Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Harvard Business School Press, Susan Alvey, Steven Robbins
Okładka książki Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Okładka książki Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Tył okładki książki Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.0/6  Opinie: 1
Stron:
112
Druk:
oprawa miękka

Menedżer z klasą

  • Działaj profesjonalnie
  • Orientuj się w przepisach prawa pracy
  • Zachowaj odpowiedzialność
  • Wyciągnij konstruktywne wnioski

Podejmuj odpowiedzialne decyzje

Jesteś profesjonalnym menedżerem, wiesz zatem, że zwolnienie pracownika to ostateczność. Decyzję taką podejmuje się dopiero po rozpatrzeniu wszelkich innych możliwości. Całemu procesowi towarzyszą zawsze niezwykle silne emocje. Trzeba również rozważyć, jak taka zmiana odbije się na pracy pozostałej części zespołu. Musisz wziąć pod uwagę morale swoich pracowników, a także ryzyko nadszarpnięcia dobrej opinii o firmie. Warto dokładnie zbadać wszelkie prawne aspekty zaistniałej sytuacji. To, jak się zachowasz, może na bardzo długo zmienić Twój wizerunek. Potrzeba Ci zatem skutecznej i sprawdzonej taktyki.

Sprawdź:

  • jak przeprowadzić rozmowę z pracownikiem,
  • gdzie szukać alternatywnych rozwiązań,
  • jakie procedury stosowane są w Twojej firmie,
  • w jaki sposób przekazywać trudne wieści,
  • skąd możesz wziąć dodatkowe informacje.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • zachować profesjonalizm w sytuacji kryzysowej,
  • stworzyć dokładną dokumentację problemu,
  • konstruktywnie rozwiązywać drażliwe kwestie,
  • chronić dobrą reputację swojej firmy.
Selling onepress.pl