Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?
- Autor:
- Elinor Stutz
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?
Podręcznik sprzedaży "na grzeczną dziewczynkę"
My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.
Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży -- w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu -- jak nigdzie indziej w biznesie -- brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:
- sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
- pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
- prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
- dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
- zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
- łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.
"Grzeczna, wytrwała, skromna, pracowita, solidna, wiarygodna, świecąca przykładem, ambitna, niezawodna, pomocna, życzliwa, rozsądna i uczciwa... czy szefowie i klienci mogą chcieć od Ciebie więcej?"Elinor Stutz
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. D...
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii Power
-
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategi...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na pods...
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi. Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to ...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
39.90 zł(-75%) -
Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołe...
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
34.90 zł(-72%) -
Wiedza zawarta w tej książce może wydać Ci się zaskakująco oczywista — gdy tylko uda Ci się ją ogarnąć. To wszystko zasługa intuicji i bezbłędnie wykorzystującego jej istnienie planu działania. Z właściwym sobie poczuciem humoru oraz wykorzystując skuteczność programu Getting Things Done, D...
Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
49.00 zł(-76%) -
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz ...(20.94 zł najniższa cena z 30 dni)
20.94 zł
34.90 zł(-40%)
Ebooka "Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców? (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 11/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Widziałem wiele książek o sprzedaży i dam głowę, że przez twoje ręce też ich się trochę przewinęło. Większość z nich pisze mniej więcej o tym samym, innymi słowami. Esencją sprzedaży jest słuchanie potrzeb klienta i zaoferowanie mu kompleksowego rozwiązania jego problemów przy najmniejszym udziale jakiego on sobie życzy. I bardzo dobrze.
Wciąż też jestem zdania, że ta książka jest warta przeczytania. Przede wszystkim przez kobiety, którym brak zawodowej pewności siebie. To żaden wstyd. To normalne zjawisko, wynikające ze specyficznych reguł rządzących biznesem.
Historia opisana przez autorkę, która jako zupełnie zielona nowicjuszka podjęła pracę jako sprzedawca kserokopiarek, to doskonały lek na wzmocnienie. Nie musisz być sprzedawcą. Możesz pracować w biurze przy komputerze. Możesz być młodą nauczycielką. Możesz być nieopierzoną dziennikarką terenową. Zasady budowania pewności siebie, a wraz z nią swojej zawodowej pozycji i kariery, przydają się w każdej pracy. Ta książka wyleczy cię z obaw i pchnie do działania. Na początku będzie ci drżał głos. Ręce będą się pocić. Ale to nic naprzeciw pewności siebie, która z każdym dniem będzie w tobie rosnąć.
Ten sam brak pewności siebie dotyczy również młodych mężczyzn, którzy tuż po studiach stoją u progu swojej kariery. Oczywiście męska duma nie pozwoli na czytanie babskich lektur w świetle dnia, ale mało który mądrala zwalczy ciekawość choćby pobieżnego przejrzenia książki, która leży na półce. Chodzi tylko o to, żebyś nie naciskała, ani nie wypytywała o wrażenia. Jeśli zechce, to sam nawiąże rozmowę. A jeśli nie, to twoje i tak jest na wierzchu :)
A tak na marginesie, opisana w książce technika sprzedaży pakietowej jest całkiem niezła. Znajdziesz ją na stronach 196-199.
-
Recenzja: Brief Karolina Błońska; 10/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. Popłaca w sprzedaży, tradycyjnie pozbawionej kobiecego ciepła i życzliwości. Kobiety są bowiem w stanie dostrzec niuanse, których ich koledzy handlowcy nie widzą, subtelniej i skuteczniej poruszają się w sieci kontaktów międzyludzkich, subtelniej składają oferty handlowe i są w stanie wzbudzić większe zaufanie klientów. Kluczem do sukcesu jest umiejętne wykorzystanie tych atutów.
Elinor Stutz ma za sobą 13-letnie doświadczenie w sprzedaży. Dziś prowadzi firmę doradczo-szkoleniową, ale zaczynała od stanowiska szeregowej pracownicy w dziale handlowym - przedstawicielki ds. spraw sprzedaży kserokopiarek. Chociaż nie miała żadnego doświadczenia w sprzedaży i nie znała się na urządzeniach biurowych, a reszta pracowników (sami mężczyźni) nie traktowali jej poważnie, szybko zaczęła osiągać najlepsze wyniki sprzedaży.
W oparciu m.in. o własne doświadczenia Stutz przedstawia strategie i wskazówki mające pozwolić kobietom na sprzedawanie z powodzeniem w każdych warunkach gospodarczych. Nie są to magiczne sekrety, ale rady, jak dzięki codziennej sumiennej pracy, włożeniu wysiłku w zrozumienie, czego oczekuje potencjalny klient, i zrobieniu wszystkiego, aby te potrzeby spełnić, przekuć swoją pracę w sukces.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Nice Girls Do Get The Sale: Relationship Building That Gets Results
- Tłumaczenie:
- Agnieszka Sobolewska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-0946-8, 9788324609468
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-08-08
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3859
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Bizneswoman
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
- Dlaczego większość ludzi czuje obawę przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi się składać propozycję transakcji? (16)
- Jak proponować transakcję, nie wchodząc w rolę "niegrzecznej dziewczynki"? (17)
- Moja historia (24)
- Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży (27)
- Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej (29)
- Moe (31)
- Poznane strategie sprzedaży (49)
- Klucz nr 1. Pasja (53)
- Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy (57)
- Wprowadź codzienną rutynę (60)
- System zarządzania bazą kontaktów (61)
- System punktowy (63)
- Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniętych transakcji (65)
- Dodatkowe wskazówki dotyczące sprzedaży produktów podłączanych do sieci (81)
- Świetnie na wszystkich frontach (85)
- Jak powiększać swoją pulę klientów (87)
- Podsumowanie strategii sprzedaży (95)
- Wytrwałość grzecznych dziewczynek (102)
- W terenie (106)
- Przez telefon (110)
- Jak dobrze wykorzystywać wiadomości telefoniczne? (113)
- E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu (114)
- Wizyty w terenie w okresie świąt (117)
- Wyjątkowe materiały korespondencyjne (119)
- Rady końcowe (122)
- Komunikaty o znaczeniu marketingowym (125)
- Prelegenci (128)
- Mentorzy (129)
- Wskazówki (131)
- Obserwacje podniosą Twoje wyniki sprzedaży! (147)
- Pod czujnym okiem (150)
- Obrazy, zdjęcia i plakaty na ścianach (152)
- Nowa wersja "Żółwia i zająca" (156)
- Niebezpiecznie blisko (158)
- Stawiaj kropkę nad i (159)
- Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie (160)
- Przeszkodził mu strach (161)
- "Trudno uwierzyć..." (163)
- Wskazówki (164)
- Oda do marketingu pionowego (170)
- Wybrałam agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach (171)
- Pamiętaj o językowym DNA (175)
- Strategia odpowiedzi (182)
- Strategia pytań - rozwijanie potrzeb i pragnień (184)
- Konkretne pytania (186)
- Tytuły rozdziałów (194)
- Przykładowa oferta (195)
- Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży (211)
- Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy... (213)
- Wyznaczanie celów (220)
Podziękowania (7)
Wstęp (9)
Filozofia grzecznych dziewczynek (13)
Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)
Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)
Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)
Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)
Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)
Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)
Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)
Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)
Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)
Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)
Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)
Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)
Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)
Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)
Rozdział 15. Detektyw w holu (151)
Rozdział 16. Czego nie robić (155)
Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)
Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)
Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)
Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)
Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)
Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)
Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)
Uwagi końcowe (225)
Źródła (227)
O autorce (229)
Skorowidz (231)
Oceny i opinie klientów: Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców? Elinor Stutz (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)