Do każdego zamówienia domyślnie wystawiana jest elektroniczna faktura VAT. Podczas składania zamówienia możesz wybrać papierową fakturę VAT, która wraz z zamówionym towarem zostanie wysłana na wskazany adres. W przypadku zamówień zawierających wyłącznie eBooki wybór faktury papierowej spowoduje naliczanie zryczałtowanej opłaty pocztowej - 7,00 zł.


Z dniem 01. stycznia 2011r. zostanie podwyższony VAT na książki do wysokości 5%. Wszystkie książki, które ukażą się po nowym roku będą sprzedawane z VAT, pozostałe do 31.03.2011r. będą sprzedawane bez VAT-u.


Od 1 maja 2004 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Finansów, regulujące zasady wystawiania faktur. Wedle obowiązujących przepisów zniesiony został wymóg podpisywania faktur VAT.

W sprawie wszelkich pytań i problemów związanych z fakturami VAT, informacje można otrzymać pod numerem telefonu (32) 231 22 19 lub 230 98 63 wew. 121 bądź wysyłając e-mail na adres sklep@onepress.pl.

Powrót na stronę Centrum Pomocy