strzeż się mącicieli (57)
40. Nazwij to, co odróżnia Cię od konkurentów (58)
41. Zrób coś innego (59)
42. Bądź kreatywny (60)
43. Zachowuj się normalnie (61)
44. Wierz mi lub nie (63)
45. Spróbuj czegoś innego (64)
46. O dostosowywaniu się (65)
47. Niewielka rzecz, a bardzo opłacalna (66)
48. Bądź inny (67)
49. Rób to, czego nie robią inni (68)
50. Bierz przykład z kameleonów (69)
51. Pamiętaj o pierwszym wrażeniu (70)
52. Pozyskiwanie nowych klientów to zabawa w detektywa (72)
53. Inspirowani pracownicy znajdują oddanych klientów (73)
54. Czynnik CYA (74)
55. Najlepszy potencjalny klient (75)
56. Nawiązuj bliskie relacje (76)
57. Nie zatrzymuj się przed niczym (77)
58. Czytaj prasę branżową (78)
59. Czy stawiasz warunki? (79)
60. Zanim otworzysz podwoje firmy (80)
61. Informuj o sobie (81)
62. Zadbaj o to, by potencjalny klient mógł Cię znaleźć (82)
63. Zostaw potencjalnemu klientowi ślad po sobie (83)
64. Bierz przykład z FBI (85)
65. Dbaj o to, by potencjalni klienci znali Twoją firmę (86)
66. Prawdziwa próba (87)
67. Jutro też jest dzień (88)
68. Bądź przygotowany do szybkiego przedstawienia swojej firmy (89)
69. Zdefiniuj problem (90)
70. Odzyskaj utraconych klientów (91)
71. "Za darmo" nadal działa (92)
72. Klient nie powinien wiedzieć wszystkiego (93)
73. E-mail - przyjaciel czy wróg? (94)
74. Nie szkodzi, że zamknięte (95)
75. Magiczne słowo (96)
76. Jakość w końcu przełoży się na ilość (97)
77. Bądź na bieżąco z technologią (98)
78. Jaki jest wizerunek Twojej firmy? (99)
79. Nikogo nie można lekceważyć (100)
80. Nie lecz, dopóki nie poznasz diagnozy (101)
81. Ułatwiaj klientom kupowanie (103)
82. Pozwól im poczuć się bezpiecznie (104)
83. Gadulstwo nie popłaca (105)
84. Budowanie zaufania (106)
85. Wszędzie sami naiwniacy (107)
86. Wykorzystaj czas znanych osobistości (108)
87. Niełatwo jest nie wziąć tego, co jest za darmo (109)
88. Twórcza reklama może być skuteczna (110)
89. Postaraj się o wsparcie finansowe (111)
90. Magiczne pytanie (112)
91. Trzeba wybierać odpowiednich klientów (113)
92. Tak, nie, może (114)
93. Im większe, tym lepsze (115)
94. Networking (116)
95. O uniwersalnej ofercie (117)
96. W miłości i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone (118)
97. Czy wiesz, co oni wiedzą? (119)
98. Pożądane zachowania należy nagradzać (120)
99. Tradycja święta rzecz (122)
100. Coś o szczeniakach (123)
101. Nie daj klientowi powodu (124)
102. Co sprzedajesz? (125)
103. Wszystko ma znaczenie (125)
104. Na kiedy Pani to potrzebuje? (126)
105. Wypatruj okazji (127)
106. Pozwól klientowi zadecydować (128)
107. Zadowolony klient to za mało (129)
108. Postrzeganie wartości (130)
109. Nowych klientów poszukuj z rozmachem (131)
110. Chodzi tylko o wartość (132)
111. Ile to kosztuje? (133)
112. Podkreślaj korzyści (134)
113. Co poradzisz... (135)
114. Jaka jest Twoja cena? (136)
115. Głupie oszczędności (137)
116. Daj im to, czego chcą (138)
117. Wyjaśnij klientowi, co możesz dla niego zrobić (139)
118. Czy Ty mnie w ogóle słuchasz? (140)
119. Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje... nowego klienta (141)
120. Problemy z komunikacją (142)
121. "Nie" to nie jest odpowiedź (144)
122. Selektywne słuchanie (145)
123. Gdybym tylko miał czas (146)
124. Przewiduj przeszkody (147)
125. Świadomie zdecyduj, kiedy nie sprzedawać (148)
126. Sprzedaż a zmysły (149)
127. Nigdy nie zakładaj, że się porozumieliście (150)
128. Zwracaj uwagę na szczegóły (151)
129. Daj się zauważyć (152)
130. Uśmiech tajemnicą sukcesu (153)
131. Nie wiedzieć czegoś, to żaden wstyd (154)
132. O Janku Partaczu (155)
133. Stwórz sobie własną kopalnię złota (156)
134. Reguła szaleństwa (158)
135. Unikaj rutyny (158)
136. Nie wahaj się prosić o pomoc (159)
137. Krytykować, potępiać, narzekać (160)
138. Wykorzystaj internet (161)
139. Mów prawdę (162)
140. Jak sobie radzisz? (163)
141. Gotową odpowiedź powinieneś mieć zawsze na podorędziu (164)
142. Do klienta nie zagląda się "przy okazji" (165)
143. Coś o obsłudze posprzedażnej (166)
144. Uporządkuj swoje działania (168)
145. Gorzki smak porażki (169)
146. Nieważne, co się wydarzy (170)
147. A więc nie stać Cię... (171)
148. Uzależnij się od informacji (171)
149. Obsesja na punkcie reputacji (173)
150. Inwestuj w siebie (174)
151. Wytrwałość jest w cenie (175)
Skorowidz (177)
O autorze (181)
Oceny i opinie klientów: Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań Jerry R. Wilson (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii