Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej
- Autor:
- Geoff King
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej
- Sekret nr 1. Efektywne kontakty handlowe
- Sekret nr 2. Skuteczne pozyskiwanie zleceń
- Sekret nr 3. Tajna broń handlowca doskonałego
Możesz osiągnąć w życiu wszystko, jeśli tylko wcześniej zdecydujesz, czego naprawdę chcesz.
Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym. Chcesz być osobą przekonującą i hipnotyzującą? Umiejętność skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej połowa sukcesu. Potrafisz to robić?
Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak często osądzasz książkę po okładce? Czy wiesz, że możesz rozpracować charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawę, że w osiągnięciu sukcesu może Ci pomóc (albo zaszkodzić) język Twojego ciała? Zwróć uwagę na to, co mówisz i jak to robisz. Nie lekceważ też wykorzystywania słów na papierze.
Pragniesz osiągnąć sukces - to będzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysiłków, talentów, umiejętności i wiedzy... właśnie, szczególnie wiedza jest Twoim sprzymierzeńcem. Jak mawia Brian Tracy - zdobywając informacje, których nie posiadają Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz się na samo czoło stawki.
- Efektywne spotkania i oferty handlowe
- Zdobywanie nowych klientów za pomocą sprawdzonych technik
- Tworzenie marki i skuteczne reklamowanie swojej firmy
- Rozmowy telefoniczne, które przynoszą zamierzony skutek
- Bieg z uśmiechem przez pole minowe negocjacji
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. D...
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
79.00 zł(-56%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki Marek Niedźwiedzki, 03/11/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przynajmniej trzy podstawowe tajniki związane z handlem odkrywa przed czytelnikami Geoff King w książce "Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej". Trzy podstawowe rozwinięte zostały w barwny i - co istotne - kompletny wachlarz zaleceń, porad, podpowiedzi. Z tym wachlarzem można ruszać na pierwsze handlowe spotkanie. On pomoże szybko i trafnie ocenić charakter klienta, opanować emocje, wykorzystać język ciała, a także pisemnie sformułować propozycje. Niektórzy zaskoczeni zostaną zapewne bogatą listą możliwości pozyskiwania nowych klientów - począwszy od przesyłek reklamowych, skończywszy na wchodzeniu w układy z partnerami biznesowymi. Część trzecia wachlarza to szlifowanie umiejętności handlowych - tworzenie marki, prezentacje, korzystanie z mediów, negocjowanie umów. Jeżeli komuś wydaje się, że jest handlowcem pełną gęba, szybko zorientuje się, że stoi w pół drogi. Dobrze więc, że na tej drodze trafił na ten poradnik...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Secrets of Selling: How to Win in Any Sales Situation
- Tłumaczenie:
- Dawid Wietrzykowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1628-2, 9788324616282
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-07-17
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4470
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Przygotowywanie się do spotkań handlowych (16)
- Pierwsze wrażenia - trzy dwunastki (18)
- Struktura typowego spotkania handlowego (19)
- Wprowadzenie (19)
- Konsultacja (pytania) (20)
- Pytania kontrolne (24)
- Sprzedaż (25)
- Prośba o transakcję (31)
- Wykorzystaj spotkanie, aby zdobyć kolejne spotkanie (36)
- Konieczność szybkiej i trafnej oceny innych (38)
- Podstawy współczesnej psychologii: cztery główne typy ludzkich zachowań (39)
- Dlaczego więc ludzie tak często źle oceniają innych? (44)
- Ludzie kupują od ludzi, których lubią (48)
- Skoncentruj emocje w odpowiednim miejscu (49)
- Jakie emocje towarzyszą podejmowaniu decyzji zakupu? (50)
- Jakie znaczenie ma w handlu język ciała? (54)
- Przekonujący i nieprzekonujący język ciała (54)
- Język ciała, na który należy zwracać uwagę u innych (58)
- Co należy umieścić w propozycji handlowej? (65)
- Trzymaj wszystkie propozycje w jednym miejscu (71)
- Jak pisać poprawnym językiem? (74)
- Korekta (79)
- Jakie dokumenty handlowe będą Ci potrzebne? (79)
- Nowi klienci kontra istniejący klienci (88)
- Teoria pozyskiwania nowych klientów (89)
- Cztery główne sposoby na znalezienie nowych klientów (90)
- Jak zdobyć odpowiednie listy adresowe (92)
- Jaki komunikat zawrzeć w przesyłce reklamowej? (94)
- Ile listów należy wysłać? (96)
- Pomiar sukcesu przesyłek reklamowych (97)
- Pisanie biuletynów (99)
- Uczestniczenie w seminariach prowadzonych przez innych (102)
- Prowadzenie własnych seminariów (105)
- Inne możliwości niż seminaria (111)
- Uzupełnianie seminariów (111)
- Kilka prawd na temat sprzedaży przez telefon (114)
- Cztery możliwe reakcje na Twój telefon (115)
- Co powinieneś powiedzieć? (117)
- Przedostawanie się przez asystentki (124)
- Powszechne kwestie dotyczące rozmów telefonicznych (126)
- Trzy typy partnerów handlowych (134)
- Jak sprawić, aby układy partnerskie przynosiły korzyści (134)
- W jaki rodzaj układów partnerskich nie powinieneś się angażować? (136)
- Dbaj o dobrych partnerów (137)
- Jak tworzy się dobrą markę? (142)
- Reklama (144)
- Najlepsze metody prezentacji (150)
- Jak ilość publiczności wpływa na prezentację? (152)
- Obsługa stoiska targowego (153)
- Publikowanie artykułów w prasie (158)
- Znajdowanie dziennikarzy i publikacji (160)
- Oświadczenia prasowe (161)
- Inne sposoby kontaktowania się z prasą (164)
- Wywiady w mediach (165)
- Co począć, gdy zbierają się nad Tobą czarne, medialne chmury (170)
- Agencje public relations (171)
- Maksymalnie wykorzystaj profesjonalne stowarzyszenia (173)
- Wygrywaj nagrody (173)
- Czego szukają konsumenci? (176)
- Na co handlowcy marnują najwięcej czasu? (177)
- Cztery ogólne zasady postępowania z konkurencją (179)
- Wyczucie czasu podczas formalnych przetargów (180)
- Poczekalnia (181)
- Mierzenie wydajności własnej firmy w stosunku do konkurencji (184)
- Raportowanie sprzedaży (185)
- Jak nagradzać osiągnięcia handlowe (187)
- Do czego potrzebny jest system zarządzania kontaktami? (190)
- Jakie nazwiska powinny znaleźć się w systemie? (192)
- Wybór systemu zarządzania kontaktami (193)
- Zdobądź więcej informacji na temat firmy (198)
- Jak zdobywać kontakty w obrębie konta? (198)
- Metody zdobywania dodatkowych zleceń
dzięki istniejącym kontaktom (200)
- Zespołowe prowadzenie konta (201)
- Jeśli możesz uniknąć negocjacji, zrób to (204)
- Pięć pytań, które przygotują Cię do negocjacji (204)
- Dziewięć zasad negocjacji (207)
- Najpowszechniejsze sytuacje związane z negocjowaniem (209)
- Jak kupują profesjonaliści? (212)
- Co powinno znaleźć się w zarysie umowy (214)
- Ogólne uwagi na temat umów (217)
- Jak uniknąć problemów podczas zawierania umów? (221)
- A więc podpisaliście umowę! (222)
- Co tworzy motywację? (226)
- Musisz zadbać o to, aby los się do Ciebie uśmiechnął (227)
Podziękowania (10)
Wstęp: O czym jest ta książka i w czym może Ci pomóc? (9)
CZĘŚĆ I. Spotkania handlowe
i propozycje handlowe (13)
1. O czym mówić na spotkaniach handlowych (15)
2. Jak szybko i trafnie ocenić charakter
potencjalnego klienta (37)
3. Wykorzystywanie emocji w sprzedaży (47)
4. Język ciała na spotkaniach handlowych (53)
5. Jak pisać propozycje handlowe (63)
6. Słowa, które pomogą Ci w sprzedaży (73)
CZĘŚĆ II. Jak znaleźć nowych klientów (87)
7. Zdobywanie nowych klientów
za pomocą przesyłek reklamowych (91)
8. Zdobywanie nowych klientów
za pomocą seminariów (101)
9. Jak uczynić z telefonu narzędzie sprzedaży (113)
10. Zdobywanie nowych klientów
za pomocą partnerów biznesowych (133)
CZĘŚĆ III. Jak stać się kompletnym handlowcem (139)
11. Jak wyrobić markę i skutecznie reklamować
swoją firmę (141)
12. Prezentacje, wyjścia i targi (149)
13. Maksymalne wykorzystanie potencjału mediów (157)
14. Jak pokonać konkurencję (175)
15. Jak mierzyć wyniki własnej działalności (183)
16. Zarządzanie kontaktami (189)
17. Zarządzanie rozbudowanymi kontami (197)
18. Negocjacje (203)
19. Jak bezboleśnie przejść przez etap
negocjowania umów (213)
20. Co definiuje różnicę pomiędzy przeciętnymi a najlepszymi wynikami handlowymi? (225)
Bibliografia (229)
Skorowidz (233)
Oceny i opinie klientów: Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej Geoff King (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)