ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »
« < 2 3 4 5 6 ... 1835 > »

Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii

W swojej debiutanckiej książce “Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii”, Ben Armstrong, znany szerzej jako Bitboy Crypto, postarał się przeszkolić czytelnika z jak najszerszej wiedzy dotyczącej kryptowalut i nie tylko. Poruszył między innymi tematy dewaluacji walut, podstaw technologii blockchain, tradingu oraz przewidywanej przyszłości.

SPIS TREŚCI:

Kryptowaluty od podstaw, czyli jak zacząć swoją przygodę z tym rynkiem i nie tylko Spis treści Słabe strony książki Opinie czytelników Kim jest Ben Armstrong? Wygraj jeden z egzemplarzy Kryptowaluty od podstaw, czyli jak zacząć swoją przygodę z tym rynkiem i nie tylko Książka Bena Armstronga stanowi ważne kompendium wiedzy, umożliwiające poznanie świat kryptowalut i blockchaina z bliska, zrozumienie fenomenu tej branży oraz zasad, którymi się ona kieruje, bez wątpliwości i większego ryzyka. Dodatkowo, co jest bardzo ważne, robi to w sposób przystępny dla osób, które wcześniej nie miały styczności z tą tematyką.

“Jak nadążyć za kryptowalutami” stanowi stoistą podróż przez historię, zręcznie splatając narracje tradycyjnych finansów z rewolucyjną siłą kryptowalut. Od początków pieniądza i powstania banków centralnych po narodziny Bitcoina i wzrostu popularności zdecentralizowanych walut, Armstrong wyjaśnia zasady leżących u podstaw rewolucji kryptowalutowej.

Jedną z mocnych stron książki jest jej przystępność. Autor dostosowuje się zarówno do laików, jak i do doświadczonych weteranów branży, przedstawiając złożone koncepcje w przyswajalne segmenty.

Warto jednak podkreślić, że chociaż ogólnie autor zachowuje prostotę przekazu, są także momenty, w których nawet bardziej doświadczeni inwestorzy mogą się czegoś nowego nauczyć.

Jednym z fascynujących aspektów książki jest opowieść o wczesnych doświadczeniach Bena z kryptowalutami. Często ludzie zaczynają swoją przygodę z tą technologią próbując omijać “szare obszary” systemów bankowych.

Ben również znalazł się w podobnej sytuacji, korzystając z kryptowalut do płacenia za produkty lub usługi, które tradycyjnie byłyby trudne do zrealizowania z powodu ograniczeń bankowych.

Choć jego początki nie polegały na robieniu czegoś nielegalnego, to pokazuje, jak kryptowaluty mogą rozwiązywać problemy płatności w obszarach, które tradycyjnie były utrudnione.

Podzielona na 21 rozdziałów, każda część książki oferuje subtelne zbadanie kluczowych tematów i przełomowych momentów w ewolucji kryptowalut. Od przewrotów kryzysu finansowego w 2008 roku i enigmatycznych początków pseudonimowego twórcy Bitcoina, Satoshi Nakamoto.
Comparic Damian Gajos

Radość z niedoskonałości. 18 prostych kroków do pokonania perfekcjonizmu

🌟 "Perfekcyjne jest wrogiem dobrego. " - Wolter 🌟 "Perfekcjonizm jest głosem ciemiężcy. " - Anne Lamott 🌟 "Perfekcjonizm to zwykły strach, tyle że w naprawdę drogich butach." - Elizabeth Gilbert 👆 Tymi jakże wymownymi cytatami wita nas publikacja "Radość z niedoskonałości". 🛑 Proponuję zatrzymać się na chwilę przy nich i przeanalizować ich znaczenie w kontekście własnego życia, a dopiero po tej analizie ruszyć w merytoryczną podróż po stronach książki. 📝 Wstępny tekst przybliża nam problematykę zjawiska perfekcjonizmu oraz daje wskazówki, jak odnieść największe korzyści z lektury tej książki. 🟢 Cześć I uświadamia czytelnikom destrukcyjny wpływ perfekcjonizmu na wiele obszarów życia. 🔵 Cześć II pozwoli zdiagnozować, czy nadmierny perfekcjonizm wkradł się w nasze życie. 🟠 Cześć III zawiera ćwiczenia, pomagające w skutecznym wyparciu perfekcjonizmu z życia. 💗 W ramach podziękowania za zakup książki autor dołączył bonusowo rozdział zawierający poradnik "Podkręć swoją produktywność". 🫣 Przyznam, że dotąd nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak głęboko w moje życie przeniknął perfekcjonizm. 📖 Dzięki tej lekturze uświadomiłam sobie, jak styl życia narzucony przez naszą kulturę rozwijał we mnie od wczesnych lat szkolnych, przez okres studiów, rozwój zawodowy, aż po macierzyństwo poczucie potrzeby dążenia do doskonałości, co jednak przekładało się negatywnie na jakość życia. 🕐 Dlatego w samą porę trafiłam na narzędzie pomagające pozbyć się błędnych przekonań oraz dążeń. 👉 Oczywiście nie jest to łatwe i wymaga systematycznej pracy nad sobą, dlatego wiem, że do książki jeszcze będę powracać. 🧘 Jednak już teraz, dzięki wiedzy, którą zdobyłam dzięki lekturze, czuję dużo większy spokój i swobodę w realizowanych przeze mnie działaniach zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. ❗Uważam, że wiele z dążeń do perfekcjonizmu jest determinowanych wymaganiami stawianymi przed nami na różnych szczeblach edukacji oraz rozwoju zawodowego, a także w kontekście życia społecznego, dlatego sądzę, że ta książka jest niezbędna każdemu, więc dosłownie każdego zachęcam do sięgnięcia po nią.

CoFajnego Kocuła Joanna

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo

Ostatnio miałam przyjemność zapoznać się z bardzo ciekawą książką autorstwa Dariusz Puzyrkiewicz Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo @wydawnictwo_onepress . Autor pokazuje jak pisać teksty perswazyjne i odkrywa przed czytelnikiem interesującą stronę copywritingu. Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować poznaj skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI! By zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta swoją marką na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK! Właśnie tego dowiesz się z tej książki. Serdecznie polecam przeczytać ją.

@kosmetycznie_u_ani Bąk Anna

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

W dzisiejszych czasach niemal każdy chciałby być influencerem. Świadomość, że kreujesz jakieś trendy i masz znaczenie na rynku jest bardzo kusząca. Trudno się dziwić, bo w końcu robiąc coś, co lubimy, zarabiamy pieniądze. Brzmi jak praca marzeń, ale nie dla każdego taka jest. Niektórzy nie wiedzą, jak umiejętnie wykorzystać potencjał swojego bloga czy kanału na social mediach. Z pomocą przychodzi nam Ewelina Podrez-Siama, ekspertka SEO, która posiada 14-letnie doświadczenie w pracy z blogami czy sklepami internetowymi. W swojej książce „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” skutecznie radzi, jak zwiększyć zasięgi i stać się widocznym na rynku influencerskim. Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie; możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych, a Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, a może nawet i tysięcy odbiorców. Pod warunkiem, że będą wiedzieli o istnieniu twojego bloga/podcastu/kanału na social mediach. W gąszczu tysięcy treści internetowych, trudno jest zaistnieć, pokazać się i pozostać widocznym w sieci jak najdłużej. Kluczem do sukcesu są zasięgi - Święty Graal współczesnego internetu. Jeśli wiążemy swoją przyszłość z aktywnością w sieci, powinniśmy mieć to słowo z tyłu głowy. SEO (Search Engine Optimization), to słowo wywodzące się z języka angielskiego, które oznacza optymalizację stron, tekstów i grafik w taki sposób, by stały się one bardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek internetowych. SEO sprawia, że znacznie łatwiej jest się wyróżnić spośród innych marek, które stanowią naszą konkurencję. Wiem, brzmi to jak czarna magia, ale właśnie po to powstają takie książki jak ta, by wyjaśnić laikom jak to robić. Z lektury tej książki dowiemy się jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków. Autorka udowadnia, że SEO nie jest skomplikowanym tworem przeznaczonym jedynie doświadczonym marketingowcom. Każdy bloger, influencer czy właściciel marki osobistej śmiało może zarządzać SEO i poprawić widoczność swojej strony. Po lekturze tej książki dowiemy się m.in. o podstawowych zasadach SEO; poprawimy widoczność swojej strony, a to przyciągnie większą ilość odwiedzających; zwiększysz zarobki online; będziemy wiedzieli, jakie są narzędzia SEO i jak z nich skutecznie korzystać. Wszystko to napisane jest prostym i zrozumiałym językiem. Książka obfituje w rysunki, ciekawostki, tabele, przykłady, arkusze oraz wypowiedzi ekspertów. Poradnik „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych” kierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą rozwijać markę osobistą w Internecie.

Kobiecaintuicja.wordpress.com Klaudia Kwiatkowska

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone

Książka zdecydowanie dla osób początkujących. Bardzo fajnie pokazuje wszystkie różnice pomiędzy kanałami social media. Wszystko opisane jest bardzo rzetelnie, więc będąc zielonym w temacie wyciągniesz z tej książki bardzo, ale to bardzo dużo. Zostaniesz przeprowadzony/przeprowadzona przez świat Instagrama, Facebooka, Twittera, LinkedIna, Tik toka i You Tuba z wieloma praktycznymi przykładami. Osobiście myślałam, że będzie więcej informacji o strategii marketingowej dla małych firm, ale to już moje lekkie niedopatrzenie, dlatego mimo wszystko oceniam książkę na 5.

marketing_na_dloni Janiak Weronika
« < 2 3 4 5 6 ... 1835 > »