E-biznes. Relacje z klientem
- Autor:
- Patrycja Kierzkowska
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 20
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: E-biznes. Relacje z klientem
Ludzkie relacje w handlu elektronicznym
- Skuteczny newsletter
- Blog w Twojej firmie
- Nowoczesna obsługa klienta
- Optymalne wykorzystanie autorespondera
- E-biznes, który zarabia
Złota era newslettera
Witamy serdecznie,
Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".
To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!
W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.
Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.
Pozdrawiamy,
Grupa Wydawnicza Helion SA
Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki. Jeśli masz jakieś pytania, pisz na adres: poczta@shrew.pl.
A teraz otwórz książkę.
Wybrane bestsellery
-
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania wła...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%)
Ebooka "E-biznes. Relacje z klientem" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-biznes. Relacje z klientem" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-biznes. Relacje z klientem" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-biznes. Relacje z klientem (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Andrzej BudzykRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Polubisz autora - polubisz książkę Sam nie przeżyłem żalu po zakupie tej publikacji. Być może dlatego, że nie otworzę sklepu internetowego. "E-biznes" Patrycji nie jest dla mnie "instrukcją obsługi". Tylko opisem jej pasji, która stworzyła książkę. Cieszy mnie, że polska literatura biznesowa wzbogaciła się o nową - rodzimą publikację. "Importowane" w nadmiarze nie są najlepsze.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna Handlowa e-mentor, 02/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Założenie sklepu internetowego nie stanowi dziś problemu. Czy jednak właściciele e-biznesów posiadają odpowiednią wiedzę w zakresie relacji z klientami? W przypadku e-sklepów brak nam bezpośredniego kontaktu z odbiorcami - należy więc w komunikacji z nimi w umiejętny sposób posługiwać się takimi narzędziami, jak newsletter, blog, e-mail. Patrycja Kierzkowska w książce E-biznes. Relacje z klientem przedstawia kompleksowo (i, co ważne, na konkretnych przykładach) zasady budowania relacji z klientem w taki sposób, aby wyróżniać się na tle konkurencji i pozyskiwać lojalnych odbiorców. Publikacja będzie niezwykle przydatna osobom, które już posiadają bądź zamierzają w najbliższym czasie założyć swój własny e-biznes.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki N, 03/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
E-biznes - to dziś marzenie i konieczność. Marzenie, dla tych, którzy jeszcze nie zaistnieli w sieci. Konieczność, z której zdają sobie sprawę ci, którzy już docenili (także w przeliczeniu na złotówki) zalety Internetu w prowadzeniu interesów handlowych. Patrycja Kierzkowska, autorka E-biznes. Relacje z klientem", sama świetnie sobie radzi jako młoda bizneswoman, więc tym łatwiej zaufać jej poradom. Jak prowadzić sklep internetowy, by budził zainteresowanie klientów, w jaki sposób wyróżnić się - u Patrycji (w sklepie) znajdujemy konkretne odpowiedzi. Autorka znaczną, jeżeli nie większą część książki poświęca - dla wielu jeszcze obco brzmiącemu - słowu newsletter. Nie bez powodu, bo to rzeczywiście jeden z najlepszych sposobów docierania do klienta. Rozwiewa też kilka mitów związanych z obsługą kontrahentów, w tym także te, które - czasem ku swemu zaskoczeniu - wielu biznesmenów" przyjęło już za dobrą monetę. Po tej lekturze będą ją musieli dyskretnie wymienić na prawdziwą, by nie błaźnić się w oczach partnerów. Idąc po bluzkę, potknęłam się o stanik - zatytułowała autorka jeden z podrozdziałów poradnika. I choć to niewiele znaczy, a jedynie intrygująco brzmi - wychodząc z księgarni "potknijmy się" o tę książkę. Naprawdę warto!
-
Recenzja: Magazyn Internet Krzysztof KowalskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Prowadzenie działalności biznesowej w internecie wymaga od przedsiębiorcy podejmowania wielu decyzji. W początkowej fazie są one związane m.in. z wyborem platformy sprzedaży i oferowanego asortymentu. Następnie w grę wchodzą logistyczne aspekty funkcjonowania e-biznesu, ustalanie cen towarów, kreowanie polityki promocyjnej, a także utrzymywanie relacji z klientami. Na ten ostatni czynnik szczególną uwagę zwraca autorka prezentowanej publikacji. Mimo młodego wieku (jak przyznaje w książce ma 22 lata) od ponad czterech lat zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych. Doradzała m.in. firmom prowadzącym w sieci księgarnie oraz sprzedającym bieliznę, kosmetyki, odzież, biżuterię, jak również usługi hostingowe. Jest także znana jako autorka artykułów publikowanych na łamach Magazynu INTERNET i właścicielka kilku serwisów internetowych. Doświadczenie i intuicję wspiera ponadto wiedzą, którą zdobywa jako studentka pedagogiki. W swej książce postanowiła podzielić się z czytelnikami własnym spojrzeniem na sposób traktowania klientów przez osoby prowadzące sklepy internetowe. Wszelkie przemyślenia prezentuje kładąc duży nacisk na praktyczne aspekty danego zagadnienia. Stawia szereg istotnych pytań i udzielając odpowiedzi wskazuje kilka różnych wariantów postępowania. Wyjaśnia, które rozwiązania przyczynią się do poprawy relacji z klientem oraz podaje przykłady niewłaściwych zachowań. W przystępny sposób wskazuje kolejne obszary kształtowania stosunków z klientem i przestrzega przed popełnianiem typowych błędów. Mogą one wynikać zarówno z braku doświadczenia, jak i z hołdowania fałszywym mitom. Spora część rozważań toczy się wokół zagadnień związanych z firmowym newsletterem. Dowiadujemy się przede wszystkim do czego może nam się przydać ta forma komunikacji. Zapoznajemy się z uwagami na temat procesu zachęcania klientów do prenumerowania biuletynu oraz opanowujemy zasady tworzenia listów powitalnych. Znajdziemy tu również precyzyjne wskazówki odnoszące się do konstrukcji i treści samego newslettera. Autorka wyjaśnia także, jak w sensowny sposób analizować jego skuteczność. Kontynuując lekturę docieramy do materiału poświęconego korzystaniu z autoresponderów i unikaniu związanych z nimi błędów. Zapoznajemy się ze wskazówkami na temat umożliwiania klientom rezygnacji z prenumeraty biuletynu oraz dowiadujemy, w jaki sposób można efektywnie łączyć newsletter z blogiem. Warto również zwrócić uwagę na porady związane z działem kontaktowym, materiały traktujące o odpisywaniu na e-maile oraz na krótki przegląd innych form obsługi klienta w biznesie internetowym, takich jak wyszukiwarka, FAQ i komunikatory. Całość uzupełnia krótkie podsumowanie, w którym znajdziemy praktyczne przykłady potwierdzające sens inwestowania w obsługę klienta. Patrycja Kierzkowska w swej książce odnosi się do niezwykle istotnego elementu e-biznesu, jakim jest komunikowanie się z klientem i definiowanie postawy wobec jego potrzeb. W przystępny sposób przybliża tajniki budowania optymalnych relacji, znajdujących odzwierciedlenie zarówno w sposobie postrzegania działalności biznesowej przez klienta, jak i w uzyskiwanych wynikach finansowych. Godna uwagi jest koncentracja na praktycznych aspektach zagadnienia. Warto też podkreślić, iż klient jest tu postrzegany jako partner, a nie jako potencjalny cel stosowania schematycznych sztuczek psychologicznych, nastawionych wyłącznie na łatwy i szybki zysk.
-
Recenzja: Redakcja E-mentor Szkoła Główna HandlowaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Założenie sklepu internetowego nie stanowi dziś problemu. Czy jednak właściciele e-biznesów posiadają odpowiednią wiedzę w zakresie relacji z klientami? W przypadku e-sklepów brak nam bezpośredniego kontaktu z odbiorcami - należy więc w komunikacji z nimi w umiejętny sposób posługiwać się takimi narzędziami, jak newsletter, blog, e-mail. Patrycja Kierzkowska w książce E-biznes. Relacje z klientem przedstawia kompleksowo (i, co ważne, na konkretnych przykładach) zasady budowania relacji z klientem w taki sposób, aby wyróżniać się na tle konkurencji i pozyskiwać lojalnych odbiorców. Publikacja będzie niezwykle przydatna osobom, które już posiadają bądź zamierzają w najbliższym czasie założyć swój własny e-biznes.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1116-9, 8324611169
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-12-13
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3993
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Obsługa klienta
Spis treści książki
- Do kogo adresowana jest ta książka? (13)
- Co to jest newsletter? (14)
- Dlaczego tyle miejsca poświęcam newsletterowi? (16)
- Po co nam newsletter? (16)
- Argument 1. Budujemy bazę klientów (16)
- Argument 2. Inicjuje się relację zamiast informacji (18)
- Argument 3. Sprzedaż konkretnej pozycji idzie w górę (19)
- Argument 4. Sprzedaż w ogóle idzie w górę (20)
- Argument 5. Budowanie i podtrzymywanie (21)
- Dlaczego autor książki ma czasami inną wizję
niż wszyscy wokół? (21)
- Czyli newsletter to coś więcej niż marketingowa oferta? (22)
- Jaka jest skuteczność newsletterów? (23)
- Dlaczego większość przykładów dotyczy książek? (23)
- Dlaczego zwracasz się do mnie jak do faceta? (24)
- Obsługa klientów dla opornych (24)
- Mit 1. Każdy może pracować przy obsłudze klienta (25)
- Mit 2. Szkolenia są niepotrzebnym wydatkiem (25)
- Mit 3. Klient nie musi być "dopieszczony" (26)
- Mit 4. Im mniej pracowników, tym lepiej (26)
- Mit 5. Dobra obsługa to wyuczone reguły (27)
- Psychologia społeczna to podstawa (27)
- NLP tak, ale z głową (27)
- Bądź sobą (29)
- Bądź elastyczny (29)
- Doradzaj, nawet jeśli nic nie sprzedasz (30)
- Doradzaj, radząc się innych (30)
- Nie śpiesz się w budowaniu relacji (31)
- Rejestracja czy newsletter? (33)
- Jakie zbierać dane? (34)
- Ale o co chodzi? (34)
- Zapytajmy o imię... (36)
- Niekoniecznie o nazwisko... (38)
- Zapytajmy o płeć... (39)
- Telefon - odpada... (40)
- Adres domowy - samobójstwo... (41)
- Ankieta - tak, jeśli tylko chcesz stracić klientów... (43)
- Rejestracja - puknij się w głowę! (44)
- Może format? (45)
- Przykładowy newsletter - można (46)
- Ptaszki, kółeczka czy listy rozwijane? (46)
- Przycisk "wyślij"... (48)
- ...i "usuń" (49)
- Mały, zgrabny, użyteczny formularz (50)
- Jak się zbłaźnić w oczach klientów? (51)
- Inne dziwactwa (51)
- W którym miejscu strony umieścić formularz? (52)
- Kilka słów o naszych oczach (52)
- Góra strony (55)
- Dół strony (55)
- Lewa część strony (56)
- Prawa część strony (56)
- Jak zwiększyć liczbę zapisów na newsletter? (56)
- Okienko (57)
- Niespodzianka (58)
- Daj coś za darmo (60)
- Zniżki, rabaty (62)
- Akceptuję regulamin (62)
- Prosić o potwierdzenie? (63)
- Jak powinno wyglądać potwierdzenie? (64)
- Temat (65)
- Treść (65)
- Informacja na stronie (67)
- A jak zwykle wygląda potwierdzenie? (68)
- Jak powinno wyglądać powitanie? (69)
- Jak powitać najlepiej? (70)
- Analiza treści (72)
- Format (75)
- Grafika niewidoczna (76)
- Nadawca (78)
- Ozdobniki w polu nadawcy (79)
- Administrator napisał... (80)
- Temat (81)
- Ozdobniki w temacie (83)
- Re: coś tam (84)
- Treść (84)
- Uwagi ogólne (84)
- Idąc po bluzkę, potknęłam się o stanik (86)
- Uwaga na święta (87)
- Megaoferta (88)
- Skandal (88)
- Mam dla Ciebie prezent (89)
- Państwo, czyli Wy (89)
- Bierząco chojny chutnik (90)
- Poszarpaniec (91)
- Linki w treści (92)
- Dwie wersje wszystkich listów (93)
- Długość (93)
- Dzień wysyłki (94)
- Regulamin (95)
- Osoba pisząca newsletter (96)
- Przywiązanie do osoby, a nie do firmy (98)
- Płeć konsultanta (99)
- Emotikony i inne (100)
- Usuwamy nieaktywne adresy (103)
- Analiza skuteczności (106)
- Informacje podstawowe (109)
- Jak nie korzystać z autorespondera? (110)
- Wielokrotny autoresponder (112)
- Bezpłatne kursy e-mailowe (112)
- Urodziny lub imieniny klienta (115)
- Bezpłatne raporty, e-booki, prezenty (116)
- Prezent musi być oryginalny (118)
- Zamówienie zostało wysłane (119)
- Narzędzia do rozsyłania (121)
- Dlaczego ludzie się wypisują? (123)
- Nie komplikuj (125)
- Na stronie (125)
- Radio (125)
- Przycisk lub link (126)
- Lista (126)
- Osobny formularz (127)
- Logowanie (127)
- W stopce (127)
- Nie mogę Pani wypisać... (129)
- Ale jaki blog? (131)
- Po co blog? (131)
- Platforma (132)
- Kilka uwag o treści (132)
- Komentarze? Koniecznie! (136)
- Szara rzeczywistość (137)
- Argumenty za połączeniem bloga i newslettera (138)
- Argumenty przeciw połączeniu (138)
- Niewłaściwy odbiorca e-maila (141)
- Dlaczego oni w ogóle do mnie piszą? (142)
- Sześć podstawowych reakcji (144)
- Rozpatrzmy te sytuacje, ale już na przykładzie (144)
- Kiedy nie przesyłam dalej? (147)
- Jeśli pomyłki zdarzają się często... (147)
- Jak powinien wyglądać dział kontaktowy? (147)
- Ciekawe, gdzie jest dział kontaktowy? (148)
- Ciekawe, kto tu pracuje? (149)
- Tu pracuje Marek (150)
- Różne konfiguracje (151)
- Ładnie rozpisane (152)
- Zbyt ogólnie (153)
- Bardzo ładnie, ale niestandardowo (154)
- Uwagi (155)
- Wnioski (155)
- Jaki adres dla pracownika? (156)
- Imienne (156)
- Działowe (157)
- Jeden dla wszystkich (158)
- Jak odpisujesz na e-maile? (159)
- Nie dostałeś e-maila (163)
- Inne problemy (164)
- 24 godziny (165)
- Mali aferzyści (165)
- SOD i SOA (166)
- Jesteś grupą docelową... (167)
- Pomylisz się - wynagradzaj to (168)
- Odpowiadaj z głową (170)
- Wyszukiwarka (173)
- FAQ (177)
- Skype kontra telefony (178)
- Komunikator (179)
- Czy warto inwestować w obsługę klienta? (183)
- Pracownicy i oprogramowanie (183)
- Marketing szeptany (184)
- Każdy klient jest ważny (184)
- Nigdy nie wiesz, na kogo trafiasz (184)
- Nowe kontakty (185)
- Dziś nic nie kupi, jutro sprzedasz pół magazynu (187)
- Rzadko kupi, a poleci całej rodzinie (187)
- Reasumując (188)
- Gadżety (188)
- Odsyłaj klienta do konkurencji, a klient wróci do Ciebie (189)
- Pan chce pralkę (190)
- Chciałbym stronę WWW... (190)
- Pani Ewa szuka książki (191)
- Efekt (192)
- Podsumowanie akcji (193)
- Książki (195)
- Książki elektroniczne (e-booki) (195)
- Strony WWW (196)
Wstęp (11)
1. Rozgrzewka (13)
2. Zapis na newsletter (33)
3. Potwierdzenie zapisu (63)
4. Powitanie (69)
5. Jak pisać dobre newslettery? (75)
6. Raportowanie (103)
7. Inne wykorzystanie autoresponderów (109)
8. Wypisanie z newslettera (123)
9. Blog, newslettery - a może dwa w jednym? (131)
10. Dział kontaktowy w firmie (141)
11. Odpisywanie na e-maile (159)
12. Inne formy obsługi klienta w e-biznesie (173)
13. Czy to się opłaca? (183)
Dodatek (195)
Skorowidz (197)
Oceny i opinie klientów: E-biznes. Relacje z klientem Patrycja Kierzkowska (20) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(14)
(1)
(1)
(1)
(1)
więcej opinii