Opis książki: Marketing według Teda Levitta
Ponadczasowa klasyka marketingu
- Innowacyjne naśladownictwo
- Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu
- Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie
- Globalizacja rynków
- Reklama: "poezja dopasowania"
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.
Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.
"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.
Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%)
Ebooka "Marketing według Teda Levitta" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing według Teda Levitta" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing według Teda Levitta" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing według Teda Levitta (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. MK, 04/08/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Katechizm marketingowca Po tę lekturę mogą sięgnąć wszyscy, którzy chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Na czym polega innowacyjne naśladownictwo i poezja dopasowania? Jak osiągnąć sukces marketingowy dzięki różnicowaniu? Co nam ułatwi sprzedaż produktów i usług? Dlaczego kreatywność w dzisiejszych czasach już nie wystarczy? Tego wszystkiego można się dowiedzieć z książki "Marketing według Teda Levitta" (wydawnictwo Helion). Podręcznik łączy dwa światy: akademickiego dyskursu i praktycznego zarządzania, naukowych badań i korporacyjnych case′ów. Dlatego warto, by po lekturę sięgnęli zarówno studenci szkól biznesowych, jaki menedżerowie oraz marketerzy działający w dowolnej branży. Poradnik zawiera najnowsze koncepcje i narzędzia marketingowe, które mogą pomóc w osiągnięciu i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. I co ważne jest napisany lekkim językiem. Theodore Levitt, którego artykuły złożyły się na tę książkę, jest profesorem i przewodniczącym Wydziału Marketingu Harvardzkiej Szkoły Biznesu, a także redaktorem Harvard Business Review". "Marketing" Philipa Kotlera nazywano "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI N, 04/08/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kim jest ów Levitt, że zasłużył na wybicie w tytule - zastanawia się laik, sięgając po książkę "Marketing według Teda Levitta". Wydawnictwo Onepress od razu sygnalizuje, że to jedna z książek klasy business", więc zapewne wspomniany Ted nie może być byle kim - domniemywamy. I rzeczywiście, Theodore Levitt to jeden z najbardziej wpływowych autorytetów marketingu i zarządzania. Choć biograficzną notkę, naszpikowaną naukowymi osiągnięciami, znajdujemy dopiero na końcu książki (nawet po skorowidzu), łatwo dajemy się wciągnąć w wir zaprezentowanych w książce artykułów. A to przede wszystkim za sprawą ich klarowności, dzięki posługiwaniu się przez autora życiowymi przykładami i czytelnym wnioskom. Obojętnie, czy dotyczy to "bóstwa innowacji", sprowadzającej się zwykle do imitacji i naśladownictwa, czy też są to refleksje na temat dlaczego biznes zawsze przegrywa w konfrontacji z rządem jako pomysłodawcą kolejnych ustaw. Podobnie praktyczny charakter mają bogate w przykłady rozważania na temat roli usług we współczesnym świecie i narodowych różnic w ich odbiorze. Książkę czyta się niczym ciekawe felietony w wysokonakładowych pismach, a Ted Levitt z każdym kolejnym rozdziałem wydaje się coraz bardziej interesującym autorem.
-
Recenzja: Rzeczpospolita 06/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To zbiór artykułów autora, który jest jednym z guru marketingu i zarządzania, twórcą pojęć i teorii wykładanych na uczelniach. Książka omawia koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w dążeniu do osiągnięcia i mania przewagi konkurencyjnej.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Ted Levitt on Marketing (Harvard Business Review Facebook)
- Tłumaczenie:
- Anna Kanclerz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-0906-2, 9788324609062
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-05-09
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3970
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: VIP
Spis treści książki
Wstęp (7)
1. Innowacyjna imitacja (9)
2. Wykorzystanie cyklu życia produktu (31)
3. Dlaczego biznes zawsze przegrywa? (69)
4. Produkcyjne podejście do usług (95)
5. Uprzemysłowienie usług (125)
6. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu (wszystkiego) (151)
7. Marketing produktów niematerialnych i niematerialne cechy produktów (175)
8. Globalizacja rynków (197)
9. Po zakończeniu sprzedaży... (227)
10. Reklama: "Poezja dopasowania" (247)
11. Kreatywność to nie wszystko (257)
12. Marketingowa krótkowzroczność (283)
Skorowidz (321)
O autorze (329)
Oceny i opinie klientów: Marketing według Teda Levitta Theodore Levitt (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.